Stel je persoonlijke vraag #23

Ik ben jarig op dezelfde dag als Frank én Ronald de Boer. Dit wilde je vast weten :smiley:

16 likes

Ik voel me ook genoodzaakt even te delen met wie ik mijn verjaardag deel. Komtie: oa Gerda Havertong en Ryan Reynolds. En de zangeres zonder naam is overleden op mijn verjaardag, weten jullie dat ook weer.

3 likes

Wow, what are the odds??! Allebei gewoon

66 likes

Haha ik heb net m’n duim weggeschaafd en lees nu dit.

2 likes

Ja bizar hè!

1 like

O nice ik heb Kim Jong-il als verjaardagsgenoot, voelde altijd al een verwantschap tussen ons maar dit verklaart.

10 likes

Ik kan er echt helemaal niks van bij mezelf, een van de redenen dat ik het ook heel weinig draag. Als iemand anders het bij mij doet, dan vind ik het meestal wel tof

1 like

Ik baal soms echt dat ik nooit make-up ben gaan dragen want nu ben ik 21 en kan ik oprecht niks terwijl er 12 jarige zijn die al beter zijn in make-up dan ik :thumbsup:

1 like

Gewoon tutulio’s kijken op YouTube!

4 likes

Ik kan mascara opdoen maar daar houden mijn skills ook wel op, shit op mijn huid of oogschaduw of wenkbrauwen wordt een giller als ik het probeer 1x per jaar en dan doe ik het ook maar meteen niet meer.

5 likes

Ik droom van zo’n subtiele, flinterdunne eyeliner maar als ik het probeer is het één dikke streep.

2 likes

Joh toen ik 21 was begon ik pas met Mascha volgen en het zelf te proberen. Tijd zat!

3 likes

Het is gebeurd… ik ben tegelijk jarig met ben SPIES. Wie dat dan ook mag zijn

5 likes

Totally?

15 likes

Vallen vleesvervangers die “smaken” (voor iemand die al jaren geen vlees meer eet) hier ook onder? Want dan eet ik dat regelmatig, anders nooit.

1 like

Ik ben echt gek op de “strong hot chicken Wings” chips van Lays. Daar kan je me echt wakker voor maken.

Lekker precies de goede hoeveelheid pittigheid in een chipje.

1 like

Als het bestaat en vegan is ja, eet wel vleesvervangers.

1 like

Roast beef en mustard pringles

2 likes

Ja, maar ook alleen bij mezelf. Voor mijn vroegere werk moest ik wel eens mensen opmaken en daar bakte ik niet zoveel van.

1 like

Nee maar hij ziet er best leuk uit dus zou het best willen :eyes:

1 like