Stel je persoonlijke vraag #23

Vanaf volgende week dinsdag zendt Net5 seizoen 17 uit. 2 februari om 21:25 op precies te zijn haha.

5 likes

:tada: bedankt voor dit heuglijke nieuws!

1 like

Ik zou het niet erg vinden om bij een partner z’n schaamhaar ( eenmalig) te scheren maar het lijkt mij zo lastig. Schaamlippen zijn gewoon makkelijk te scheren maar een balzak? Dat wappert alle kanten op.
Ik zou alleen z’n schaamheuvel scheren, maar dat ziet er ook niet uit. Een naakte heuvel met harige ballen.

2 likes

Ja via een omweg, en ze hebben nu een stop van DRIE MAANDEN. zie dat geo al een goede suggestie heeft gegeven

@Geo ik dacht: 2 februari?? Dat is toch nog pas over 2 maanden? Oh wacht dat is volgende week

1 like

Nou een uniform kan toch oorspronkelijk gebruikt worden voor veiligheidsredenen, maar dat het uiteindelijk wel een bepaalde status/macht aan verbonden zit en het beroep mogelijk daarom mensen aantrekt die daar wel lekker op gaan?

3 likes

Maar dat is toch ook gewoon waar? Ze hebben het geweldsmonopolie nou eenmaal. Ik vind dat persoonlijk ook niks.

5 likes

Of een niet goed passend (te brede/smalle schouders, te lange broekspijpen, lelijk geknoopte stropdas) flut stofjes pak. Of hippe sokken, die vloeken met het pak ook lelijk.

• goed en mooi sluitend pak is top, veeg me op. (Ik heb mn leven echt goed op orde vibes)
  • net niet pak is echt mega flop, afknapper. (Wannabe net niet vibes)
8 likes

Allereerst sorry voor de lugubere poll. Het is gebaseerd op een meningsverschil met een vriendin.
Stel je komt een (wild) dier tegen dat gewond is, hulpeloos is, niet meer genezen kan worden en duidelijk in erge pijn verkeert. Bijvoorbeeld een merel die is aangevallen door een kat. Dierenambulance is geen optie.

• Dan vind ik het zielig om het dier dood te maken, dat hoor je niet te doen
  • Dan vind ik het het beste om het dier (zo pijnloos mogelijk) dood te maken, maar zou ik dit zelf absoluut niet kunnen, ook niet als er niemand anders aanwezig is.
  • Dan vind ik het het beste om het dier (zo pijnloos mogelijk) dood te maken, en zou ik dit ook zelf doen als dat het snelste is zodat het dier zo snel mogelijk uit zijn lijden verlost wordt.

0 stemmers

Hoeveel betaal jij gemiddeld voor een string/hipster/onderbroek ?

• 1 - 4 euro
  • 5 - 8 euro
  • 8 - 11 euro
  • 11 - 14 euro
  • 15 - 18 euro
  • 19 - 22 euro
  • 23 - 26 euro
  • 27 - 30 euro
    • 30 euro

0 stemmers

Ja de tijd vliegt echt :fearful:

1 like

Heb je ooit magnesium olie geprobeerd? Ik zelf niet hoor, maar ik weet dat mn zus het soms gebruikt al ze last heeft van vermoeide benen. https://www.flinndal.nl/assortiment/magnesium-olie

Een klein dier lukt nog wel, maar bij een aangereden haas met z’n organen er half uit en shit kon ik het echt niet, heb echt minuten naast dat dier staan huilen terwijl hij veel te langzaam stierf :pensive:

2 likes

Vreselijk lijkt me dat :pensive:

1 like

Ik heb dit ooit gehad in IndonesiĆ«, dus geen dierenambulance ofzo kunnen bellen. Ik zag toen een heeeel kleine kat, echt net geboren denk ik en hij was al halfdood en geen moeder/andere kittens te bekennen. Super zielig maar ik heb hem toch maar na lang nadenken laten liggen, kon het echt niet over m’n hart verkrijgen om hem dood te maken.

1 like

@desecretaris Verschrikkelijk is dat. Ik zou het op die manier ook niet kunnen denk ik.

Haha sorry Dombo en @Kauai maar in Nederland lopen ze alleen op de operatiekamer en soms op de IC in dit soort outfits en die zijn veel minder mooi gemaakt. Maar gewoon doktersjassen zijn soms wel echt mooi, goede schoenen er onder :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Een jaar of drie geleden was ik met twee collega’s een wandelingetje aan het maken in de pauze en toen zagen we een molletje liggen met een open buik, dus die was duidelijk aan het sterven. Collega en ik wilden hem allebei uit zijn lijden verlossen maar durfden niks. Toen hebben we de derde collega, die een stuk voor ons liep en aan het bellen was, erbij geroepen en heeft hij met een grote steen dat beestje doodgeslagen. Die collega is inmiddels een vriendin van me en we hebben het er nog steeds regelmatig over haha, zelfs dat heeft al een enorme indruk gemaakt.

Ik was twee jaar geleden ook in Japan in Nara en daar lopen heel veel herten los en toen zagen we een hele groep mensen ergens staan. Daar lag in het midden een klein babyhertje met wijd opengesperde ogen en dat zag er ook zo eng uit, dat beestje was ook aan het sterven en er stonden gewoon tientallen mensen omheen met camera’s foto’s te maken en te filmen en zo. Toen zijn we snel weggelopen want dat kon ik ook niet aanzien.

2 likes

Eigenlijk alleen als iemand anders het doet, dan doe ik het terug.
Zo kinderachtig ben ik wel :thumbsup:

1 like

Zullen we stoppen met verhalen waarin dieren walgelijk aan het sterven zijn maar we allemaal te pussy zijn om zo’n dier dood te maken?

19 likes

Soms lijkt het alsof mensen ā€˜duur’ eten extra smaakvol vinden door de prijs. Zo van: ā€˜het is zo duur, het moet wel enorm lekker zijn!’ Welk kostbare eten (in $$) vind jij overrated in smaak?

• Kreeft
  • Kaviaar
  • Oesters
  • Truffel
  • Macadamianoten
  • Saffraan
  • Iets anders, namelijk…

0 stemmers