Stel je persoonlijke vraag #23

Ik zat echt nog helemaal in de mood van het dieren uit hun lijden verlossen, dacht echt van wowow waar gaat dit verhaal naartoe xd maar was echt totaal iets anders :sweat_smile:

Geen naaktfoto’s maar wel foto’s in ondergoed

O ja na het familiefeest heb ik oma verdronken om haar (en ons) uit haar lijden te verlossen!

25 likes

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je beter haar schedel in had kunnen slaan, dat is humaner.

23 likes

Wow de hoeveelheid ja’s op die hemd poll was echt het wildste wat ik vandaag heb meegemaakt
Wist niet dat dat een ding was. M’n moeder draagt dat wel altijd ja

6 likes

Wat een leuke/bijzondere vragen!

Ik ken niemand die vermoord is, maar ik ken wel iemand van vroeger die iemand vermoord heeft. Heel apart (ging om drugs, heeft niet bekend, maar is wel schuldig. Heb de hele zaak gelezen en was vrij duidelijk dat hij het moest zijn).

1 like

O shit, wat wreed van mij. Nouja met dit lot zal ik moeten leren leven.

1 like

Ken jij iemand die iemand heeft vermoord?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Doet me denken aan dat een vakantie lover een keer een berichtje stuurde dat een vriend van hem in de stad was en of ik zin had om af te spreken. Blijkbaar had in daar toen wel zin in (hoezo echt? Zou ik nu nooit meer doen), maarja die had net 12 jaar gezeten voor moord vertelde hij me na een paar biertjes :+1:t2:

4 likes

Aaah nee dat doe ik de ouwetjes niet aan :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ben ook te arm voor veel mooie en dure beha’s en heb te rare tetten

Screen Shot 2021-01-27 at 17.50.02

Als je alleen de kop leest, waar verwijst dan ‘ze’ naar volgens jou?

• Wolven - Het aantal wolven is de afgelopen jaren toegenomen in Nederland en regelmatig lees je in het nieuws dat wolven schapen flink hebben toegetakeld.
  • Mensen - Het aantal mensen met een kort lontje is de afgelopen jaren toegenomen in Nederland en regelmatig lees je dat ook dieren het moeten ontgelden.

0 stemmers

Ok

Mensen. Ik dacht op basis van de kop dat het om wolven zou gaan. Eerst de schapen aanpakken en nu het gemund hebben op de hond.

Door het trappen dacht ik aan mensen.

8 likes

Waarom zou een wolf trappen als ze ook gewoon die hond hadden kunnen bijten.

23 likes

Achteraf vond ik het ook niet logisch maar mijn brein dacht eerst aan wolven.

3 likes

Ik dacht de schapen haha

28 likes

Ik dacht trappen dus mensen, maar door de vraag dacht ik shit dit is een striktvraag dus dan is het vast wolven (omdat ik juist denk mensen).

2 likes

Dan was het een goede strikvaag geweest voor @Floepsie.

Ik dacht eerst aan de schapen die de honden trapten :rofl::rofl::rofl:

Oh wat @Keaton dus zei

4 likes

Ik zag net op DietPrada weer Lita’s staan en ik dacht: “ooooh die zou ik tegenwoordig nog best willen dragen”. Maar toen zag ik de comments en die waren negatief.
Lita’s

• Vind ik nog steeds leuk
  • Vind ik meh
  • Kunnen echt niet meer
  • Zou ik best willen dragen
  • Zou ik niet willen dragen
  • Lijken me makkelijk om in te lopen
  • Ik zou mijn enkels breken
  • Ik heb ze gehad
  • Ik heb ze niet gehad
  • Anders

0 stemmers

🤌

1 like

Oh god ja, die had ze ook

1 like

Weet nog dat die grav3yardgirl een hele verzameling had, was zo jaloers op haar kleding- en schoenencollectie toen ik een tiener was.

9 likes