Maar wat maakt het uit? Je hebt al je haar nog, het heeft alleen een andere kleur? Is het dan het besef dat je ouder wordt ofzo?
Ja dat is dus een goede vraag. Ik weet het niet. Ik denk niet eens per se ouderdom. Gewoon iets engs wat in je lichaam gebeurd waar je geen controle over hebt.
Ik vind het heerlijk om te zoeken en ze eruit te trekken!
Ah okĂ©. Ik heb heel veel grijze haren maar Asian donât raisin verder dus maak me niet druk over er ouder uitzien.
Eigenlijk is het ook wel sneu dat er zoân âtaboeâ op grijs worden ligt. Het slaat toch nergens op? Ik heb een superknap nichtje die al heel vroeg grijze haren kreeg. Maar toch vind ik die gedachte zelf niet chill. Mn moeder zei dat ze eind 30 grijs werd. Ik heb nog ff. Mn vader geen idee, in mijn ogen was hij altijd al grijs.
Ja sgat maar als puntje bij paaltje komt, waar kiezen de mannen dan voor hĂš; chocolademelk of karnemelk?
Ik vind het vooral irritant dat mijn vriend weer iets heeft gevonden om grapjes over te maken.
âHaHaHaHa oUd WiJFâ
Gewoon afwachten tot hij inhammen krijgt joh.
Ik vind zelf dat ik er niet ouder door uitzie, maar grijs haar is blijkbaar iets waar anderen altijd iets van moeten zeggen. En dat vind ik irritant en maakt me onzeker. Ik verf het niet, maar de opmerkingen van anderen zou serieus een reden voor me zijn om dat wel te doen.
Die heeft hij al, maar dan komt de tere mannelijke ziel ineens om de hoek kijken en is ie gekwetst als ik er een grapje over maak.
Mannen zijn echt het zwakke geslacht.
Ik weet niet of ik er ouder uit zou zien met grijs haar, maar ik vind het gewoon niet mooi voor mijzelf. Denk ik tenminste want ben (nog) niet grijs.
Ja, dat is irritant. Maar als iemand zegt: wow, jij wordt wel heel grijs. Dan zeg ik: oh, heb je daar problemen mee?
Stfu joh, met je gezeik.
Een paar dagen voor mijn 30ste verjaardag vond ik mijn eerste grijze haar. Nu 4 jaar later heb ik er max een stuk of 5. Vind het wel best zo. Het valt niet echt op en ik heb geen zin om mijn haar te verven.
Ja, alsof ik zelf nooit in de spiegel kijk. Vertel eens wat nieuws.
Eens. Vind het jammer dat het zo normaal en vanzelfsprekend is om je haar te verven als je grijs wordt. Van de week was Klazien Schaap op tv en ze ziet er jong uit, maar is wel grijs en dat vond ik zo tof. Ik vond het wel âjammerâ dat ik dacht âo, tof dat ze haar grijze haren laat staanâ, want als het normaal was zou die gedachte niet in me opkomen.
Zoo mijn vriend staat ook altijd op scherp als ik iets over zân haar zeg. Dan zie ik gewoon zân oren spitsen en priemende oogjes. Hij wil alleen maar lof erover horen en niks over de opkomende inhammen en dunner wordende bovenkant.
Grijze haren vind ik echt mooi. Op de hogeschool zat ik bij iemand in de klas die allemaal losse grijze haren zat. Leek net alsof ze bij de X-Men hoorde
Ik heb ook welgeteld 3 grijze haren die ik er eens in de zoveel tijd uittrek met een pincet, maar eigenlijk alleen omdat ik bijna zwart haar heb en ze aan de voorkant zitten, dus je ziet ze goed. Geen idee wanneer ik ze kreeg, ik ontdekte het toen ik 26 was en mijn haar weer deze kleur had geverfd. Daarvoor wekelijks mijn haar geverfd, dus ze kunnen er al jaaaaaaaaren zitten
Ik heb geen grijze haren en geen rimpels. Maar ik heb bijvoorbeeld mn 2020 verjaardag niet mee geteld dus dat scheelt in het ouder worden.