Stel je persoonlijke vraag #23

ook @Max hier in het dorp hangen overal briefjes op de deuren van de winkels met: “Wij zijn gesloten!! Mocht u een vraag hebben over een product, bel dan even en dan kunnen we bespreken wat de mogelijkheden zijn”. En de mogelijkheid is dan: gewoon toch iets kopen :stuck_out_tongue: ik heb al een illegale co2-bus gekocht voor mijn sodastream. Die man deed de deur open, keek eerst of er geen boa’s in de buurt waren en toch mocht ik mee naar binnen rennen om dat ding te pinnen. Maar hier is dus echt veel nog wel ‘mogelijk’.

3 likes

Wat bijzonder voor jullie om te zien dat ze nog bij hem blijft als hij nog steeds liegt over dit soort absurde dingen haha

3 likes

Omg hij heeft nooit gevlogen hoop ik.

2 likes

Ja we hebben vaak geprobeerd het gesprek met haar aan te gaan vooral als er weer wat was voorgevallen. Maar ze ziet het niet of ze wilt het niet zien geen idee. Ik ben er maar mee gestopt omdat mijn vriendschap (ik ken haar al sinds geboorte) mij meer waard is dan die leugenaar.

Hahaha het zijn ook echt twee beroepen die je niet makkelijk faket.

Ik zou altijd faken dat ik een of ander beroep had waar de gemiddelde verjaardagsgast

A) super weinig van weet
B) super weinig interesse in heeft

Iets van “ja ik werk als strategy analist voor een start up in de isolatie”

Dan denkt niemand ohhh vertel meer

53 likes

Hahaha nee dat gelukkig niet. Wel fotos in cockpits en allerlei vliegvelden in zijn klm pakje :joy:
Ik denk dat hij daarna gewoon naar huis ging of op het vliegveld chillen?

10 likes

Kan het kloppen dat deze meneer Alberto Stegeman op zijn dak heeft gehad? Die heeft namelijk iemand ooit gesnapt die een pilotenpak had en een tijdje in een ambulance reed geloof ik.

4 likes

Jeetje ik vind het al heftig als ik fake dat ik ziek ben op mijn werk hahaha.

13 likes

Hahah ja ik dus ook… zoiets als chandler van friends dat niemand weet wat hij doet :joy:

Maar hij had ook banen dat hij zei ik werk in die en die kroeg en dan gingen wij daar met een groep langs en 3x raden wie er niet werkte. Echt zo dom want dat is echt té makkelijk te controleren :joy:

9 likes

Ja precies

Gewoon Alblasserdam zeggen of Duiven of Doetinchem of een andere plek waar ongetwijfeld een bedrijvenpark te vinden is waar niemand ooit daadwerkelijk komt.

Maar mensen willen altijd spectaculair zijn, je moet juist gaan voor de gemiddelde Jeroen functie.

18 likes

Nee gelukkig niet! Hij is als piloot nooit ‘gesnapt’ als arts wel en toen is hij over gegaan op andere dingen bedenken. Of zeggen dat hij in een winkel of horeca of zo werkte.

Hij heeft (voor zover wij weten) ook nooit mensen opgelicht voor geld en zo. Het is meer dat hij gewoon echt in zijn eigen verhaal geloofd en het ook behoorlijk geloofwaardig verteld

2 likes

Ik heb een broek weggebracht en opgehaald bij een kledingwinkel om te laten maken, maar weet eigenlijk niet zo goed of dat nou illegaal was of niet

Haha precies gewoon met je omgeving blenden. En als iemand dan vraagt hoe gaat het op je werk dan begin je een verhaal over processen, je vervelende collega Jeroen en een stukje over systeem en iedereen is halverwege al afgehaakt.

1 like

Ik vraag me af heeft hij een baan die hij niet cool vind dat hij dingen verzint. Of is hij werkloos? Om Nielson te quoten waarom zou je dat doen.

3 likes

Gelukkig maar!

Ik bedoelde deze fijne gast:

9 likes

Te bizar dit!! Man man. Fascinerend

1 like

Zou jij wel eens willen doen alsof jij Alberto Stegemans in vermomming was (even weggelaten hoe geloofwaardig het zou zijn)

• JAA
  • mja
  • Nou…nee hoeft van mij niet zo

0 stemmers

1 like

Hij heeft nu vaak banen in de retail, horeca of op kantoor. Maar ook daar zegt hij heel vaak die baan te hebben en dan blijkt hij werkloos te zijn.

Ik denk dat het gewoon echt in zijn systeem zit om te liegen. We hebben wel eens gevraagd waarom hij het deed en dan was de reactie het is makkelijker om te liegen :woman_shrugging:t5:
En hij gelooft zelf heeeel erg in zijn verhalen. Heel vaak verteld hij nog steeds dingen alsof ze echt zijn gebeurd terwijl wij al jaren weten dat het nooit is gebeurd

1 like

Of ik het durf weet ik niet, maar lijkt me wel heel gaaf.

Over saaie beroepen nog; ik check mentaal echt volledig uit als iemand zegt dat hij of zij scrum master is.
Sorry voor de scrum masters hier maar ga je oma van 87 dan maar eens uitleggen wat je doet.

34 likes

Wauw, ik vind dit echt heel fascinerend. Geloofde zijn eigen vriendin ook in zijn verhalen, of liet ze het allemaal maar gewoon lopen? Ik kan me voorstellen dat als je doet alsof je piloot bent maar eigenlijk geen baan hebt je op een gegeven moment ook tegen geldkwesties aanloopt?