Ik heb ook wel meerdere sets hoor, maar vind het gewoon fijn als het dan ook zsm is weggewerkt weer?
Ik ga het ook eens timen. Misschien valt het wel mee dan. Denk daarna ook vaak wel van, ach dat viel best mee. Maar toch vind ik het niet meevallen :â)
Dragen tieners dan niks onder blousejes?
Hoi een iets oudere tiener hier. Ik draag ook gewoon alleen mn bh onder een blouse
ik zweer bij die hemdjes. mân hele leven al ook haha, krijg anders een koude rug. toevallig deze week weer een paar nieuwe gekocht! no spon tip: an.ni ro.lfi van de kruidvat zijn mijn holy grail. paar keer per jaar in de aanbieding en goede kwali
Maar dat schijnt toch enorm door?
Nee hoor. Gewoon goede blousjes kopen haha.
Ik denk dat tieners tegenwoordig geen blousjes dragen maar croptops en oversized dad t-shirts
Huh nee joh, dit 32 jarige wijf draagt ook nooit hemden. Als ik het koud heb trek ik een dikkere trui aan. De enige bloesjes die bij mij doorschijnen horen, trek ik gewoon mooie bh aan.
Haha als je dit hele gesprek terugleest klinken we zo oud jongens
Jaa die zijn echt chil en niet stuk te krijgen! Ook de longsleeves en t-shirts.
Lol deze emoji is zoooo millennial
altijd beter dan XD denk ik dan
maar ik vind ook stom
Ohja XD is zo msn hahaha. En als iets heel leuk was: XDDDDDDDDDDDDDDDD
Bed verschonen is echt helemaal prima als je 1) voldoende ruimte om het bed hebt en je er aan alle kanten makkelijk omheen kunt lopen en er dus goed bij kunt en 2) als je het dekbed met zijn tweeën doet want met vier handen is het twee seconden werk,
Maar beide punten zijn hier helaas niet aan de orde dus het is een kutklus!!!
Ik stofzuig nog liever mijn plinten.
Nee ik heb het vaak warm. En als ik het koud heb is het nooit mn romp maar mn armen of benen die koud zijn zeg maar haha. Dus zon hempje helpt dan ook niet echt
Never forget de keer dat ik op een familiefeest de (licht demente en nogal grof in de mond) oma van mijn vriend gedag kwam zeggen en ze verschrikt tegen me uitriep: âKind waar is je hemd! Je lijkt wel een sloeber, of dat je het niet kan betalen ofzo.â
Thanks oma Gelukkig was daarna het lelijke nieuwe kapsel van een ander kleinkind bliksemafleider van mijn hemdloze bestaan. Ik ga nooit meer zonder hemd naar de schoonfamilie in ieder geval, het gaat er nog steeds over 6 jaar later.
Telkens als ik lees over dieren verdrinken als humane manier van doden moet ik denken aan de schrijfster die op de basisschool langskwam en in detail vertelde hoe ze haar hamster in een pan had verdronken omdat dat een âmooie dood was, waarbij ze allemaal kleuren gingen zienâ.
antwoord over stervende dieren
Ja maar een nek breken of de schedel inslaan zou ik dus echt niet kunnen, en ik zou bang zijn dat ik er niet sterk genoeg voor ben of het niet in een keer goed gaat.
Ik hoop maar gewoon dat ik nooit meer zoiets hoef te doen