Stel je persoonlijke vraag #23

Vrijwel altijd. Alleen in hoge uitzondering draag ik er geen.

4 likes

Ik vind dit leuk omdat het resultaat fijn is. Niets fijner dan een schoon bed. En het is idd met 5 minuten gedaan.

Samen met afwassen echt het kutste klusje wat er is

1 like

Op welke wonderlijke manier verschonen jullie je bed binnen 5 minuten?

Vind 't echt vreselijk. Eerst alles eraf sjorren, daarvan 2 wassen draaien. Alles er weer op en in martelen pfff.

Wel echt fijn een schoon bed maar wat een werk

4 likes

Elke dag. Kan echt niet zonder.

2 likes

Elke dag

2 likes

Ik gebruik ook de methode van @Daelyss! Scheelt me zoveel frustratie en je hoeft het niet perfect te doen.

turtolio

https://youtu.be/DRPfudNNd8Y

4 likes

Tiktok zorgt er echt voor dat ik me oud voel joh, ik ben hooguit een paar jaar ouder dan die tieners maar toch moet ik er via daar achter komen dat ik een millenial ben omdat ik een zwart hempje draag en dat de ‘’ :joy:’’ emoji ineens niet meer hip is.

7 likes

Ik heb dit ondanks filmpjes nooit succesvol kunnen doen… :’)

Ja ik draag ze alleen niet in de zomer of als ik een mooi topje aan heb dat lager uitgesneden is. Maar eigenlijk vind ik het altijd koud als ik er geen aan heb. Die van Hema zijn ook van dat soort thermo materiaal, scheelt echt veel qua temperatuur.

1 like

Hoezo is :joy: niet meer hip? Is mn fave

9 likes

Welke emoji moet je dan gebruiken?

2 likes

Ik ook! In mijn ondergoedlade heb ik echt twee enorme stapels, een zwart en een wit. Ik denk dat ik minimaal 10 stuks van beide kleuren heb.

4 likes

31 likes

Hahahahahaha love dit

Ben ik ook nog niet achter, volgens mij zeggen de tieners op tiktok dat alleen oudere mensen die gebruiken. Maar dat zijn ook wel de jonkies hoor, de meeste mensen gebruiken die emoji nog gewoon.

@Alchemy :sob: :raised_hand: of :pleading_face: zie ik nog vaak!
En dit maar dat dekt de lading van :joy: niet echt :eye: :lips: :eye:

3 likes

Ik voel me echt mijn boomervader als ik dit lees

21 likes

Mijn nichtje(13 en tiktokker) gebruikt :joy: echt heel veel en vooral icm met “HAHAHAHAHA STUKKKKKK” dus ik ga er maar vanuit dat ik het ook nog mag gebruiken

5 likes

Dekbed overtrek + kussenslopen zijn kleur en de molton en hoeslaken wit

En ik heb de grootste lits jumeaux

Ik haat het bed opmaken, vind het echt zo’n verschrikkelijke klus. Maar heb het laatst getimed, en was nog niet eens 10 minuten ermee bezig. Maar wel tien helse minuten!

2 likes