Ja vind ik dus ook!
Ik vind mocro maffia ook goed! En Klem vond ik inderdaad ook goed.
Ik vraag me wel eens af of het aan de taal ligt? Maar dan zouden vlaamse series ook slecht moeten zijn. Mijn vader heeft een hele theorie dat Nederlandse acteeropleidingen vooral op theater zijn gericht (geen idee of dit waar is) en dat het op tv daarom altijd een beetje overdreven lijkt?
Jaa ik vind belgische series ook veel beter. Ook qua verhaalijnen enzo. Thrillers zijn tenminste echt luguber en geen halve actie films haha
Ja klopt wel wat je vader zegt. Er is sowieso teveel ABN ipv natuurlijke accenten
Ik vind Nederlandse producties vaak erg goedkoop, doet een beetje af aan het beeld.
Ik weet dus nooit of jij serieus bent? Elke keer als ik een post van jou lees dan vraag ik me af hoe oud je bent en of je een level van sarcasme hebt bereikt waar ik totaal niet ben. Ik weet niet of ik de enige ben ( waarschijnlijk niet hihaho)
Je moet hier niet op reageren, wilde het gewoon kwijt.
Nou I’ll say! As we speak ben ik tabula rasa aan het kijken en ik vind het echt fucking creepy
Ik ga vaak maar naar beneden ofzo want als ik eenmaal wakker word kan ik ook vaak niet meer snel in slaap komen. Dat plafond staren word je dan ook helemaal gestoord van na een tijdje
Nee totaal niet. Ik bedoelde het totaal niet slecht ook.
Waarom vind je dat eng?
Oja das waar, in undercover vond ik de Nederlandse ook prima acteren. Seizoen 2 was echt een teleurstelling idd.
Ben je hier al lang actief?
Juni? Mijn gevoel zegt echt pas 2 maanden ofz.
Oh mijne juist dat ze hier al veel langer zit of al eerder zat eigenlijk.
Ja nou, dat heb ik dus ook een beetje. @desecretaris het is niet om je rot te laten voelen maar ik kan me wel vinden in de post van @Daelyss. Iedereen heeft een andere stijl van posten etc. Maar je valt wel best uit de toom zo ineens. Ik denk dat daarom sommige forummers wat vraagtekens boven hun hoofd hebben.
Ik voel me nou al lullig dat ik dit heb getypt.
Ahh, je bent meer dan welkom hoor!! Uiteraard. En ik waardeer je uitleg en post heel erg.
Voor wat het waard is, ik vind je berichten inmiddels wel een frisse wind haha (eerst wel ff wennen). Zo onbevangen en nooit gemeen oid richting anderen. Je komt jong over maar je wil ook leren en dat merk je gewoon
Ja onze forumbaby en wij zijn dan allemaal de savage forum moekes.
Zoooo oud ben ik ook weer niet