Stel je persoonlijke vraag #23

Heb je wel een goede dweil?! Ik heb dweileisen. Ik vind het so nasty als mensen met zo’n mob dweilen of hoe het ook heet. Anders kom ik elke week dweilen.

:sunglasses:

1 like

Wie weet is hier een markt voor net als ramenlapper hahaha

1 like

Ja! Ze zijn best leuk haha. De mijne was ontsnapt :sleepy:

Haha geen idee, ik heb wel een uitwasbare dweil die om zo’n stok moet. Of ie goed is zou ik niet weten. Ik heb niet zo’n harige zwabber iig

2 likes

Er was toch ooit een forummer die een wandelende takken invasie had en ze nergens kwijt kon? Volgens mij was dat nog op egf

4 likes

Hey dit heb ik ook maar ik denk dat mensen hier niet blij van worden haha.

Mogen mensen met de schoenen aan op je vloerkleed/tapijt komen?

• N.v.t.
  • Ja hoor
  • NEE
  • Liever niet maar ik zeg dit alleen tegen bekenden van me die binnen komen

0 stemmers

Heb geen vloerkleed of tapijt

1 like

Ik denk dat dit zowat het minst gekke aan mij is. Vroeger was een panterprint kleedje toch spraakmakender voor mensen die kwamen.

1 like

N.v.t. Dat kan ik dus nog makkelijker bij je dweilen. Ik vind het horror als mannen met hun grote sneakers erover heen stappen. Ik kan het niet aanzien.

1 like

Liefst überhaupt m’n huis niet in met schoenen aan. Vind dat zo vies en ook ongezellig

6 likes

Ojaa! Nu je het zegt hahahaha :joy:

Ik vind het ook eigenlijk heel vies. Geen probleem op houten of gietvloer whatever maar met je schoenen zo over het vloerkleed. Vind ik ook zo zonde.

1 like

Oh ja!! Van die zwart met rode en een soort schildje, uit Peru ofzo? Was dat niet ninetales?

Ik pb je m’n adres! Welke dag kom je?

Bij mij thuis is de regel echt schoenen uit haha en iedereen weet dat ook. Zowel op het laminaat als op het vloerkleed. Vaak heb ik ook gestofzuigd/gedweild als ik weet dat er iemand over de vloer komt en ik vind het zonde van mijn werk als mensen met hun vuile schoenen binnen komen. Als er een monteur ofzo langs komt of iemand slecht ter been is en daardoor niet kan bukken oid eis ik dat natuurlijk niet.

3 likes

Ik zat zelf te denken aan elke zondagochtend, uurtje of 8? Dan ben je direct wakker enzo. Je kunt de sleutel alvast opsturen. Top!

1 like

Maar ik vind dit dus valsspelen, want dan heb je toch gewoon wel tv? :stuck_out_tongue: Alleen kijk je het op een klein schermpje. Mensen zonder tv doen er vaak ook cool over, maar zitten dan wel gewoon Netflix te bingen, dan denk ik: meid neeeee

19 likes

idd de vraag is meer kijk je meer oude media aka tv of meer nieuwe media aka sreamings diensten/youtube?

• oude media
  • nieuwe media

0 stemmers