Stel je persoonlijke vraag #23

Ik zag laatst iemand hardlopen met een mondkapje op. Doe ff normaal

15 likes

Alleen als we ons verplaatsen en in contact komen met andere
Officieel moeten we wel de hele dag een mondkap dragen ook achter de computer maar niemand doet dat

Wat is jouw mental age?
  • 10-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-35
  • 36-40
  • 41-45
  • 46-50
  • Ouder
  • Jonger

0 stemmers

Hoeveel verschil is er met je lichamelijke leeftijd?

• Geen verschil
  • 1-2 jaar jonger
  • 3-5 jaar jonger
  • 6-10 jaar jonger
  • meer dan 10 jaar jonger
  • 1-2 jaar ouder
  • 3-5 jaar ouder
  • 6-10 jaar ouder
  • meer dan 10 jaar ouder

0 stemmers

Oja en @Baymax dat is natuurlijk ook mogelijk! Ik heb de poll aangepast. Bij ons is echt niemand die het doet… Maar afstand houden gaat super makkelijk, zo zit ik nu op kantoor en de dichtstbijzijnde collega zit echt 10m verderop

De ene dag in de week dat ik op kantoor werk :upside_down_face:

I would die.

1 like

2 jaar jonger dan dat ik ben. Heeft mn bday niet meetellen vanwege corona toch geholpen!

7 likes

Mijn grootouders niet, maar een oom en tante van me hadden een winkel aan huis en dit was de doorgang tussen de winkel en het huis. Echt cool vond ik dat als kind :smile:

1 like

In m’n stad geldt de verplichting in het centrum ook voor fietsers dus dan doe ik het wel, en als ik uit het centrum ben doe ik het af

Ik raak in de war van die tweede poll, moet ik invullen dat mijn echte leeftijd twee jaar ouder is of dat de test mij twee jaar jonger inschatte? Help

1 like

Je vult in dat de test je twee jaar jonger schatte!

1 like

Ik vind dit funny: mijn mental Age is hetzelfde als hoe oud (jong) mijn vriend is.

3 likes

Heb jij een gat in je hand?

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

(Jelly op de mensen die nee zeggen)

1 like

Ik heb een andere snoerloze en ik kan me niet voorstellen dat een 5/6 keer zo dure stofzuiger zoveel beter is.

Uit principe zou ik het ook niet aan een stofzuiger uit willen geven.

2 likes

Ik ben nu halverwege een 2 maanden no buy en ik moet zeggen dat het me wel echt bewuster maakt van hoe groot dat gat in mijn hand is. Ik denk dat ik het ga verlengen naar een nee-heb-je-niet-nodig-tenzij-no-buy. Ben nu wel echt heel streng. Ik mag echt geen euro aan gewoon leuke dingen (kleding, boeken etc.) voor mezelf uitgeven.

1 like

Welke heb jij? Ik ben nog op zoek naar een goede draadloze stofzuiger voor ‘erbij’

Ik heb op ja gestemd, wij hebben dat ding net en vind m wel echt veel chiller dan de ‘gewone’ stofzuiger die we hiervoor hadden. Maar nu lees ik de post van @SpeedOfSound en denk ik ohja die Dyson ligt niet heel lekker in de hand.
Verder maakt ie wel veel lawaai (maar dat deed onze vorige stofzuiger ook), heeft ie chille opzetstukken en kan je m ook als kruimeldief gebruiken. En niet onbelangrijk: ik vind de zuigkracht ook goed.

1 like

Ohja dat klinkt ideaal! Ik dweil nu veel te weinig, dus als ik dit eerder had gezien dan had ik deze miss wel gekocht ipv de Dyson haha!
Het is idd mega veel geld. Ik voelde me wel succesful adult dat ik zoveel geld aan zoiets uitgaf :nerd_face:

1 like

Ik fiets alleen met mondkapje op als het regent. Icm mijn bril en muts hoop ik dat mijn make up dan niet helemaal verregend is.

En anders heb ik m’n mondkapje onder m’n kin. Zo hoef ik in de fietsenkelder van m’n werk niet te zoeken naar m’n mondkapje. :+1:

1 like

Haha, ook echt beginnen met one word en dan zo’n epistel schrijven. Het lijkt wel een scriptie

2 likes