Stel je persoonlijke vraag #23

Ik zou een hele goeie scam rechercheur zijn. Als het bij moorden oplossen blijft dan. Als ik ineens mensen moet achter volgen en schieten en doen ja nee dan val ik door de mand.
Soieso bij het rennen al…

1 like

Ik ben prinses van Genovia.

34 likes

Ik heb zo veel mooie verhalen, en dan niet eens alleen over mijn tandarts.

Ik had op de middelbare school drie docenten die geen diploma hadden. Een daarvan deed het wel oprecht goed. Van de andere moesten we naar het plaatselijke winkelcentrum om prijzen te vergelijken (?). En dat elke week weer. De ander die gaf handvaardigheid en was echt een zweefteef die geloofde dat potloden gevoelens hebben.

Maar mijn favoriet: we kregen een Godsdienst invaller die ging blowen met twee klasgenoten van mij op het schoolplein hahaha.
Die hoefde ook niet weer te komen.

16 likes

We hebben echt een heleboel rare leraren gehad die daar absoluut niet gekwalificeerd voor waren en we hadden daarnaast een chronisch gebrek aan wiskundeleraren, dus dat waren altijd rare situaties.

Mildste was een docent die helemaal geen diploma had voor wiskunde, maar biologie, en toch wiskunde gaf. Er was nog een andere invallende wiskundeleraar die z’n tong door papieren vliegtuigjes stak tijdens de les, een foto van onze rector in zijn agenda had en iedereen uitschold. Die is na drie maanden ook ontslagen. Een piloot/DJ (ja hij was allebei) heeft ons ook nog een tijdje wiskunde gegeven, maar die is later voornamelijk de feestcommissie gaan runnen en draaide dan op onze schoolfeesten. Volgens mij had hij trouwens wel een certificaat, maar bleef gek.

En als klap op de vuurpijl nog een IT-docent die uiteindelijk undercover een pedofielenwebsite bleek te runnen. :thumbsup:

14 likes

Heb jij tijdens deze lockdown al een ‘illegale’ aankoop gedaan? Dus stiekem toch iets gekocht in een winkel die eigenlijk dicht was? Anoniem.

• Ja, 1 ding
  • Ja, meerdere dingen
  • Nee

0 stemmers

Ha, wat bedoel je met illegaal precies? Ik haal wel eens bloemen bij de bloemist, die heeft een soort afhaalloketje gemaakt. Maar verder ben ik niet zo op de hoogte van de underground scene hier.

1 like

Psycholoog lijkt me heeeeeeerlijk als ik me niet aan saaie dingen als ethiek hoef te houden. Iedereen bevestigen in z’n complex > chaos. Denk dat ik er ook echt goed in zou zijn, itt echt psycholoog zijn.

M’n droom

14 likes

De partner van een vriendin van mij deed alsof hij piloot was inclusief outfit en alles. Op een gegeven moment barste het hele verhaal. Toen bleek ook dat hij zich een periode als arts had voortgedaan en zelfs ergens werkte als arts
Ze is alsnog bij hem gebleven maar er komen nog steeds verhalen die niet helemaal of totaal kloppen.

Heel fascinerend om vanaf de zijlijn toe te kijken maar ik zou allang zijn weg gerend als ik haar was :sweat_smile:

42 likes

Net catch me if you can dit!!!

Moet ie alleen nog ff advocaat worden

11 likes

Haha wow Catch Me If You Can vibes

Is het Leo??

3 likes

Leo is it you?

Haha wow spuit11 much

2 likes

@kleinmaargroot @Lemongrab onze bijnaam achter zijn rug om is ook Leo :joy::joy::joy::joy:

Hij doet het alleen echt niet slim want alles wat hij zegt zowel groot als klein komt uiteindelijk uit :sweat_smile:

7 likes

ook @Max hier in het dorp hangen overal briefjes op de deuren van de winkels met: “Wij zijn gesloten!! Mocht u een vraag hebben over een product, bel dan even en dan kunnen we bespreken wat de mogelijkheden zijn”. En de mogelijkheid is dan: gewoon toch iets kopen :stuck_out_tongue: ik heb al een illegale co2-bus gekocht voor mijn sodastream. Die man deed de deur open, keek eerst of er geen boa’s in de buurt waren en toch mocht ik mee naar binnen rennen om dat ding te pinnen. Maar hier is dus echt veel nog wel ‘mogelijk’.

3 likes

Wat bijzonder voor jullie om te zien dat ze nog bij hem blijft als hij nog steeds liegt over dit soort absurde dingen haha

3 likes

Omg hij heeft nooit gevlogen hoop ik.

2 likes

Ja we hebben vaak geprobeerd het gesprek met haar aan te gaan vooral als er weer wat was voorgevallen. Maar ze ziet het niet of ze wilt het niet zien geen idee. Ik ben er maar mee gestopt omdat mijn vriendschap (ik ken haar al sinds geboorte) mij meer waard is dan die leugenaar.

Hahaha het zijn ook echt twee beroepen die je niet makkelijk faket.

Ik zou altijd faken dat ik een of ander beroep had waar de gemiddelde verjaardagsgast

A) super weinig van weet
B) super weinig interesse in heeft

Iets van “ja ik werk als strategy analist voor een start up in de isolatie”

Dan denkt niemand ohhh vertel meer

53 likes

Hahaha nee dat gelukkig niet. Wel fotos in cockpits en allerlei vliegvelden in zijn klm pakje :joy:
Ik denk dat hij daarna gewoon naar huis ging of op het vliegveld chillen?

10 likes

Kan het kloppen dat deze meneer Alberto Stegeman op zijn dak heeft gehad? Die heeft namelijk iemand ooit gesnapt die een pilotenpak had en een tijdje in een ambulance reed geloof ik.

4 likes

Jeetje ik vind het al heftig als ik fake dat ik ziek ben op mijn werk hahaha.

13 likes