Stel je persoonlijke vraag #23

Hahah ja ik dus ook… zoiets als chandler van friends dat niemand weet wat hij doet :joy:

Maar hij had ook banen dat hij zei ik werk in die en die kroeg en dan gingen wij daar met een groep langs en 3x raden wie er niet werkte. Echt zo dom want dat is echt té makkelijk te controleren :joy:

9 likes

Ja precies

Gewoon Alblasserdam zeggen of Duiven of Doetinchem of een andere plek waar ongetwijfeld een bedrijvenpark te vinden is waar niemand ooit daadwerkelijk komt.

Maar mensen willen altijd spectaculair zijn, je moet juist gaan voor de gemiddelde Jeroen functie.

18 likes

Nee gelukkig niet! Hij is als piloot nooit ‘gesnapt’ als arts wel en toen is hij over gegaan op andere dingen bedenken. Of zeggen dat hij in een winkel of horeca of zo werkte.

Hij heeft (voor zover wij weten) ook nooit mensen opgelicht voor geld en zo. Het is meer dat hij gewoon echt in zijn eigen verhaal geloofd en het ook behoorlijk geloofwaardig verteld

2 likes

Ik heb een broek weggebracht en opgehaald bij een kledingwinkel om te laten maken, maar weet eigenlijk niet zo goed of dat nou illegaal was of niet

Haha precies gewoon met je omgeving blenden. En als iemand dan vraagt hoe gaat het op je werk dan begin je een verhaal over processen, je vervelende collega Jeroen en een stukje over systeem en iedereen is halverwege al afgehaakt.

1 like

Ik vraag me af heeft hij een baan die hij niet cool vind dat hij dingen verzint. Of is hij werkloos? Om Nielson te quoten waarom zou je dat doen.

3 likes

Gelukkig maar!

Ik bedoelde deze fijne gast:

9 likes

Te bizar dit!! Man man. Fascinerend

1 like

Zou jij wel eens willen doen alsof jij Alberto Stegemans in vermomming was (even weggelaten hoe geloofwaardig het zou zijn)

• JAA
  • mja
  • Nou…nee hoeft van mij niet zo

0 stemmers

1 like

Hij heeft nu vaak banen in de retail, horeca of op kantoor. Maar ook daar zegt hij heel vaak die baan te hebben en dan blijkt hij werkloos te zijn.

Ik denk dat het gewoon echt in zijn systeem zit om te liegen. We hebben wel eens gevraagd waarom hij het deed en dan was de reactie het is makkelijker om te liegen :woman_shrugging:t5:
En hij gelooft zelf heeeel erg in zijn verhalen. Heel vaak verteld hij nog steeds dingen alsof ze echt zijn gebeurd terwijl wij al jaren weten dat het nooit is gebeurd

1 like

Of ik het durf weet ik niet, maar lijkt me wel heel gaaf.

Over saaie beroepen nog; ik check mentaal echt volledig uit als iemand zegt dat hij of zij scrum master is.
Sorry voor de scrum masters hier maar ga je oma van 87 dan maar eens uitleggen wat je doet.

34 likes

Wauw, ik vind dit echt heel fascinerend. Geloofde zijn eigen vriendin ook in zijn verhalen, of liet ze het allemaal maar gewoon lopen? Ik kan me voorstellen dat als je doet alsof je piloot bent maar eigenlijk geen baan hebt je op een gegeven moment ook tegen geldkwesties aanloopt?

Zoiets deed ik vroeger wel eens met een vriendinnetje. Hulden we ons in rare gewaden uit de verkleedkist en gingen we mensen op straat aanspreken en in gebrekkig groep 8 engels vragen waar de bushalte was enzo. Alsof we uit het buitenland kwamen en verdwaald waren. Trapt iedereen in joh

8 likes

Hahaha hoe snel zegt hij ineens " Ja klopt " na een heel toneel stuk hahaha.

4 likes

Jaa deze man had ik toen gezien! Ook echt bizar!

@anon28710462 ja ze geloofde het ook. Ze had hem op tinder leren kennen met piloten fotos en kwam er pas na 2 jaar achter dat hij geen piloot was (oa door de deurwaarders die voor de deur stonden) Ik heb nog steeds geen idee hoe hij de switch naar arts maakte want daar is zij heel vaag over (ik denk door schaamte)
En nog steeds gelooft ze alles wat hij zegt. Echt blind van liefde letterlijk en figuurlijk

3 likes

Is jouw dagbesteding (baan, vrijwilligerswerk, studie) interessant om te vertellen op verjaardagen?

• Nee totaal niet
  • Mwoah, alleen bepaalde facetten
  • Ja, dat van mij is super interessant voor anderen

0 stemmers

Ik ben blij dat ik zulke toffe collega’s heb want ik ken niemand buiten mijn werk die ook enthousiast zou worden van wat we uitvoeren haha.

4 likes

Doe je wel eens aan sexting?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is je favoriete sexting emoji?

• :heart_eyes:
  • :heart:
  • :smirk:
  • :drooling_face:
  • :sweat_drops:
  • :hot_face:
  • :point_right:t3::ok_hand:t3:
  • :eggplant:
  • Een andere

0 stemmers

Bewaar jij je berichtjes of delete je ze na afloop?

• Ik bewaar ze
  • Ik delete ze

0 stemmers

Stuur je dan ook foto’s van jezelf? (Anoniem)

• Ja, dat doe ik wel eens
  • Nee, doe ik nooit

0 stemmers

En ontvang je wel eens foto’s van de ander? (Anoniem)

• Ja, ik krijg wel eens foto’s
  • Nee, die krijg ik nooit

0 stemmers

Hier hangen op sommige winkels briefjes met “we zijn gesloten maar wil je rustig rondkijken / winkelen, bel dan naar dit nummer.” Ik denk dat je dan een privé afspraak kan maken om stiekem te winkelen.

3 likes

Bij ons in het dorp staat dat bij bijna elke winkel, snap echt niet dat er niet ingegrepen wordt door boa/politie. En als ik dan tegen een klant aan de telefoon zeg dat ze het alleen in de winkel af kunnen halen als ze het online bestellen (bouwmarkt), zeggen ze dat ze bij andere winkels helemaal niet zo moeilijk doen en dat wij normaal moeten doen. Eh ja wij houden ons aan de regels en zij niet

3 likes