Jep!
Zou je willen delen waar je dat gaat leren?
Zou dit ook graag leren.
Oh ik heb ook problematisch gestemd maar heb dat antwoord dan anders geïnterpreteerd denk ik. Ik vind het niet problematisch als iemand dat doet, maar vind het hele idee van zo’n game wel ‘problematisch’. Vooral omdat het vaak om van die verslavende spellen gaat, die ook veel kinderen (en ouderen) spelen, die al snel voor dingen betalen zonder dat ze het door hebben.
Edit: oh spuitelf
Ik kan een paar gebaren en het alfabet, maar ik vond een cursus te duur omdat ik het eigenlijk nooit zou spreken.
Hadden jullie grootouders ook zulke deuren in de keuken?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Nee, maar mijn vroegere studentenhuis wel.
Yeeha
Die heb ik afgelopen jaar gedaan, heel leuk vond ik! Maar helaas loop ik erg op achter met de lessen waardoor ik niet op ja kan stemmen bij je poll
Haha ja idd, hoezo kom je hierop? @Vaiana Of was dit ergens een ding in keukens vroeger?
Waar slaan die saloondeuren eigenlijk op? Om je hoofd te laten zien, en je cowboylaarzen maar je eventuele geweer mag nog niet zichtbaar zijn voor de mensen die binnen zitten?
Ik kan geen NGT (Nederlandse gebarentaal), maar NmG (Nederlands ondersteund met gebaren).
Hahaha noooo. Al heb ik wel foto’s van een fotoshoot van mijn opa waarop die verkleed als cowboy is. Maar ik heb me laten vertellen dat dit soort fotoshoots in de jaren 30 heel normaal was
@Jumpsuit Zoveel vragen. Weet ik niet Ik dacht dat het een typisch jaren 70 dingetje was.
Voor de duidelijkheid: Mijn opa en oma hadden geen geweer en de enige cowboylaarzen die in huis te vinden waren, waren van mijn moeder.
Misschien is het hele probleem wel dat hij het niet als “probleem” ziet en jij er nu in je eentje de oplossing voor aan het bedenken bent? Zo klinkt het in ieder geval. Dan lijkt me namelijk dat je het niet gaat oplossen alleen. Sowieso hem hierin helpen is een soort enabelen en leidt er toe dat hij het nog minder een probleem zal vinden, want er volgen geen consequenties van zijn gedrag. Die draag jij door dingen voor te schieten
Maar misschien geeft hij niks om weekendjes weg en kleren en zijn jullie daardoor geen match.
Je verbergt iets voor ons Vaiana
Mijn gif doet het niet
dan maar deze
Misschien…
En ja omg, sommige gifs worden tegenwoordig als 1×1 geüpload
@Jumpsuit @Vaiana
Ja, ik was behoorlijk in shock toen ik zag dat ik de enige was? Maar nog te moe om er iets mee te doen. Ik was ook in de veronderstelling dat het een jaren zoveel dingetje was…
Nou wat saai dit, foto’s! Iedereen wilt saloondeuren.
Ok ok, ik ga foto’s zoeken
Net even bij mijn moeder nagevraagd: wij hadden zelf deze deurtjes ook (in mijn ouderlijk huis), voor de trapkast. Misschien is het een Oostblok dingetje
Kijk jij snel op mensen neer?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Welk stuk fruit heb jij nu in huis?
- Meloen
- Bananen
- Mandarijnen
- Aardbeien
- Abrikozen