Stel je persoonlijke vraag #23

Ik geloof het niet als zijnde de ~wAarHeId~, maar ik vind het wel leuk om er af en toe iets over te lezen/meme accounts te volgen.

Ik herken me wel volledig in mijn sterrenbeeld trouwens, maar mijn sun, moon en rising sign zijn dan ook alledrie boogschutter. :eek:

7 likes

Hahaha tja daar heb je het al. Klopte het? Want dan is die vrouw het bewijs dat horoscopen echt zijn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Haha dat weet ik helaas niet meer

1 like

Top heavy? Geef me tieten dan Heelal!!! Ik ben bestolen door het universum

1 like

Exotisch~~~

Wij vissen zijn fysiek niet in staat boos te worden, wij zijn dromerig, creatief en gevoelig :dizzy: Wat een nep vis die vrouw.

7 likes

Je vriendin had het fout. Je bent stiekem ook een boogschutter.

5 likes

Klinkt meer als @Eddie

6 likes

Was vast d’r maanteken

1 like

Ik koop kleren voor mijn partner

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen partner

0 stemmers

ZO verbazingwekkend veel mensen die zo reageren inderdaad! Ik ben nooit bezig met sterrenbeelden en niemand in m’n omgeving ook, maar op de 1 of andere manier sinds ik mensen vertel dat ik zwanger ben en in augustus ben uitgerekend heb ik nu al 5 keer de reactie gehad: “oh spannend, een leeuw!”.
Nee, een baby.

54 likes

Maar niet al zijn kleren. Meestal koop ik kleding voor zijn verjaardag.

2 likes

Nouja koopt. Hij betaald. Telt dat ook

40 likes

Keurt hij het kledingstuk voordat hij zn creditcard laat sliden nog goed? @Karl_Lagerfeld

1 like

Ja zeker en hij is heel streng

4 likes
Spreek je jouw ouder(s)/verzorger(s) met ‘u’ aan?
  • Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

En eventuele schoonouders?
  • Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

Maar huh, wij kopen gewoon wel eens kleding voor elkaar maar ook voor onszelf

Jaloers!

Hahaha ik heb ook dat bijna al mijn vriendinnen een bepaald sterrenbeeld hebben en veel mensen waar ik absoluut geen klik mee heb vallen ook onder 2 andere sterrenbeelden. :thinking:

1 like

Ik doe dit wel, maar ik verniel altijd per ongeluk dingen omdat ik dan veel te ruig ga schoonmaken :weary: Met de stofzuiger ergens te hard tegen aan rammen bijvoorbeeld. Gisteren heb ik de kattenbak gemold omdat ik hem niet meteen goed schoon kreeg en dan wordt ik nog bozer omdat ik het kapot heb gemaakt.
Conclusie: ik mag van mijn vriend niet meer boos schoonmaken haha.