Stel je persoonlijke vraag #23

Ik vind het soms echt heel fijn om die kastjes leeg te halen, te zien wat we nog allemaal hebben en dat weer netjes terug te zetten (voor die anderhalve week dat het dan netjes blijft).

1 like

Ik kijk echt vet veel quiz programma’s. Enige wat ik echt kijk op tv. 50/50. Weet ik veel. De slimste mens. Beat the champions. En mijn favoriet & og; lotto weekend miljonairs (al heet t nu anders).
Vind dat zo leuk :pleading_face:

4 likes

Ja keukenkastjes gaan bij mij ook echt slecht! Gooi vaak alles bij elkaar. Badkamer gaat wel beter. Misschien helpt het om altijd een schoon doekje bij de wastafel te hebben? Ik maak elke dag wel de wastafel en douche ff schoon.

1 like

Dit is geen gekke tip. Dit ga ik proberen! Dankje. Vergeet het ook gewoon vaak omdat ik niet de hele dag in de badkamer sta ofzo dus dan zie ik het 's avonds (en 's ochtends) en denk ik ja pff laat maar.

1 like

Kom hier, haha ik heb in het verleden een schoonmaakster gehad (ew dit klinkt veel te fancy) zij gooide alleen wc reiniger in de wc. Dat was dan de wc schoonmaken.

Jezus, daar haal je toch op zijn minst ff een borstel doorheen?

Ik zeg niks

22 likes

Ja zelfs mn vriend zei, heh? Ik doe eerst het bleek/wc reiniger erin. Dan maak ik de wc knop, etc. Schoon. Als het is ingewerkt ga ik met de wc borstel erlangs en als ik doorspoel houd ik ook direct de wc borstel erin. Ze was wel echt jong. Maar dit sloeg nergens op. Dus soms zat dat wc reinigingsspul uren of soms een heel weekend dan in de wc.

Oke…
Die is gezakt voor het schoonmaken

2 likes

Wat doe je liever?

• Het hele huis dweilen
  • Het hele huis stofzuigen

0 stemmers

Dweilen doe ik echt nooit, zo’n pesthekel aan.

10 likes

Ik vind dat gek genoeg leuk, vooral als er vies water vanaf komt, geeft veel voldoening. Niet met zo’n gore mop? Wel met een fatsoenlijke dweilstok en zo’n uitwasbare lap. Maar ik snap wel dat veel mensen dat kutwerk vinden.

2 likes

Op dit moment hoe veel zin heb jij om een tomaat tegen iemands bakkus aan te gooien?
Op de schaal van 1 (ik bewaar de tomaten voor de soep) tot 10 (tomaat als oplossing voor al het kwaad)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

2 likes

Je mag mijn huis wel dweilen, is denk voor het laatst 1-2 jaar geleden gebeurd, geeft vast veel voldoening als je de dweil uitknijpt.

3 likes

Zo maar echt.

(En ramen wassen is kut)

2 likes
  • Ik pel liever tomaten dan dat ik dweil
  • Ik dweil liever dan ik tomaten pell

0 stemmers

@Fenayi ik had op mijn 16e verjaardag de tv van mijn kamer gehaald en nooit meer teruggekeken. Een huis zonder tv vind ik heerlijk rustig. :stuck_out_tongue: Laptop met netflix is voor mij voldoende.

4 likes
Heb je ooit een wandelende tak gehad?
  • Ja, die heb ik gehad
  • Nee nooit gehad
  • Ik heb nu een wandelende tak
  • Weet ik niet meer
  • Wat is een wandelende tak?
  • Anders

0 stemmers

En een wandelend blad?
  • Ja, die heb ik gehad
  • Nee, nooit gehad
  • Ik heb nu een wandelend blad
  • Weet ik niet meer
  • Wat is een wandelend blad?
  • Anders

0 stemmers

Dat doe ik nog minder haha, moet mijn balkonramen echt wassen want ze zijn fucking smerig maar de klus weegt zo niet op tegen wat het oplevert. De rest doet de glazenwasser gelukkig. Ik heb in mijn eigen huis (al mijn eigen huizen, 9 jaar totaal) nog nooit ramen gelapt :no_mouth: Alleen als schoonmaakbaantje bij andere mensen

2 likes

Ik heb het vorig jaar 1x gedaan na 1,5 jaar hier wonen. Wat vreselijk kut.

1 like

Toenmalige beste vriendin haar vader had altijd wandelende takken, ik vond dat altijd wel boeiend.

1 like