Stel je persoonlijke vraag #23

Eigenlijk moet iemand van het forum een eigen partij beginnen. Iemand wiens naam lijkt op Thierry. En dan de partij naam ook iets met forum voor. Maar dan andere idealen als fvd
Dan krijgt diegene misschien wel heel veel stemmen van dyslectische fvd stemmers.

9 likes

Dacht die partij is te irrelevant

Zie ik jou wel doen ja.

Maar jij bent ook wel het type scammer die de sgp van binnenuit sloopt. We love a morally corrupt queen.

10 likes

Ik zou die stress die die functie brengt niet in mijn huis willen.

3 likes

Aan de andere kant heb je dan wel een man die tonnen per jaar verdient én nooit thuis is.

Win Fucking win :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

29 likes

Mijn ex had best wel wat ambities qua politiek en het enige wat ik ervan dacht was saaahaaaaaaai mij nie belle

12 likes

Oh doen mensen dit met tong?
Lijkt me zo genant om voor je hele fam te tongen.

44 likes

Ja zoiets hoort toch?

20 likes

Lof hoe die hele fam zo hard cringede.
Ik bedoel we stuntelde allemaal de 1ex maar waarom denk je dat je elkaar op moet vreten

1 like

Ik ben op een bruiloft geweest van een bruidspaar dat allebei blijkbaar (op het zicht) extreem slecht is in zoenen maar dat wel deed bij het jawoord en verschillende foto’s.
Je zag echt letterlijk allebei hun tongen steeds buiten allebei hun monden en kwijl en alles. Het was echt intens awkward. het filmpje hierboven is echt niet overdreven en dan waren ze allebei even heftig.
Ik ben altijd benieuwd geweest naar de foto’s want dat moet er echt verschrikkelijk hebben uitgezien maar die heb ik nooit gezien.

Edit: sorry voor in elke zin 4x ‘echt’

45 likes

Ik wil jou heel veel sterkte wensen :heart: Als je ooit wilt praten ik ben er voor je.
Hahaha nee maar echt vreselijk haha. Doe gewoon een lange kus en thats it !

1 like

Ik ben geboren tijdens de laatste :joy:

5 likes

Lijkt me ook wel echt iets wat indruk maakt als je het ziet als kind!

1 like

Mijn ‘oom en tante’ (goede vrienden van mijn ouders die ik meer als familie beschouw) wonen aan het water waar de Elfstedentocht langskomt dus we hebben alvast een raam gereserveerd om uit te hangen mocht het ooit nog gebeuren.:ok_hand:t2: Ik ben bij de laatste Elfstedentocht trouwens nog met foto in een lokale krant gekomen haha, als baby in een skipakje langs de kant. Erg schattig.

13 likes

Wat verstaan jullie onder het woord ‘zoenen’ lol haha

‘Zoenen’ betekent voor mij
  • (Meestal) met tong
  • (Meestal) zonder tong
  • Zowel met als zonder tong
  • Anders

0 stemmers

1 like

Lastig

Ik heb wel tantes die dingen zeggen als “even zoenen hoor” en me dan 3 zoenen op mn wang geven.

Maar gezoend, verleden tijd, is sowieso met tong. Als iemand zegt ik heb gezoend denk ik niet dat dat zonder tong is.

9 likes

Ik was blijkbaar ook 6, maar kan me er niks meer van herinneren was vast te druk met buitenspelen.

1 like

Maar er zit toch ook nog wel iets tussen tongen en kusjes geven in? Een kusje vind ik echt heel kort, een klein smakje zeg maar en zou ik ook aan mensen op een niet romantische manier kunnen geven. Maar ik doe ook weleens, ja zoenen noem ik dat ook dus, zonder tong maar verder wel alle elementen van een sensuelere kussessie. Hoe noem je dat dan?

4 likes

Ik weet nog dat mijn vader halsoverkop naar Friesland ging en dat ik tv ging kijken om te kijken of ik hem in het publiek kon zien.

3 likes

Mensen die :wink: gebruiken verwijder ik echt meteen, die vind ik zo kut

16 likes