Jeetje ja kan ik me voorstellen als je het zo van dichtbij meemaakt!
Geen idee of dit een accurate top 10 is hoor, ik kwam een artikel tegen via social media dus waarschijnlijk niet haha
Jeetje ja kan ik me voorstellen als je het zo van dichtbij meemaakt!
Geen idee of dit een accurate top 10 is hoor, ik kwam een artikel tegen via social media dus waarschijnlijk niet haha
Angst voor dingen met kleine gaatjes in.
Ballonnen maar alles wat onverwachts een schrik reactie zou kunnen oproepen raak ik van in paniek.
Voor de mensen die soms naar de bib gaan/gingen.
Ben je ooit snot tegengekomen in een bibliotheekboek?
0 stemmers
Ik heb een bon van de H&M gekregen, ik heb al hele leuke interieur items ervan gekocht maar nu is de vraag wat ik van de rest van het bedrag ga doen:
0 stemmers
Bewaren tot je echt iets leuks ziet
Ik heb écht een leuk chill pak als favoriet opgeslagen. Maar toen begon ik te twijfelen want ja ooit mag je weer lekker uiteten en terrassen⊠ik koop sowieso pas iets als ik echt helemaal blij van word.
Haha, als ik een glas of fles water naast mijn bed heb staan betekend het dat er gezoend of gepijpt gaat worden
Haha lekker glaasje karnemelk in de ochtend
ga ik voor de derde dag op rij een pizza in de oven gooien of maak ik snel spaghetti bolo?
liefs, een brakke waterman
0 stemmers
Ik verbaas me dat er zoveel mensen wakker worden in de nacht.
Hoe vaak word jij gemiddeld wakker in de nacht? (even los van huilende kinderen)
0 stemmers
Als je wakker wordt, wat doe je dan?
0 stemmers
Sowieso, maar 100 jaar is meer absoluut, dus ook die koters die er nu rondlopen.
@Anna88 ik bedoel met op mn telefoon dat ik kijk hoelaat het is. Doet niemand dat? Ik heb geen wekker.
Waar heb je vaker zin in?
0 stemmers
Waar heb je vaker zin in?
0 stemmers
Ik kijk idd wel op mân telefoon hoe laat het is. Maar dat vind ik verder niet âop mân telefoonâ, dat vat ik op als meer dan alleen kijken hoe laat het is.
Als je wakker wordt, kijk je dan hoelaat het is?
0 stemmers
Ik heb echt bewondering voor mensen die zich dan gewoon omdraaien, ik kan dat gewoon niet, ik moet weten hoelaat het is.
Weet jij wat een gatekeeper is/wat gatekeeping is?
0 stemmers
Kom je dit tegen?
0 stemmers
Gatekeep je zelf (al dan niet bewust)?
0 stemmers
Ik heb periodes waarin ik niet wakker word. Maar zit nu weer in een periode dat ik standaard rond 4 uur even wakker ben. Dan kijk ik even op mn telefoon en dan bedenk ik me dat ik nog 3 uur door kan slapen
Dit is misschien een hele rare en vage pollâŠ
Heb je wel eens zoân moment waarop je bijvoorbeeld om je heen kijkt of met iemand staat te praten en dat je jezelf dan afvraagt of alles om je heen wel echt is? Of je er wel echt bent?
0 stemmers
ik had dit als kind heel vaak en dat vond ik zĂł eng! noemde het voor mezelf altijd een zenuwinzinking haha. dan raakte ik helemaal in paniek waarom ik ik was en of ik wel echt was en de hele wereld was dan vreemd. heb het nog steeds wel eens maar nu raak ik er niet meer van in paniek gelukkig
Misschien herken je jezelf in derealisation, was echt een openbaring voor mij. Dan heb ik het gevoel alsof ik in een droom leef oid.