hahaha ohja die winkel die helemaal geen winkel is
Deze heb ik!
Was je als kind een moeilijke eter?
- Ja, heel erg.
- Een beetje
- Nee,( ik at gewoon alles.)
- Ik weet het niet (meer)
0 stemmers
Vindt jij jezelf nu een moeilijke eter?
- Ja, ik lust niet veel
- Een beetje, ben best kieskeurig.
- nee, ik ben best makkelijk.
0 stemmers
Ik probeerde dit laatst, maar past niet.
Dus toen maar laten zitten. Dat ding is dus nog nooit gewassen.
Ja dat kan, paar keer gedaan omdat mijn kat ongelukjes had. Als je het in de droger doet met een tennisbal wordt het inderdaad weer goed fluffy maar ik had geen tennisbal je kan hem ook gewoon zelf goed opschudden.
Je moet wel zorgen dat hij echt goed droogt anders kunnen die veertjes gaan schimmelen.
ik eet echt letterlijk alles maar ben vega dus mān huisgenoten vinden me een moeilijke eter terwijl die sukkels paprika chips al pittig vinden en alles wat geen AVG/nasi/pasta pesto is vinden klinken als een soaš
Ik vind mezelf redelijk een moeilijke eter omdat ik vroeger vaak dezelfde dingen voorgeschoteld kreeg en dus gewoon niet zoveel heb gehad. Maar ik ben niet zo iemand die niks nieuws wil proeven, ik wil wel graag meer lusten. Zou alleen vaker wat nieuws moeten maken maar vind het altijd lastig voor 1 persoon ondat de meeste recepten gericht zijn op 4, en om dingen te maken die ik nog nooit heb gemaakt want dan weet ik niet of het goed is gelukt
Mijn vriendin is echt next level moeilijke eter, ik ben niet van plan het uit te maken maar als we ooit uit elkaar gaan wil ik noooooit meer met een moeilijke eter een relatie hebben.
Welke van deze dingen lust je wel?
- Olijven
- Paprika
- Tomaat
- Augurk
- Oesters
- Mosselen
- Granalen
- Kreeft
- Zoute Haring
- Filet amercain
0 stemmers
Het lijkt me ergens wel leuk als je op latere leeftijd nog heel veel kan ontdekken qua eten, dat je je er dan veel bewuster van bent. Ik probeer nu nog steeds wel steeds gerechten uit voor mij nieuwe keukens te koken/proeven maar een vrij groot deel heb ik al āgehadā. Ervaar jij dat ook zo, of helemaal niet?
Een vriendin van me kende toen ze ging studeren ook heel weinig qua eten, als ze bleef eten en ik vroeg of ze x lustte was haar antwoord eigenlijk altijd āgeen idee, nog nooit geproefdā. Maar ze wou alles altijd heel graag proberen en reageerde daar dan meestal ook superenthousiast op, was echt leuk om voor haar te koken
@Missy ik heb oesters en kreeft niet aangeklikt omdat ik het nog nooit heb gegeten, dus geen idee of ik het lust haha
haha, dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb ook nog nooit oesters of kreeft gegeten.
Opzich lust ik best wel veel. Vind alleen de textuur van sommige dingen zo vies dat ik het niet kan eten. De smaak van een banaan vind ik lekker, maar vind ze zoooo naar om te eten.
En geprakte dingen krijg ik ook echt niet weg. Ik haat alle stamppotten.
Ik lust alleen warme tomaat, dus sowieso een moeilijke eter denk ik hahaha
Ik zie bij editie NL dat een jongen van 21 met een laser pen naar helicopters heeft geschenen wat levens gevaarlijk is. ( De heli kan neerstorten omdat hij niks ziet)
Zijn vader wilt de schuld op zich nemen . Wat vind jij hiervan?
- Heel lief van die vader. Zo krijgt zn zoon geen strafblad en kan hij gewoon zn toekomst opbouwen.
- Stom die zoon is volwassen dus zou de gevolgen van zn actie moeten weten en dus ook zn straf gewoon uitzitten/doen ( taakstraf)
0 stemmers
Maar hoe zou dit ook werken dan? Blijkbaar is al bekend dat die jongen het heeft gedaan dus dan kan die pa toch niet ineens tegen de politie of rechter zeggen dat hij de straf wel op zich neemt?
Lijkt het jou leuk om minister president te zijn (los van of je het goed zou kunnen)?
- Ja
- Nee dat lijkt me te druk of zwaar
- Nee dat lijkt me saai
- Nee om een andere reden
- Ik ben MP
0 stemmers
Ik vind dit nog best uitgesproken dingen (de vissen bijvoorbeeld). Ik snap 't nooit als mensen geen simpele dingen lusten zoals komkommer, tomaat, paprika, water, boter⦠etc
Ik lust bijna alles en zou ook alles wel proberen, vind sommige dingen wel minder boeiend en ben soms ook wel een snob wat betreft lekker eten.
Edit: merk ook best dat naarmate ik ouder word mijn smaak ook best mee verandert.
Nee om heel veel redenen eigenlijk, te veel uren, te weinig geld, te veel verantwoordelijkheid, altijd gezeik, kan te slecht met mensen omgaan, wil niet het midden opzoeken maar liever een beetje schreeuwen vanaf de zijlijn, wil niet bekend zijn, moet te nette kleren dragen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dictator van een totalitaire staat daarentegen is een ander verhaal.
Wat gebruik jij allemaal?
- Normale tandenborstel
- Elektrische tandenborstel
- Flosdraad
- Tandenstokers (hout)
- Flexibele stokers / soft picks
- Elektrische flosser
- Mondwater
- Mondspray
- Tandpasta uit een tube
- Tandpasta pilletjes
- Tandpasta velletjes
- Tongreiniger
- Reinigingstabletten
0 stemmers
Mijn invisalign nachtbeugel gooi ik in een glas met kunstgebit reinigingstabletten om schoon te maken