Stel je persoonlijke vraag #23

Ik eet het eerder niet omdat ik de smaak van die producten gewoon echt niet lekker vind, maar als ik iets wel lekker zou vinden (en het is 100% vega) zou ik het wel gewoon eten denk ik

2 likes

In 2019 in Volendam, dus dat is nog best recent. Die dames daar gingen ook uitleggen wat de herkenningspunten van bijv Volendamse klederdracht en bijv die van Bunschoten of Spakenburg zijn, maar ik ben het vergeten :sob:
En vroeger ook in het Zuiderzee museum, ik denk wel meerdere keren.

2 likes

Mede mogelijk gemaakt door het vele oefenen in mijn emo-jaren haha.

2 likes

Ik kan andere mensen best mooi opmaken maar mezelf niet want ik heb echt een lastig gezicht.

Zeker m’n ogen zijn een drama, terwijl ik bij andere mensen oogschaduw wel mooi kan blenden en ik weet wat ik moet doen, maar ik heb gewoon pech met m’n ondergrond.

3 likes

ik heb ingevuld obv mijn parttimecontract, of bedoel je de poll obv fulltime?

1 like

In Iran regelmatig, daar moet je een chador aan als je een moskee bezoekt en dat krijg je (te leen) aan de ingang. En op straat is een hoofddoek er verplicht.

En in andere landen in winkels idd.

2 likes

Ik heb dat vooral met ogen opmaken bij anderen dus. Zelf heb ik een heel groot oppervlak aan ooglid en als ik iemand anders opmaak dan krijg ik dus een error als er bijna geen ā€˜ruimte’ is om oogschaduw aan te brengen.

7 likes

Haha hoezo maakt dat niet uit? Dat zegt toch alles

4 likes

Ja ik heb wel redelijk veel ruimte tussen m’n ogen en wenkbrauwen, dus opzich zou het makkelijk moeten zijn. Vind het ook altijd lastig als mensen daar weinig ruimte hebben.

Mijn probleem is dat m’n ogen diep liggen, dus ik zit vooral met eyeliner die qua wing recht moet anders zit er een bocht in (en ik hou juist van cateyes) en m’n ~crease~ is dus ook diep dus ik kan m niet hoger of lager doen en als ik m’n oogleden donker maak (love a smokey Eye) ben ik net een skelet.

Echt kutzooi. Tutorials werken dus nooit voor mij.

1 like

Momenteel zit ik nog thuis en ontvang ik een uitkering via de ziektewet. Heb wel een baan gevonden en ga daar medio februari maart beginnen. Wel maar 24 uur per week en kan het dan net redden. Mijn vriend gaat dan wel meebetalen aan huur etc

Na 3-4 jaar werken moet ik nog steeds elke keer googlen wat nou ook alweer bruto is en welke netto

Ah jaloers, vind dat zo mooi. Ik heb echt zo een dun streepje. Op mijn bruiloft had ik mijn make-up laten doen en als ik geld had zou ik hem echt laten inwonen. Nu is het vaak: aardappel versus aardappel met lipstick. Sad…

7 likes

Hahah, same

1 like

Ik had dat ook heel erg, was heel erg aan mijn sloeberlifestyle gewend en kon me het totaal niet anders voorstellen. Ik voel me nu na een paar jaar werken eigenlijk nog steeds fucking rijk met een normaal salaris en het gevoel dat ik gewoon allemaal dingen kan kopen die eerst onbetaalbaar leken. Ik vind het nog steeds erg luxe.

19 likes

haha same, maar als ik dan van alles moet gaan betalen ((hogere) huur, zorgverzekering, etc.) dan gaat dat vast snel op

1 like

Hoe vaak kijk jij tv gemiddeld? Bedoel dus niet Netflix enz maar echt NPO 1 2 3 etc.

• Dagelijks
  • Af en toe (paar keer per week maar zeker niet elke dag)
  • Regelmatig (net geen dagelijks maar wel veel)
  • Nooit

0 stemmers

Wanneer je thuis bent he. Ik snap als je op vakantie bent dat het dan in theorie niet meer dagelijks is.

Afstoffen? Zegmaar vensterbanken, lampenkappen, alles afnemen. Mn vriend vindt de vuilnis doen echt iets voor hem, eh ok prima :sweat_smile:. Hij denkt dat ik niet met een volle vuilniszak naar de container kan lopen en dan laat ik hem graag in die waan.

Wat zou jij liever doen, je pakt al je keukenkastjes uit, maakt ze schoon en pakt ze opnieuw in. Of je pakt je kledingkast uit, sorteert alles, gooit alles wat weg mag in de textielcontainer (nee verkopen mag niet).

• Ik pak al mn keukenkasjes uit, maak ze schoon en pak het opnieuw in
  • Ik pak mn kleidngkast uit, sorteer mn kleding, en gooi wat ik niet meer draag in de textielcontainer

0 stemmers

De basics wel maar zodra ik oogschaduw probeer op te doen ziet het er uit alsof iemand me een blauw oog heeft geslagen :sob:

2 likes

Ik ben echt slecht in mijn keukenkastjes onderhouden. Net als de badkamer trouwens. :’)!

1 like

Vind beide prima om te doen :woman_shrugging:

3 likes