Stel je persoonlijke vraag #23

Ik heb + en - ,zonder varifocus maar door astigmatisme

Soms ruik ik al dingen die anderen dan pas na 5 minuten ruiken ofzo 🥸

2 likes

Heb je in 2020 meer of minder geld gespaard dan in andere jaren?

• Meer
  • Minder
  • Evenveel/weinig

0 stemmers

Echt veel minder. Echt de locals die ik heb ‘gesupport’ mogen inmiddels mij bijna supporten.

Geniet er wel van, dus worth it maar mag wat minder.

37 likes

Eerste drie maanden al mijn spaargeld er doorheen gejaagd (geen spijt van), rest van het jaar alles weer aangevuld! Onder de streep dus niet zo veel, maar in de maanden dat ik spaarde dat wel meer dan normaal kunnen doen.

Ik ben een keer wakker geworden en dat ik een brandlucht rook. Maar ja, ik zag verder niks. Pas een uur later hoorden we de brandweer met spoed voorbij rijden naar een pand een paar straten verderop. Dus volgens mij ruik ik wel oké.

5 likes

Meer, maar dit was ook het eerste jaar waarin ik volledig een baan had

2 likes

Volgens mij wel iets meer dan oké :slight_smile: je schijnt niet te kunnen ruiken in je slaap en dus ook niet wakker te worden van eventuele brandlucht in eigen huis.

Ja dacht ik ook, maar ik word ook wakker van de geur als mijn onderbuurman onder ons raam rookt, dus misschien kunnen sommige mensen het wel?

Ik werd ook niet wakker van de brandlucht.

De natte was in de machine laten zitten over komt je:

• Veel te vaak
  • Vaak
  • Soms
  • Nooit
  • Ik heb geen wasmachine
  • Ik doe zelf niet de was
  • Anders

0 stemmers

misschien ben je dan niet in je diepe slaap, dan schijnt het echt onmogelijk te zijn

ik word ook wakker van geuren! als m’n onderburen aan het roken zijn, word ik daar echt wakker van haha. of ze gaan om 6u 's morgens staan bakken, dan waan ik me in m’n slaap in een bakkerij haha

1 like

Wat doe jij wel eens tijdens het koken

• Boek/tijdschrift lezen
  • Een video/film/serie kijken
  • Forummen
  • Door social media scrollen
  • Podcast luisteren
  • Muziek luisteren
  • Zingen
  • Dansen
  • Praten met mijn tafelgenoot/huisgenoot/partner
  • Praten tegen mijn huisdieren
  • Wijn drinken
  • De helft van je eten alvast opeten omdat je honger hebt
  • Iets anders snacken
  • Alvast dingen afwassen
  • Ik doe nog iets anders heel leuk namelijk:
  • Niks van dit alles
  • Ik kook nooit

0 stemmers

Wow hoezo hebben zoveel mensen dit niet gezien! Valt voor mij wel in de categorie Abeltje enzo, van die films die bijna iedereen wel heeft gezien als kind (zou ik denken).

13 likes

Ik heb het wel gezien maar ik weet het niet meer goed genoeg om een goede stem uit te brengen :woman_shrugging:t2:

3 likes

Dan heb je fout gestemd :crazy_face: haha of de poll is niet volledig

1 like

Ja echt he. Abeltje, Pietje Bell, Kruimeltje, Ja zuster Nee zuster, hoort er allemaal bij. Ja Zuster Nee Zuster was met kerst nog op tv. Was echt weer even jeugdsentiment voor mij. :heart_eyes: Kon alles zo weer meezingen!

4 likes

Ik haaaat stilte, dan denk ik bij elk geluidje dat er iemand in mijn huis loopt / inbreekt. Ook overdag, wordt er helemaal onrustig van. Liefst val ik ook in slaap met tv of podcast op de achtergrond.

Is dat van samen met u onder de paraplu? Ik kan me alleen dat nog herinneren haha

1 like