Stel je persoonlijke vraag #23

Herinner je de Junktunnel nog? :joy:

Ik durfde er als kindje nooit dicht langs te lopen, overal junkies er omheen. Verdween altijd zoveel die tunnel in lol, die waren de hele dag alleen maar aan het jatten en poepen op de stoep.

En dan op T smakkelaarsveld stonden 3 van die rare kunstwerken/soort muurtjes en daar zag je altijd junkies spuiten en lagen ook allemaal vieze gebruikte spuiten op de grond.

Echt skid row shit Haha zo heftig en nu bouwen ze Fucking condo’s op t smakkelaarsveld

5 likes

Omg met wie heb jij gedate

1 like

Nou vroeger was het wel beter, helemaal na zondag :joy:

2 likes

Nee ik ben niet born & raised dus heb de hoogtij-pauperdagen niet heel actief meegemaakt, maar ken hem wel als fenomeen ja! En *Smakkelaarspark nu hè, hip af te korten als Spark

Edit: hahaha ik ging Smakkelaarspark even opzoeken :upside_down_face:

Welkom single, solo, zwaluw, culti, dink, student, bijtje, veggie, stadsmus, bohemien, huismus, nieuwe Utrechter, pensionado, ondernemer, city slicker, kapitein, barista, koolmees, artiest, lokale held.

8 likes

Ah ja, ik ken t nog als veld. Zag het project en ziet eruit als typische hipster Shit.

1 like

Ik dacht eerst dat je bedoelde dat vroeger de maandagen leuker waren hahah.

1 like

Is echt niemand bijzonder hoor (zit nu in Soldaat van Oranje dus zegt genoeg)

3 likes

Mijn ouders zijn de (binnen-)stad uitgegaan toen mijn broertje en ik klein waren want het was een aftandse zooi, als ze ons huis toen hadden gehouden waren we nu fucking rijk geweest.

Edit: oja en mijn moeder komt zelf uit een hele slechte buurt die nu lekker hip and happening is waar een vriendin van me net een koele halve milli heeft gedropt op een huis en toen ik het mijn moeder vertelde dacht ik even dat ze flauw zou vallen :joy:

11 likes

Oh door de J dacht ik dat het één van die tweeling was en daar had (heb) ik een mega crush op

9 likes

Dit is echt nerdy, maar toen een Amerikaanse prof en schrijver van 1 van onze (meest gebruikte) handboeken kwam spreken aan onze universiteit, hebben we met een groep een handtekening gevraagd. Het is zo niche en het zegt bijna niemand iets, maar ik vind het nog steeds leuk dat ik nu een gehandtekend handboek heb :joy:.

Verder ben ik helemaal niet geïnteresseerd in handtekeningen, haha.

4 likes

Voor een meet & Greet met Stromae zou ik m’n linker nier afstaan. Om dan vervolgens de hele tijd te gaan zitten janken tijdens de ontmoeting want OMG

7 likes

Die kwam vaak eten in het restaurant van mijn vader. Zeer vriendelijke mens, wel gesteld op privacy.

18 likes

Huilen. En idd zo’n rustige en correcte man lijkt het me. Vind hem echt een artiest in alle vormen en zo ontzettend jammer dat hij niet meer tourt etc :sob:

1 like

Hij komt “binnenkort” met een nieuw album :star_struck:

Ik hoop zo dat er daarna een nieuwe tour komt! Ik heb hem een keer life gezien, echt een geweldig concert was dat zeg!

2 likes

Please keep me updated! het aanbod van mijn nier geldt eigenlijk ook voor een concert hahaha :grimacing: hoe weet je dit en waar en wanneer was het concert?

1 like

vroeger, toen ik op de bassisschool zat lagen er in de bosjes rondom de school, vaak condooms, broeken en spuiten. Later hebben ze die bosjes weggehaald. Kan me ook nog wel de methadonbus in het centrum herinneren. Waar dan een rij junks stond te wachten op hun shot. In dat opzicht is er echt veel veranderd.

1 like

Dit is het enige wat bekend is

Tipje : je nier is het meest waard op de zwarte markt in Sri Lanka. Als je het doet, doe het dan wel goed!

12 likes

En van dat geld kan ik Stromae dan omkopen toch?

1 like

Privé concert. Ik ga met je mee naar Sri Lanka en dan huren we wel de Heineken Music Hall af.

4 likes

Deal! Zodra corona over is boeken we een ticket

1 like