Oh god ik wou deze zo graag. Ben blij dat ik ze niet heb gehaald hahaha
Ik heb ze een keer aangehad en ze liepen best oké. Maar ik hoef ze niet, wat betreft extremere schoenen sponsor ik alleen de spice girls en de 90s
Heeft jullie moeder een foto van een random bloem of plant als profielfoto op whatsapp?
- Jazeker
- Nee maar wel een foto van zichzelf
- Nee maar wel een foto van een kleinkind
- Nee maar wel een foto van een huisdier
- Nee maar wel een foto van iets/iemand anders
- Nee ze heeft geen foto
- Nee ze heeft geen whatsapp
- Nee maar mijn vader heeft dat wel
- Anders
0 stemmers
Ik heb het idee dat de helft van de mensen in die leeftijdscategorie dat heeft
Mijn moeder heeft een whatsapp profielfoto van mijn vader. Zo random
Ze had een foto van mij met James Bond, maar kennelijk heeft ze mijn foto vervangen met een foto van het dochtertje van mijn nicht.
Ik voel me aan de kant gezet
Gewoon een selfie
Wat zeg jij?
- Piejama
- Pjama
- anders
- ik gebruik dit woord nooit/ken dit woord niet
0 stemmers
Als je wil, mag je mijne hebben. Ik heb wel bruine. Nooit gedragen hahaha
Oh maat 39
Ik vind ze nog steeds heel vet, weet nog dat Jiami ze had en ik ze daardoor ook wilde. En Martine had ook een collectie. Stiekem wil ik ze nog steeds, maar best duur…
Vriend sprak dit woord laatst uit als “pie-zja-ma”, met de nadruk op ‘pie’ en daar moet ik nu elke keer aan denken als ik dat woord lees
- Vond ik geweldig!
- Vond ik wel oké
- Vond ik vreselijk
- Wtf is dit?
- Anders
0 stemmers
- Vond ik geweldig!
- Vond ik wel oké
- Vond ik vreselijk
- Wtf is dit?
- Anders
0 stemmers
Die purno had toch altijd iets met seks of z’n piemel. Of herinner ik me dit verkeerd
Ja klopt! Vond het altijd zo’n irritante tekenfilm.
Het was van Villa Achterwerk en eigenlijk bedoeld als kinderserie
Haar profielfoto is van een bos tulpen, maar dan wel van een bos tulpen die ze een paar jaar geleden van mij heeft gekregen. De profielfoto heb ik ook zelf op haar profiel ingesteld
Moet ik 7 paar sokken dragen om erin te passen
Deze zou meerkeuze moeten zijn want m’n moeder heeft een foto van zichzelf MET kleinkind
Haha de nostalgie! Heerlijk
En dan zogenaamd stiekem op internet. 1 x naar de huistelefoon bellen en mijn ouders wisten al hoe laat het was.