Stel je persoonlijke vraag #23

Vergeet je oma, ik snap het zelf niet eens en ik ben rond de 30. :woman_shrugging:

2 likes

Ik hoop t wel, is wel handig voor mijn werk als leerkracht

1 like

Als je er lang genoeg over doet durft niemand er meer naar te vragen, pro tip!

5 likes

Op het station vroeg er mij eens iemand of ik even op haar koffer wou letten toen ze iets ging halen.
Prima, maar zou zelf nooit mijn koffer bij een onbekende achterlaten, die mag er nog zou betrouwbaar uitzien.

2 likes

Was jij je dekbed wel eens uit? Ik wil dit dus doen maar dan zit de machine wel direct vol en misschien verpest ik dat hele ding wel.

• Nee nog nooit gedaan
  • Ja regelmatig
  • Een enkele keer

0 stemmers

En kun je eigenlijk wel een dekbed wassen van dons? Waar dus van die veren in zitten. Ik lees van alles.

@keekie volgens mij was jij nogal into dekbedovertrekken als ik het goed heb haha, op hoeveel graden was jij je dekbed? Er zit bij mij nl fruitvlekken in, van dat diepvriesfruit was is doorgelekt.

Ja volgens mij kan het wel maar moet het daarna in de droger met tennisballen om het weer luchtig te maken ofzo. Kun je niet alleen het vieze stuk nat maken en er was wasmiddel op doen en dan schoonmaken met een doekje?

1 like

Nee niet perse, had er wel veel.
Maar ik denk, heb je vanish geprobeerd? Maar ik was vanwege mijn allergieƫn het wel op 60 graden.

1 like

image

Fruitvlekken

20 likes

:joy: maar is gvd wel echt zo, ik had een doosje diepvriesfruit op bed gelegd. Zat in de molton overal. Ik snap nu jouw haat over in bed eten. Maar blijf het toch doen. @Spaarlamp @keekie @anon4388265 ik ga het toch niet doen. Ik probeer wel zo ff met iets van vanish eerst. Of soda.

4 likes

Ja, ik had een fietsband nodig toen alles net dicht was dus ik dacht oh wat chill, fietsenmaker is gewoon open. Maar die mocht dus alleen reparaties doen en niks verkopen eigenlijk. Toen mocht ik rond sluitingstijd toch even terugkomen voor een band

Wat is jouw favoriete keuken?

• Amerikaans
    • Chinees
    • Grieks
    • Hollands
    • Indiaas
    • Mexicaans
    • Surinaams
    • Italiaans
    • Japans
    • Thais
    • Anders… (vertel)

0 stemmers

Ik was m’n dekbed niet zelf maar breng het 2x per jaar naar de stomerij. Vind ik mega decadent eigenlijk maar ik heb een enorm dekbed van 260x220 dus dat past ook niet fatsoenlijk in m’n wasmachine, al zou het wel moeten kunnen (synthetisch dekbed, geen dons).

1 like

Nou ja, dan is dit ook wel je verdiende loon natuurlijk.

1 like

Twijfel tussen Italiaans en Indonesisch

3 likes

denk eigenlijk libanees

16 likes

Libanees is life! Ik moet mn libaneese kookboek weer eens te voorschijn halen.

1 like

welke heb je?? ben nog naar een goede op zoek

1. Perzisch
  2. Italiaans (maar echt in italie, niet zoals hier)
  3. Libanees
  4. Turks
  5. Mexicaans
3 likes

Ik heb hem in londen gekocht haha. Bij dat tentje dat ook in utrecht hoogcaterijne zit. Alleen mogen ze hem in utrecht niet verkopen haha. Ik zal eens kijken of ze hem online hebben.

1 like