Maar Emily in Paris op het ene scherm is natuurlijk veel superieurder dan Heel Holland Bakt op het andere scherm
Oprechte vraag: is superieurder een woord? Kan je overtreffende trap superieur zijn?
Groetjes
Iemand die amper Nederlands kan
Haha nou blijkbaar wel volgens de bazen van het Nederlands die het groene boekje hebben geschreven, ik moest het ook even checken, maar ik ben het met je eens dat het eigenlijk helemaal niet logisch is qua betekenis. Beetje Trumpiaanse constructie.
Maar dat is als ik moet werken, als ik vrij ben zit er geen rem op mijn binge-gedrag hoor
Ik heb liever dat mensen schoenen uit doen (monteurs ed niet), ik heb ook mand met extra sloffen (in allerlei maten en varianten) in huis tegen koude voeten, uitzondering is visite die slecht ter been is ed natuurlijkā¦
Schoenen moeten echt uit in huis. Vind dat zo goor. Al die viezigheid die je daarmee naar binnen brengt. Spuug, poep, afval, modder, zandā¦
Ik heb ook speciaal simpele slofjes voor mensen die geen sokken oid aan hebben en koude voeten krijgen. Die was ik dan uit als ze gedragen zijn zodat mensen geen āviezeā sloffen hoeven te dragen.
En zoals hier boven wordt gezegd; werkmensen met werkschoenen qua veiligheid zijn de enige die hun schoenen mogen aanhouden. De vloer wordt daarna wel grondig gereinigd. Mensen die slecht ter been zijn hebben pech en gaan maar bij andere mensen op visite.
Koop een stoomreiniger. Ik heb echt een intense haat aan dweilen omdat ik het zo intensief vind. Nu doe ik het fluitend en het wordt ook nog eens veel schoner.
Iew bij een basisschoolvriendinnetje vroeger droegen ze allemaal slippers binnen en ze hadden dus zoān heel rek met allemaal slippers voor bezoek. En ze drongen er altijd op aan dat je die slippers daar droeg. Ugh.
Als ik NPO/Kijk programmaās via de app of website terugkijk, geldt dat dan als oude of nieuwe media?
ik vind terug kijken ook meer een internet ding/ nieuwe media. Ook omdat je dan verder kunt kijken enzo soms.
Oh dit heb ik ook, ik heb nooit zweetvoeten, en gewoon normale sokken dus ik wil geen sloffen aan. Dit is me overigens ook nooit gevraagd.
Ahh wat sneu!
Ahh moest er ook aan denken. Zo zielig! Voor ik dit filmpje zag was ik trouwens het bestaan van wandelende bladen vergeten. Dacht huh bedoelt ie een tak? Pas na deze poll zie ik dat beest weer voor me zoals ie eruit ziet.
Ahw dit doet me denken aan toen ik een spreekbeurt over mn cavia ging doen en dat tie toen een week van te voren dood ging. Dieren hebben blijkbaar geen gevoel voor timing
Wat kinderachtig van je cavia man
En heb je toen een spreekbeurt gehouden over hoe dood je cavia was? Doder dan die van de rest
Hoeveel procent minder leuk vind je je leven door corona?
- 10%
- 20%
- 30%
- 40%
- 50%
- 60%
- 70%
- 80%
- 90%
- 100%
- Ik vind mijn leven niet minder leuk door corona
0 stemmers
Stel je voor je hebt een partner. Jij bent goed bezig met je studie/werk. In het geval van werk; je maakt promotie, je neemt je werk serieus, hebt toekomstplannen. In het geval van studie; je studeert hard, ambitieus, haalt hoge cijfers, bent elke dag aan het studeren.
Je partner zegt wel dat hij graag zijn diploma wil halen. Maar hij gedraagt zich een beetje lui, heeft al veel vertraging gehad, haalt geen goede cijfers, steekt er niet genoeg tijd in. Of in geval van werk: zeurt over zijn werk, denkt niet na over vervolgstappen, totaal niet ambitieus, steekt er geen moeite in.
Hoe zou jij dit vinden? Jij die zo goed bezig
bent en hard je best doet, en je partner niet.
- Wel vervelend vinden
- Geen issue vinden, zijn zaak
0 stemmers
Enige reden dat mijn verkering ooit bijna uit is gegaan. Nu zijn.m we getrouwd en heeft hij een studieschuld ter hoogte van een klein jaarsalaris
Ik heb om deze reden een relatie verbroken. Ik was destijds bezig met het afronden van mān mbo, had plannen om naar hbo te gaan en had een leuke bijbaan als dienstleider ergens. Mān ex die haakte telkens af van nieuwe mbo opleidingen, had geen zin om te werken en had sowieso geen plannen op carriere gebied. Die wilde liever gitaar spelen in een band en de hele dag bier drinken. Ik zou ook nu niet meer met iemand samen kunnen zijn die hier niet met mij op een lijn mee ligt.