Mijn natuurlijke haarkleur is asblond dus als ik al grijze haren heb vallen ze niet op. Ik klaag niet!
Toen ik 16 was zei de kapper dat ze een grijze haar had gevonden Was toen bang dat ik heel jong grijs ging worden maar dat valt mee, ik vind eens in de zoveel tijd een grijze haar maar niet vaak.
Mijn vader is 51 en heeft nog steeds blond haar, maar mijn moeder ging juist wel al vroeg haar haren verven.
Voor jou zou een 2021 met corona dus wel fijn zijn, scheelt nog een jaartje
Ik was 25 geloof ik toen ik de eerste vond. Toen trok ik die 2 er nog uit. Daarna laten gaan. Nu zijn het er best veel. Ik word alsnog 5 jaar jonger geschat dus vind het wel prima.
Ik vind helemaal wit haar ook niet zo lelijk, die tussenfase over 10-15 jaar lijkt me wel lelijk. Maarja. Hopelijk heb ik dan ĂŒberhaupt nog haar om me druk over te maken. Ik word met het ouder worden kaal (inhammen groter en hele dunne haartjes, of nieuwe dunne haartjes vallen al uit) . Dat is pas om te janken. Grijze haren kun je eventueel nog verven.
Waarschijnlijk ben je wel binnen een paar maanden wel door je tot nu toe opgebouwde pensioengeld heen
Nee precies. En een cruise zit er nu in coronatijden ook al niet in
Wat vind je hiervan? (Een gendervrij kaartspel)
- Ik vind het overdreven.
- Ik vind het goed.
- Geen mening.
- Ik ben degene die dit gendervrije kaarspel ontworpen heeft.
0 stemmers
Ik speelde ooit een kaartspel met een paar jongens die als regel hadden dat de vrouw het minste waard was (nog onder de twee) want âvrouwen zijn laag.â Voor zulke droeftoeters zou ik wel zoân kaartspel willen hebben.
(Er is geen tweede potje gekomen met deze figuren)
Ik heb geen grijze haren (rood achtig dus dat blijft ook wel even zo. Zelfs mân vader van 72 heeft nog wat gekleurde haren over). Zou wat grijze haren ook niet erg vinden. Ik word wel een beetje verdrietig van de lijntjes die mân voorhoofd niet meer verlaten. (Ik word deze week 33).
Wat heb je het liefst op een âbroodje gezondâ?
- Kaas
- Ham
- Kipfilet
- Ander (vegan) vlees
- Komkommer
- Sla (rucola/ijsberg etc)
- Ui
- Gekookt ei
- Gebakken ei
- Tomaat
- Paprika
- Wortel
- Mais
- Rauwkost
- Mayo
- Boter
- Peper & Zout
- Yoghurtkruiden dressing
- Mosterddressing
- Ander saussie
0 stemmers
Een paar schijfjes augurk
Selderijsalade als saus is top!
Ik vind alles hiervan los lekker. Behalve de vleeswaren dan.
Maar op één broodje, bleg. Ik sla over.
Nav @DikkeKip die er achter kwam dat haar tandarts geen tandarts was, ben jij wel eens een scammer tegengekomen die een beroep uitvoerde waarvoor diegene helemaal niet de kwalificaties had? En dan niet een kantoorbaan waar het niet zo boeit, maar echt een beschermd beroep?
- Ja
- Ja meerdere
- Nee
0 stemmers
En deel graag!
Nu ben ik ook bang dat mijn tandarts geen tandarts isâŠ
Niet dat ik weet. Maar tot nu toe ben jij de enige die ja heeft gestemd, dus deel graag
Ik had dus ooit een economieleraar invaller die echt heel vreemd was en die niks van economie leek te snappen.
Bleek achteraf dus een scammer. Hij had ook geen idee hoe je tentamens beoordeelde of hoe je huiswerk nakeek, dus je kreeg altijd de beoordeling waar je om vroeg.
Hij geloofde ook in tijdreizen.
Beschrijf je nu je eigen leven?
Ik had wel eens een duitsleraar die eigenlijk diploma Frans docent had. Dus wel een leraar, verkeerde vak. Ik heb er overigens niks van gemerkt, weet je ook weer hoe goed mijn Frans /Duits effort was als 13 jarige
Make-up artiest is leuk, maar ik zou echt meteen door de mand vallen.