Stel je persoonlijke vraag #23

Mango

19 likes

Bramen

2 likes

Ja ik vind mezelf zo judgy!! En dan niet over uiterlijk, want daar moet iedereen doen wat doe wil, maar wel over domme acties die mensen doen.

Oh en ik weet niet of ik echt op veel mensen neerkijken maar ik vind wel snel ergens iets van.

7 likes

Granaatappel

2 likes

Zie je @Jumpsuit !

1 like

Het is een jaren eind jaren 70 ding dus meer iets voor mijn ouders. Die hadden het niet in de keuken, maar er hangen wel zulke deuren in de ingebouwde kasten!

1 like

Heb op sinaasappel gestemd maar het is een mineola.

2 likes

Hij liet je eerst (zwanger) toch ook best vaak zitten en wilde ruzies niet uitpraten en ging dan slapen? Met al die redenen bij elkaar, vind ik het niet gek dat je twijfelt over je relatie. En zijn jullie nu uit elkaar? Gaat het dan vaker aan en uit? Ook wel verwarrend voor als je kind groter is.

Zo cool vind ik dat! Echt zo’n strip gevoel krijg je. Of een western. Kon altijd hele verhalen verzinnen over knappe mannen en stoere vrouwen, haha.

Edit; net even verder de reacties gelezen, het was ook gewoon handig met de keuken in en uitlopen. Die deuren kun je gewoon aanduwen natuurlijk dus je kan met je handen vol zonder gedoe met deurkrukken lopen. En het is dat ik in mijn huidige huis niet weet waar ik zulke deuren kan ophangen maar anders wil ik ze ook. Het is zo gezellig kneuterig.

1 like

Wel fijn dat jullie er hulp bij hebben. Een neutraal, iemand kan wel helpen bij leren communiceren. Hopelijk levert het iets op!

2 likes
Slaap jij elke avond met (een glas) water naast je?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Fiets jij met een mondkapje op?

• Ja
  • Nee
  • Zijn er mensen die dat doen dan

0 stemmers

Alleen als ik uit de fietsenstalling kom en vergeten ben dat ik ‘m op heb

1 like

Ik wandel naar het centrum hier en ben al 3 mensen / boomers tegengekomen met een mondkapje op de fiets. Ben echt verbaasd.

1 like

Ik vergeet hem soms af te doen als ik uit de winkel kom en het is lekker warm op de fiets haha. Ik ken wel meer mensen die dat doen.

2 likes

Ik was gister ook een beetje verbaasd dat het iemand verbaasde dat mensen op kantoor niet met mondkapje op werkten.

Werk jij op kantoor met mondkapje?

• Ja
  • Nee
  • Alleen met verplaatsen
  • Ik werk niet op kantoor

0 stemmers

1 like

Ik zet mijn mondkapje alleen op als ik van mijn werkplek af ga.

1 like

Ja maar bij ons was het al heel snel verplicht( nog voor andere plekken) , sinds midden zomer ofzo al

Edet: heb het opgezocht, sinds juli!

Oh en je mag hem afdoen als je op je plek zit!

Als in van A naar B moet in het kantoor, maar niet als ik zit op m’n werkplek.

Meer uit gemak. Als ik mijn fiets in de stalling zet moet ik een mondkapje dragen, dus doe hem thuis al op. Anders moet ik eerst schoon mondkapje pakken op doen, zoveel tijd heb ik niet.

Op de terug weg neem ik wel de tijd om mijn mondkapje op te bergen voordat ik ga fietsen.