Stel je persoonlijke vraag #23

Ik weet nog dat ik op tv een man die over de finish kwam zag huilen van blijdschap en dat snapte ik toen niet want huilen = sad
Kon mn moeder mooi een lesje emoties van maken

En die vent die zn neus kwijt was ja lol

3 likes

@Schattepatat @Clo @EleanorRigby @Flora @Insouciance ben echt benieuwd wat voor werk jullie doen, wat een mooie salarissen voor (ik denk) jonge vrouwen :raised_hands:t2: Willen jullie wat delen?

8 likes

Ik word er echt met het jaar slechter in. En een winked eyeliner heb ik nog nooit gekund. De standaarden zijn tegenwoordig ook wel hoog. Ik heb geen flauw idee hoe ik moet highlighten, shapen, blenden en ga zo maar door. Ik zit ongeveer op dit niveau alleen gebruik ik iig nog wattenstaafjes .

Oh en over zoenen gesproken, ik heb het gevoel dat zoenen met tong heel Europees is. Geen idee of mn eigen onderzoek klopt maar er hoeft niet per se een tong bij om het zoenen te noemen in mijn ogen.

Een tongzoen , tongkus of French Kiss is een erotisch getinte kus waarbij de kussenden elkaar met geopende mond kussen, zodat de tongen elkaar kunnen raken, waarbij deze tegen elkaar bewegen. Vaak wordt de tong in de mond van de partner gebracht.

Haha lol

2 likes

Heb jij een mening over de Elfstedentocht?

• Neen
  • Ja positief
  • Ja negatief

0 stemmers

Ik ben nog nooit ergens zo meningloos over geweest.

Ik vind het wel knap dat mensen dat kunnen volhouden, maar ik heb er niet echt een sterk gevoel bij. Toen ik nog in Leeuwarden studeerde hoopte ik vooral dat het zou plaatsvinden, zodat ik mijn studio kon verhuren.

11 likes

Ik heb er weinig gevoel bij maar als het ooit weer zou gebeuren zal ik wel gaan kijken op tv. Meer als achtergrond dan dat ik op het puntje van mijn stoel ga zitten. Wel gaaf als het weer eens een paar weken achter elkaar zou vriezen.
Zegt een lente/zomer liefhebber :thinking:

4 likes

Ah sorry, dat heb ik gemist. Ik sluit hem wel.

Ik herinner me vooral Hulzebosch…

3 likes

Ik vind al dat gezeur elk jaar weer strontirritant. Alleen daarom al hoop ik dat het nooit meer doorgaat

6 likes

Ik ben arts in opleiding tot bedrijfsarts, werkend bij een arbodienst! Ik werk 40 uur per week en ben 27 jaar.

11 likes

En moet een bij de leeftijd er niet bij hoe oud degene is met grijze haren?

Ik heb er dit jaar 3 ontdekt :sob: heb wel altijd highlights, valt gelukkig niet op.

Edit: bedoel vorig jaar

1 like

Ik denk wel dat het er bij mij zit aan te komen. Ik had laatst dacht ik een grijze haar en ik schrok er zo van? Het bleek wat haarspul te zijn. Ik heb heel donkerbruin haar van mezelf dus het valt ook enorm op dan. Ik vrees de dag dat het helemaal grijs is. Heel stom maar het beangstigend me. Mn overgrootoma is heel oud en met bijna nog al haar zwarte haar gestorven en daar houd ik me maar aan vast.

Mijn moeder was op haar 31e helemaal grijs, ben nu al ouder maar goed op weg haar te volgen

1 like

Ja dat is dus een goede vraag. Ik weet het niet. Ik denk niet eens per se ouderdom. Gewoon iets engs wat in je lichaam gebeurd waar je geen controle over hebt.

Ik vind het heerlijk om te zoeken en ze eruit te trekken!

3 likes

Eigenlijk is het ook wel sneu dat er zo’n ‘taboe’ op grijs worden ligt. Het slaat toch nergens op? Ik heb een superknap nichtje die al heel vroeg grijze haren kreeg. Maar toch vind ik die gedachte zelf niet chill. Mn moeder zei dat ze eind 30 grijs werd. Ik heb nog ff. Mn vader geen idee, in mijn ogen was hij altijd al grijs.

2 likes

Ik vind het vooral irritant dat mijn vriend weer iets heeft gevonden om grapjes over te maken.

“HaHaHaHa oUd WiJF”

4 likes

Ik vind zelf dat ik er niet ouder door uitzie, maar grijs haar is blijkbaar iets waar anderen altijd iets van moeten zeggen. En dat vind ik irritant en maakt me onzeker. Ik verf het niet, maar de opmerkingen van anderen zou serieus een reden voor me zijn om dat wel te doen.

2 likes

Die heeft hij al, maar dan komt de tere mannelijke ziel ineens om de hoek kijken en is ie gekwetst als ik er een grapje over maak. :roll_eyes:

Mannen zijn echt het zwakke geslacht.

25 likes