Stel je persoonlijke vraag #23

Een palindroom trouwdatum!! Nu ik erover nadenk wil ik dit ook maar dan moet je wel dit jaar of volgend jaar trouwen :eek:
22-2-22 is ook wel een leuke trouwens, maar denk dat je dan nu al mag boeken

2 likes

01-01 had nog beter geweest maar ik vind wel dat alle verjaardagen op de eerste van de maand mooie datums zijn :sunglasses:

1 like

Ik heb echt he-le-maal niks met data, het is maar een cijfercode voor een dag.

16 likes

Op mijn verjaardag was ook een terroristische aanslag, daardoor vind ik het wel echt minder leuk geworden. Het is niet meer alleen een onschuldige feestdag zeg maar. Zelf denk ik er elk jaar even aan, maar andere mensen hebben die associatie helemaal niet (logisch, die zullen de datum minder goed onthouden)

Mooie datum maar er is altijd iets belangrijker op die datum :disappointed_relieved:

1 like

Penny… alles oké daar?

31 likes

Brazilian eigenlijk.

Haha oke. Nou morgen misschien dan! Hoop dat @MissMarple en haar date levend terugkeren.

5 likes

Ik heb een keer heel badass (niet) op de dag voor Oudjaarsdag vuurwerk afgestoken en toen reed er net op dat moment politie langs en heb ik me in een portiek verstopt. Werd geen klopjacht.

Mijn vriend en ik zeggen wel eens voor de grap tegen elkaar dat als één van ons dood gaat de ander rijk is met een afbetaald huis en daarnaast nog extra geld op de bank (verzekeringspolis) dus ik hoop niet dat de Google assistent deze gesprekken opneemt mocht er ooit iets gebeuren met één van ons. Dat verslechtert de case nogal omdat de partner altijd verdachte #1 is :sweat_smile:

4 likes

Gelukkig gaat die date niet plaatsvinden op de veluwe, had ik misschien wat duidelijker over mogen zijn. We gaan gewoon een rondje wandelen. In de stad. Omgeven door mensen. :joy:

2 likes

Haha interesting, dan ben ik nu wel benieuwd hoe de stretch van deze keurige date naar deze macabere poll is gemaakt dus ik ga het tindertopic ff lezen

4 likes

Ja ik woon dus in een hofje met bijzondere mensen en als ik mijn ‘normale’ buurman tegenkom doen we wel eens een rondje met wie hier ook allemaal normaal zijn :+1:

6 likes

Hahaha jaa echt he . Waarom interviewen ze die buren ook altijd alsof er ineens iemand zegt ´ Jaa hij had het wel vaak over moorden en ik zag laats dat hij iemand in zn tuin aan het begraven was, mja ieder zn hobby he.´

7 likes

Was jij je (slaap)kussen weleens?

• Ja regelmatig
  • Ja, af en toe
  • Gewoon nee
  • Huh kan dat?

0 stemmers

Ik kan mn kussen zelf niet wassen wel de hoes.

1 like

Heb je een speciaal kussen ofzo?

Jaa zon bamboe gebeuren ding die niet nat mag worden haha

3 likes

Ik heb een speciale hoes onder mijn kussenhoes zitten. Die was ik wel af en toe.

2 likes

Ik gebruik maar één gif en dat is deze:

10 likes

Ik vind 1991 wel het allermooiste jaartal.

Het klopt gewoon, spiegelt mooi en je weet nog precies genoeg uit een ander millennium dat mensen na 1994 toch niet bewust hebben meegemaakt. Plus ik kan eventueel in 3 eeuwen leven, maar dan moet ik er wel m’n best voor doen en 109 worden, vind ik ook mooi. 103 worden is zo common, 109 is een prestatie.

Ik plan trouwens 111 te worden.

34 likes