-weg-
Ambitie zou geen dealbreaker zijn, maar wel de eigen verantwoordelijkheid die je er in neemt. Als je en zeurt en niet bereid bent om er iets aan te doen : dan is mijn geduld echt snel op.
Weg
Als ze er daadwerkelijk wonen en je het naar hun nieuwe adres kan sturen. Is wel een leuk welkomstcadeautje en voelt logischer dan als ze nog niet echt samen wonen en nog moeten gaan klussen en verhuizen enzo!
Met ons nieuwbouwhuis kregen we veel kaartjes na ontvangst van de sleutel. Kan ook komen omdat ik dat overal op social heb gedeeld want na 2 jaar wachten was ik overdreven gelukkig
Hierdoor is de relatie tussen mān ex en mij gedeeltelijk geĆ«indigd. Hij zat alleen maar dagenlang te gamen nadat hij gestopt was met zān tweede hbo en ik had een bijbaan en ging goed op de uni.
Jokeās on me, want ik ben later nog twee keer van studie gewisseld en heb ook maanden thuis gezeten. Hij heeft nu een goede baan en ik ook, maar ik had wel minder judgy kunnen zijn naar hem toe destijds.
Weg
Als er morgen verkiezingen zouden zijn, wordt de vvd dan alsnog de grootste partij?
- Yup
- Nee
0 stemmers
En met makkelijk weer 30+ zetels?
- Jazeker
- Nee
0 stemmers
Is Jesse klaver mega irritant?
- Absoluut
- Nee juist leuk en oprecht
0 stemmers
Gelukkig ligt het niet aan het forum š¤š¼
Als ƩƩn van deze mensen premier moet worden, wie kies je dan? Los van hoe reƫl het is, gewoon qua persoon.
- Mark Rutte
- Geert Wilders
- Wopke Hoekstra
- Sigrid Kaag
- Jesse Klaver
- Lillian Marijnissen
- Gert Jan Seegers
- Lodewijk Asscher
- Kees van der Staaij
- Thierry B
- Henk Krol
- Farid Azerkan
- Joost Eerdmans
- Ester Oudehands
0 stemmers
Lol hoe is je alternatief Mark Rutte
Eigenlijk moet iemand van het forum een eigen partij beginnen. Iemand wiens naam lijkt op Thierry. En dan de partij naam ook iets met forum voor. Maar dan andere idealen als fvd
Dan krijgt diegene misschien wel heel veel stemmen van dyslectische fvd stemmers.
Dacht die partij is te irrelevant
Zie ik jou wel doen ja.
Maar jij bent ook wel het type scammer die de sgp van binnenuit sloopt. We love a morally corrupt queen.
Ik zou die stress die die functie brengt niet in mijn huis willen.
Aan de andere kant heb je dan wel een man die tonnen per jaar verdient Ʃn nooit thuis is.
Win Fucking win
Mijn ex had best wel wat ambities qua politiek en het enige wat ik ervan dacht was saaahaaaaaaai mij nie belle
Oh doen mensen dit met tong?
Lijkt me zo genant om voor je hele fam te tongen.