Stel je persoonlijke vraag #23

Ik neem me dat eigenlijk alleen voor als ik echt heel moe ben en dan lukt het meestal wel omdat ik gewoon wil slapen haha

2 likes

Ik ben getrouwd op 1 november en kreeg op die dag te horen dat het Allerheiligen is.

Bij mij scheelt het vooral omdat ik liever in bed lig dan op de bank lig/zit.

Maar dat is toch wel veeeel minder bekend? Ik vind 5 mei wel prima, 4 mei zou een heel ander verhaal zijn.

3 likes

Ik ben sowieso een makkelijke slaper, als ik in bed lig kan ik binnen 5 minuten slapen. Het maakt ook niet uit of ik om 8 uur in bed lig of om 12.

6 likes

Je hebt zojuist het halve forum jaloers op je gemaakt.

24 likes

Ik verwacht niet dat er ooit een situatie komt dat we het zouden willen vieren met andere mensen. Wellicht als we 50 jaar getrouwd zijn ofzo, maar dan is het 2071 en weer geen feestdagjaar :joy:

Ik ben zelf van Joodse afkomst dus het voelt ergens een beetje raar, maar ik ‘moet’ in de eerste 2 weken van mei trouwen (zo laat mogelijk in de zwangerschap, zodat de kans op open horeca het grootst is, maar later wil ik niet) en ik vind alle data die twee weken lelijk. 05-05 vind ik wel mooi.

3 likes

Doe gewoon dan!!

Haha ik ook! Ik kan denk ik elk moment van de dag gewoon in slaap vallen als ik echt ga liggen! Ik heb misschien 1 keer per jaar dat ik een nacht slecht kan slapen.

Nadeel is wel dat ik echt veel slaap nodig heb. Het liefst meer dan 9 uur!

1 like

Dan in jouw geval vind ik het juist een mooie datum.

Koop jij wel eens een bosje bloemen voor een man?

• Ja regelmatig
  • Sporadisch
  • Nog nooit gedaan

0 stemmers

Ik had gister een bos roze rozen gekocht (voor mezelf), maar toen mijn vriend die zag reageerde hij helemaal ontroerd: “ah heb je die voor mij meegenomen?” Toen dacht ik, joh waarom niet eigenlijk?

42 likes

Heerlijk is dat! Ik heb ook echt niet veel slaap nodig, op een werkdag slaap ik iets van 6,5 uur en dan voel ik me ook wel uitgerust. Ik heb echt geluk wat slaap betreft!

@anon86562306 Ik zou er voor gaan! Het is inderdaad een mooie datum en het is dan vaak ook wel mooi weer, dat zou helemaal fijn zijn.

1 like

Haha awh wat lief!

Mijn vriend geeft niets om planten of bloemen. Krijg ook nooit bloemen wel chocolade :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik geef hem wel vaak plantjes (vind ‘ie leuker dan bloemen)

1 like

Niet bewust maar het is vast wel eens gebeurd. Ik heb geen huisdieren en als je je deuren/ramen dicht hebt zodat het niet tocht kan er ook niet heel veel gebeuren, dus ik maak me er niet zo’n zorgen om. Ik brand ook vooral brede stompkaarsen op een metalen dienblad of een grote kaars in glas/tinnetje. Dus geen wankele dinerkaarsen.

Elke kaars

Is gewoon open vuur

20 likes

Sowieso dinerkaarsen. En kaarsen in glas ook, want glas kan barsten.

1 like

Nou, sommige gasten hebben dat toen toch herhaaldelijk aangegeven. Ik ben zelf totaal niet gelovig opgevoed dus ik wist niets van de dag af :sweat_smile:

Oké Martine!

29 likes

5 = 3 + 1 + 1 :exploding_head:

7 likes