Stel je persoonlijke vraag #23

Zelfs wanneer het tongue-in-cheek is vind ik geneuzel over sterrenbeelden kut :tired_face:

Nog even een poll nav de poll van gisteren (?) of je zo’n zwart hemdje draagt, en dat dat een millennial-ding zou zijn. Ik doe dat omdat m’n moeder dat ook altijd deed dus ik dacht dat dat normaal was en nu ben ik eraan gewend en voelt het bloot/koud zonder hemdje onder m’n kleren, in ieder geval in de winter.

• Ik draag (meestal) zo’n hemdje en mijn moeder doet/deed dat ook
  • Ik draag (meestal) zo’n hemdje maar mijn moeder deed dat niet
  • Ik draag (bijna) nooit zo’n hemdje en mijn moeder deed dat ook niet
  • Ik draag (bijna) nooit zo’n hemdje maar mijn moeder doet dat wel
  • Nvt/weet ik niet

0 stemmers

Mijn moeder draagt met dikkere banden

2 likes

Never let that man go

@morale jij ook niet

1 like

Ahaha mijne ook ja, zulke hemdjes zie ik ook meer als hemdjes voor moeders :sweat_smile:

7 likes

Dank voor deze tip! :star_struck: Ik heb deze al zo vaak in m’n handen gehad, maar ga toch altijd terug naar good ol’ h’ma (waarvan de kwaliteit niet al te best is)

1 like

Ik vind zelf kleren kopen veel te leuk haha, en ben er ook veel beter in dan hij (weet beter wat hip is, wat mooie stoffen zijn, hoe maten vallen, welke kleuren staan, etc). Dus mijn vriend zou nooit iets kopen voor mij, maar andersom doe ik het wel vaak! Ik let ook altijd op koopjes en sales van merken die hij graag draagt

Hahaha nooit gedacht dat m’n poll zoveel los zou maken :joy: Maar nu je het zegt, mijn moeder doet dat ook altijd. Maar… hoe kan het dan dat er nu een hele generatie hemdloos door het leven gaat? Dragen de ouders van tieners dan geen hemdjes? :thinking:

2 likes

Ahaha dat vraag ik me nu ook af ja :joy:

Niet echt maar we gaan wel graag samen struinen door tweedehands winkels en markten. Ik zie dan ook altijd veel dingen die hem super goed zouden staan en wijs hem daarop maar hij koopt nooit wat :clown_face:

1 like

Ja die vind ik ook perfect zitten!

1 like

Ik ben begonnen met hemdjes dragen omdat ik door de low waist jeans die toen in waren, zo’n billendecolletĆ© kreeg als ik bukte/hurkte (en nu ben ik het gewend en wil ik niet meer zonder). Nu zijn high waist jeans in de mode, ergo tieners hebben dit probleem niet, ergo tieners beginnen niet met hemdjes te dragen.

Dat is mijn theorie :woman_teacher:

31 likes

Niet weleens, zeg gerust geregeld…

Gebruiken jullie mondwater? Volgens mijn tandarts doet het eerder kwaad dan goed dus ben wel nieuwsgierig nu want dat heb ik vaker met random vragen. Ik heb altijd wel gevoel dat mijn tanden nog frisser worden maar ik moet er per direct mee stoppen zegt ze. :cry:

• Gebruikte ik wel, nu niet meer
  • Ja met alcohol
  • Ja zonder alcohol
  • Nee gebruik ik niet

0 stemmers

(Iets met dat je alle goede dingen van je tandpasta min of meer wegspoelt met mondwater, fluoride bijv. wat achterblijft door tandpasta maar met mondwater weer weg wordt gehaald.)

1 like

Ligt dat niet aan wat voor een mondwater? Volgens mij is Listerine wel goed.
Gebruik het alleen als ik gevoelige tanden heb

Ik vind dus wel lastig want ik heb oprecht gevoel dat ik minder gaatjes heb sinds ik mondwater gebruik maar ja tandarts zal ook wel geen poep praten. Maar misschien poets ik ook gewoon beter en heb ik dat niet door.

Ja mondwater met alcohol schijnt om deze reden helemaal een no go te zijn.

Hoe is jouw werkdruk in coronatijden?

• Hoger dan normaal
  • Lager dan normaal
  • Ongeveer hetzelfde als normaal

0 stemmers

1 like

O echt? Ik heb het vorige week weer eens gekocht omdat ik dan echt een frisser gevoel in m’n mond heb dan alleen tanden poetsen en stoken.

Zit hier alcohol in?

Samenvatting

Aqua, Glycerin, PEG-60 Hydrogenated Castor OIl, Sodium Citrate, Sodium Lauryl Sulfate, Aroma, Methylparaben, Propylparaben, Zinc Chloride, Gellan Gum, o-cymen-5-ol, Sodium Fluoride, Sodium Saccharin, CI 17200.

Haha ineens in die ingredienten ā€˜vodka 30%’

25 likes

Dan slik ik de volgende keer m’n water door. Lekker slapen

(Heb ik wel een irreƫle angst voor dat ik dat ineens per ongeluk doe trouwens haha)

2 likes