Stel je persoonlijke vraag #23

Doet me denken aan dit filmpje hahaha, blijft fantastisch

3 likes
Hadden jullie ook spelletjes op een floppy disk
  • Ja
  • Nee
  • Floppy wie?

0 stemmers

1 like

Volgens bestaat dat nog steeds wel, ik heb hier in ieder geval nog kinderpostzegels liggen (van dit schooljaar) waar je aan moet likken/die je nat moet maken.

Ik lik nog steeds (ook nu met Corona) aan postzegels.

Graag gedaan

11 likes

Vond dat echt lekker, net als enveloppen

7 likes

Ik moet dan altijd denken aan die scène uit Seinfeld, en die skere giftige trouwenveloppen.

7 likes

Jaaaa!!! Zo zou ik ook kunnen gaan!!!

Of zoals in de film uit 1774 in The name of The rose Dat ik net als die monnik aan vergiftigd papier sterf omdat ik bladzijden met een natte vinger omsla #verdiende loon

4 likes

Ik ken het als floppy disk.

1 like

• Ken ik van vroeger
  • Ken ik niet
  • Heb ik misschien wel gekend

0 stemmers

Het feit dat zo veel mensen op ja stemmen bij de wormenvraag doet mij lichtjes ongemakkelijk worden.

Echt mijn grootste angst en ik wil dit nooit meemaken. Wist niet dat het zo veelvoorkomend was.

21

1 like

Op m’n werktelefoon zit dit nog steeds dus hoor het elke dag :joy:

1 like

Ik heb nog bij hi gezeten! Vond het zo vreemd toen zij ineens overgingen naar KPN. Was veel duurder en serieuzer

3 likes

Chatman was mijn docent engels en duits :joy:

51 likes

Floppy disc is groter en meer buigzaam dan een diskette toch? Eerst bestonden er floppy discs en daarna diskettes. Zo herinner ik het mij.

1 like

Chatman had ik op msn, echt leuke gesprekken altijd

26 likes

Had ik dat maar

38 likes

Ik heb weleens een soort aanval van ‘nu moet alles schoon’ en dan ga ik acuut door het huis razen, maar dat komt niet voort uit boosheid per se, dus dat bedoel je niet denk ik, of wel?

19 likes

Ik ken een moeder en dochter die dit allebei hebben en toen ze een keer ruzie hadden met elkaar werd de ruzie erger omdat ze allebei dezelfde afwas wilden gaan doen om hun woede kwijt te raken. :laughing:

32 likes

Mijn man wordt rustig van schoonmaken. Die gaat bij stress en onrust het liefst als een gek door het huis heen.
Altijd als ik op zaterdag ochtend ging werken, kwam ik thuis, was er abnormaal veel gedaan (3 wassen, de ramen, badkamer, stofzuigen dweilen, keuken en dan trof ik ‘m aan op z’n knietjes de knkruidjes aan het plukken :crazy_face:). Met kind in draagzak haha. En daar werd ie helemaal zen van :tipping_hand_woman:t3:

12 likes