Stel je persoonlijke vraag #23

Zo grappig hoe al die liedjes ergens in je brein genesteld zijn.

Dat dacht ik ook maar volgens wikipedia zijn het gewoon verschillende soorten diskettes/ floppy discs https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Diskette

2 likes

Hm dan misschien toch wel. Maar ik heb niet dat ik boos ben om iets anders dat ik dan wil opruimen als uitlaapklep ofzo, eerder het causale verband andersom: ik word boos om wat voor teringzooi mijn huis is als ik opruim.

1 like

Geloof jij dat je sterrenbeeld bepalend is voor je karakter?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Die in dat witte gewaad, die zat in GTST toch :crazy_face:?
& in meisje van plezier :see_no_evil:?

Ik begrijp dat ook niet zo goed, zeg je dan op alles:“Ja sorry, maar dat komt omdat ik een weegschaal ben!”

1 like

Een vriendin van me zit altijd te zeiken dat mn sterrenbeeld (kreeft) niet bij me past, dus toen wilde ze per se weten hoe laat ik geboren was en toen bleken mn maan of zon of iets reizende planeet nummer zoveel (???) schorpioen en leeuw en dat verklaarde ineens alles over hoe ik ben.

Zo kan ik het ook denk ik dan, gewoon me ineens twee nieuwe sterrenbeelden geven.

15 likes

Ah vandaar je nickname. In je hart ben je eigenlijk een leeuw.

5 likes

… Of ze leert je biologische ouders kennen en zoekt in hun gedrag de eventuele verklaring van het genensoepje

Hoe reageerde je erop, neem toch aan dat je wel tranen in je ogen had na dat ontroerende nieuws dat je zo bijzonder bent door twee sterrenbeelden te hebben

1 like

Mn volgende account is StijgendeSterScorpio

9 likes

Ja doen we helemaal niks mee :thumbsup:

1 like

Ik geloof er niet in maar als mensen lullig doen over mn sterrenbeeld word ik wel boos

30 likes

Maar alleen omdat ik een leuk sterrenbeeld heb (vind ik)

Ik ben volgens mijn sterrenbeeld zoooooo gevoelig :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Oh nee hè, nog een kreeft.

9 likes

Ja dit plus als ik die omschrijvingen lees van sterrenbeelden dan zit ik wel steeds van omggg dit klopt zoooo. Mja goed dit kan je bij elk willekeurig sterrenbeeld hebben natuurlijk haha

Nee sgat, een vis

2 likes

Wat had je dan moeten doen? Een stop erin doen?

1 like

Hhahahahahaha Dit doet me ineens denken aan een tijd dat ik wel geloofde in sterrenbeelden. En ik liep stage bij de meest vreemde mensen van Nederland. En die vrouw kon altijd zo uit dr slof schieten. Dus elke morgen las ik ff haar horoscoop om te kijken of ze die dag weer zou gaan gillen of niet. Ze was vissen :joy:

26 likes

Gewoon net zolang die weeën negeren tot het een boogschutter is.

3 likes