Je bent 25 toch? Ja ik denk dat je toch bij de moekes gaat horen. Maar het komt goed.
Oke
Ben jij:
- 25 + jaar
- Jonger dan 25
0 stemmers
Ik ben al 10 jaar 19
Maar ik zeg tegen iedereen dat ik 25 ben.
21, dus ik denk wel één van de babyâs van het forum.
Jonge! Je moet wel goed stemmen zodat wij moekes weten hoe we onze rol het best kunnen vervullen.
24 jaar en 11 maanden, nog net op tijd
Ik ook! Haaaat ballonnen. En daarom natuurlijk ook vuurwerk. Alles wat onverwacht hard geluid geeft. Vroeger ook van die spelletjes zoals Timeshock etc.
Haha ik heb hier dus echt totaal geen last van? Heb net al die plaatjes afzonderlijk van elkaar bestudeerd. Maar wat is dat onderste??
Wow een trigger warning had wenselijk geweest.
Maar dan word je er toch eerder naar van dat je er bang van wordt?
Ik vind âoudâ water vet lekker Kan het nu denk niet meer zonder meteen aan een vijver vol bacteriĂ«n te denken drinken
Zou jij een glas kikkerdril opdrinken voor een ton? Ik heb geen idee of dit dodelijk is. Het wordt nu aan je gevraagd:
- Ja gewoon doen
- Nee
0 stemmers
Wat is het langst dat jij ooit NIET gedoucht/gebadderd hebt?
- 1 dag
- 2-3 dagen
- 4 dagen
- 5-7 dagen
- 1 week
- 2 weken
- 1 maand
- meer dan alles hierboven
0 stemmers
Een week maar dat was toen ik in Oeganda een trekking ging doen voor een x aantal dagen. Dus niet omdat ik geen zin had en wel een douche beschikbaar was. Dat max 3 dagen denk ik
Dan nog. De ene angst is de andere niet. Misschien was het een spoiler over een serie.
Niet klikken zegt niets.
Ongeveer 1 maand, na mân rugoperatie. Ik kon toen niet rechtzitten laat staan staan of douchen, dus ik waste me elke dag gewoon met een washandje (of werd gewassen toen ik nog in het ziekenhuis lag)
Ik moest deze week mijn id bij de Lidl laten zien toen ik een fles wijn bij mijn weekboodschappen had, dus ik denk dat ik wel jonger dan 25 ben.
34
Maar dat telt niet meer want dan is het hele forum jonger dan 25. Ik kan niemand bedenken boven de 25 die nooit eens om legitimatie is gevraagd. Oh en laat ik dan zeggen in de leeftijd tussen 25 en 35 jaar.