Stel je persoonlijke vraag #23

Is er eigenlijk een deel je afbeelding topic?
Ik heb namelijk een graphic gemaakt en wil hem delen haha :upside_down_face:

1 like
2 likes

Foutje bedankt

1 like

Dat was niet een post die ik zelf heb geschreven, maar een link naar een topic dat hiervoor bedoeld is. Dus daar kan je je afbeelding delen als je wil! En kun je ook de creaties van anderen bekijken. Dus het is er al :slight_smile:

1 like

Maar hij had ook wel voornamelijk vanilla rolletjes toch? Je bedoelt J toch? Hahaha

Wel eens een baksteen naar mijn hoofd gekregen. Ik ben zeer benieuwd hoe het met dat ventje is afgelopen (ik was 11, hij 6). Misschien is hij nu een hooligan.

2 likes

Twee jaar was ik alleen bij een lezing van Joris Luyendijk. Ik heb een gigantische crush op hem, al jarenlang, mijn vriend stond er ook bij. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest om met iemand te praten. Mā€™n vriend heeft me daarna zo hard staan uitlachen. Opeens ben je weer 13 en kwam er geen zinnig woord uit. Zā€™n handtekening had ik al haha. Verder heel veel bands ontmoet, waaronder de gitarist van de Rolling Stones, maar dat boeide me lang niet zoveel als Joris :heart:

2 likes

Je bent overigens ook met de ME in aanraking geweest, maar dat heb je niet ingevuld! Memorabel etentje met oa @Spaarlamp die we nogal onhandig hadden gepland toen Feyenoord net geen kampioen werd tegen Excelsior. Echt een goed ā€˜welkom in Rotterdamā€™ moment was dat :joy:. Zo gaat het niet elke dag hoor (mss deze week wel).

5 likes

Ooohh, sorry :upside_down_face:

1 like

OMG, ik ben echt een crimineel :open_mouth:. Hoe kan ik die dag vergeten

3 likes

Ik denk de verwarring is dat we in NL met ā€œiemand niet leuk vindenā€ iemand bedoelen waarbij je geen romantisch gevoel hebt.

Niet iemand die je onaantrekkelijk vindt, maar iemand voor wie je geen diepe speciale gevoelens koestert, maar dus wel gewoon lekker/een leuke persoonlijkheid kan zijn/hebben.

11 likes

Haha nee maakt niet uit hoor!

Hahahah ik heb de video nog :joy::joy:

Was jouw stad vroeger ā€œgevaarlijkerā€/meer pauper dan nu? Met stad bedoel ik het centrum/stationsgebied. Als je niet in een stad woont dan de dichtsbijgelegen stad.

  • Ja echt groot verschil, glam up
  • Ja een beetje minder pauper nu
  • Ja maar het is nog steeds best pauper
  • Nee, zelfde gebleven
  • Nee, is nu beetje pauperder
  • Nee, vroeger was het veel beter

0 stemmers

Badparels bij de DA, en dan reden mijn vriendinnetje en ik die kapot met de fiets. Als ze hier op dit forum blijkt te zitten heb ik zojuist mijn identiteit prijsgegeven.

5 likes

Hahaha Hoog Catharijne vroeger vs nu

12 likes

Ik vond het eerst leuker eigenlijk, ergens halverwege hadden ze wel op mogen houden wat mij betreft

2 likes

Vroeger, vroeger. Ver voordat ik hier kwam wonen. En dat mensen dat soms zo heel overdreven aanhalen, als vroeger was alles beter. Fuck al die toeristen.

1 like

Hahaha ja klopt er zitten geen seksscĆØnes in Spangas :joy_cat:

2 likes

Hahaha geen idee, zou me ook niks verbazen! Maar, just to be sure, begint je voornaam met een J en kom je uit het zuiden des lands? :rofl: