Stel je persoonlijke vraag #23

Jeetje ja kan ik me voorstellen als je het zo van dichtbij meemaakt!

Geen idee of dit een accurate top 10 is hoor, ik kwam een artikel tegen via social media dus waarschijnlijk niet haha

Angst voor dingen met kleine gaatjes in.

1 like

Ballonnen :upside_down_face: maar alles wat onverwachts een schrik reactie zou kunnen oproepen raak ik van in paniek.

3 likes

Voor de mensen die soms naar de bib gaan/gingen.

Ben je ooit snot tegengekomen in een bibliotheekboek?

• Ja
  • Nee
  • Wel iets anders vies

0 stemmers

Ik heb een bon van de H&M gekregen, ik heb al hele leuke interieur items ervan gekocht maar nu is de vraag wat ik van de rest van het bedrag ga doen:

• Ultiem chill pak (ik werk 4/5 dagen thuis)
  • Mooi item voor als we ooit weer uit de lockdown komen
  • Anders, tell me!

0 stemmers

Bewaren tot je echt iets leuks ziet

1 like

Ik heb écht een leuk chill pak als favoriet opgeslagen. Maar toen begon ik te twijfelen want ja ooit mag je weer lekker uiteten en terrassen
 ik koop sowieso pas iets als ik echt helemaal blij van word.

1 like

Haha, als ik een glas of fles water naast mijn bed heb staan betekend het dat er gezoend of gepijpt gaat worden :+1:

26 likes

Haha lekker glaasje karnemelk in de ochtend

11 likes

ga ik voor de derde dag op rij een pizza in de oven gooien of maak ik snel spaghetti bolo?
liefs, een brakke waterman

• pizza
  • pasta

0 stemmers

Ik verbaas me dat er zoveel mensen wakker worden in de nacht.

Hoe vaak word jij gemiddeld wakker in de nacht? (even los van huilende kinderen)

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Vaker

0 stemmers

Als je wakker wordt, wat doe je dan?

• Niks
  • Water drinken
  • Plassen
  • Op m’n telefoon
  • Anders

• Verkeerd gestemd, ik slaap als een blok

0 stemmers

Sowieso, maar 100 jaar is meer absoluut, dus ook die koters die er nu rondlopen.

@Anna88 ik bedoel met op mn telefoon dat ik kijk hoelaat het is. Doet niemand dat? Ik heb geen wekker.

1 like

Waar heb je vaker zin in?

• Een film/serie kijken die je al kent
  • Een nieuwe film/serie kijken
  • Ik doe dit nooit (?)

0 stemmers

Waar heb je vaker zin in?

• Een boek lezen dat je al kent
  • Een nieuw boek lezen
  • Ik doe dit nooit

0 stemmers

1 like

Ik kijk idd wel op m’n telefoon hoe laat het is. Maar dat vind ik verder niet ‘op m’n telefoon’, dat vat ik op als meer dan alleen kijken hoe laat het is.

1 like

Als je wakker wordt, kijk je dan hoelaat het is?

• Ja altijd
  • Meestal wel
  • Meestal niet
  • Nooit

0 stemmers

Ik heb echt bewondering voor mensen die zich dan gewoon omdraaien, ik kan dat gewoon niet, ik moet weten hoelaat het is.

Weet jij wat een gatekeeper is/wat gatekeeping is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Maar ook bijvoorbeeld dat je iemand geen echte lezer vindt, omdat diegene alleen maar John Green of Saskia Noord leest, of iemand geen echte fan van hiphop is omdat diegene alleen rappers delight kent etc etc.

Kom je dit tegen?

• Ja online en offline
  • Ja online
  • Ja offline
  • Nee

0 stemmers

Gatekeep je zelf (al dan niet bewust)?

• Ja
  • Ja, maar alleen stilzwijgend/spreek het niet uit
  • Nee

0 stemmers

Ik heb periodes waarin ik niet wakker word. Maar zit nu weer in een periode dat ik standaard rond 4 uur even wakker ben. Dan kijk ik even op mn telefoon en dan bedenk ik me dat ik nog 3 uur door kan slapen :ok_hand:

Dit is misschien een hele rare en vage poll

Heb je wel eens zo’n moment waarop je bijvoorbeeld om je heen kijkt of met iemand staat te praten en dat je jezelf dan afvraagt of alles om je heen wel echt is? Of je er wel echt bent? :sweat_smile:

• Dit heb ik regelmatig
  • Af en toe
  • Wel een keer gehad
  • Nooit
  • Ik heb geen idee wat je bedoelt :thinking:
  • Anders

0 stemmers

1 like

ik had dit als kind heel vaak en dat vond ik zĂł eng! noemde het voor mezelf altijd een zenuwinzinking haha. dan raakte ik helemaal in paniek waarom ik ik was en of ik wel echt was en de hele wereld was dan vreemd. heb het nog steeds wel eens maar nu raak ik er niet meer van in paniek gelukkig

10 likes

Misschien herken je jezelf in derealisation, was echt een openbaring voor mij. Dan heb ik het gevoel alsof ik in een droom leef oid.

4 likes