Ik heb al heel vaak opgezocht hoe ik m’n voornaam kan wijzigen, maar dat is best wel gedoe en duur. Mijn vader is namelijk vergeten mijn roepnaam op te geven, dus nu is mijn voornaam een superlelijke katholieke doopnaam. Vind het het gedoe en geld toch niet waard, maar zou het a la minute doen als het gratis was.
Haha dit beeld! Ik lig dubbel. En een rij auto’s die almaar langer wordt
Puur qua fysieke sensatie lijkt me anaal het minst onprettig (stokje hoeft er maar 3cm in ook), maar ja, je broek aanhouden in de teststraat is ook wel weer prettig.
Bed verschonen vind ik
- Een leuk klusje
- Een vervelend klusje
- Beetje tussen beide in
0 stemmers
Ben oprecht benieuwd of er iemand is die dit leuk vind.
Ik vind dat niet zo erg, doe het ook op 5 minuten. De truc is wel om je hoesdeken binnenstebuiten te hebben en die dan over je donsdeken te draaien. Weet niet of dit duidelijk is
Ik vergeet het altijd weer op te maken na het luchten. Moet je dat nog doen als je heel graag wilt gaan slapen.
Ik heb er een hekel aan, mijn vriend niet. Dus we hebben dit nu verdeeld. Hij doet het bed, ik de vaatwasser uitpakken (heeft hij namelijk een hekel aan).
Prima oplossing.
Alleen moet ik soms pushen om het bed te verschonen haha, dan heeft hij er s avonds laat geen zin meer in terwijl hij het dan gewoon te lang heeft uitgesteld. En dan help ik vaak alsnog even.
Ik graai nog liever gootsteen- en doucheputjes leeg met blote handen.
Sinds ik in een hotel werk vind ik het leuk want nu kan ik het trucje wat van Daelyss ook goed en vind ik het leuk om helemaal netjes te maken. Daarvoor vond ik het stom want ik zat altijd te kloten met die deken goed erin krijgen en ervoor zorgen dat er boven geen ruimte overbleef
Volgens TikTok dragen alleen millenials (geboren tussen 1980 en 2000) dat soort hemdjes namelijk.
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Als je niet doorhebt dat de swap klaar is en je ma al de parkeerplaats van de Jumbo opsjeest.
PS: Ik hoop dat dit werkt, heb die video gecropped dat t maar 8 seconden is
Maar ik vraag me dan af als je een trui aanhebt, heb je dan alleen je bh eronder? Lijkt me heel onprettig en ook koud in de winter dan waait alles eronder door.
Je kan ook een t-shirt ofzo aantrekken toch.
Jup ik draag nooit hemdjes, ook niet onder truien.
Ik heb, naast tshirts, lange mouwen shirts, truien en hemdjes, een speciale stapel voor de zwarte hemahemdjes. Heb er ook minstens 15 haha.
Ja ok, lijkt me persoonlijk minder fijn. Heb echt een hele la vol met van die basic hemdjes.
Zelfs in de zomer draag ik die onder een t-shirt haha, ik en mijn hemdjes zijn vrij onafscheidelijk. Zo koud anders!
Tot aan in mijn puberteit elke dag gedragen, maar op een gegeven moment mee gestopt omdat ik het zo’n gedoe vind met in je broek proppen enzo. Alleen als het echt heel koud is draag ik het nog