Stel je persoonlijke vraag #23

Hussen toch?

1 like

Ik denk altijd dat ik een moeilijke eter ben maar ik lust bijna alles uit de polls. Ik eet het gewoon niet graag :joy:

12 likes

Houd wel echt van whisky, maar mss nog meer van Tequila & Mezcal, drink ik in cocktails maar ook puur. Wat voor vodka is lekker om zo los te drinken? Gebruik het nu enkel in cocktails.

Haha mijn eis is ook dat mijn partner alles lust en eten ook belangrijk vind. Voor mij is dat het wel en ik lust ook echt alles(eet alleen vegan) en experimenteer graag. Ik denk dat een moeilijke eter echt bij de eerste date al zou afvallen :sweat_smile:

1 like

Ohhh lastig!!! Zeker met het oog op de aankomende verkiezingen. Ik vind eigenlijk van wel, maar wat ik begrijp is het vanwege de verkiezingen minder ingrijpend. Ik vind eigenlijk dat de ministers die nu nog actief zijn en betrokken waren moeten aftreden.

Ik vind trouwens wel dat zelfs nu alles nog te lang duurt met compensatie voor de betrokken partijen

2 likes

Hoe meer ik erover lees hoe bozer het me maakt.
Ik kwam toevallig net dit hele oude nieuwsbericht tegen.

“Blijkbaar is dat nu wettelijk gezien niet mogelijk. Het is hoog tijd om de wet te veranderen.”

1 like

Wat is hussen hahah

Haha niks maar dat is de uitdrukking, hussen met je neus ertussen. Net zoiets als je lurven

4 likes

Wow wtf

Misschien moet je jezelf een kieskeurige eter noemen? Ik vind mezelf wel een kieskeurige eter haha

Ik lust bijna alles, behalve melk, boter en kaas. Ik kon vroeger niet tegen koemelk en ben daar ook behoorlijk ziek van geweest, dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Yoghurt kon ik wel verdragen, en dat lust ik wel. En kaas gesmolten op een pizza of iets gaat ook wel, maar liever niet te veel. Tegenwoordig eet ik zo goed als volledig vegan dus daarvoor is het wel handig, hoef ik geen vermogen uit te geven aan nepkaas die toch niet echt naar kaas smaakt enzo

Haha had gekund, stel je voor :joy:

Is de vraag of wij vinden dat ze dat moeten of dat we denken dĂĄt het gaat gebeuren?

Wow what the fuck.

Een stift die op papier schrijft/tekent. Ohja en schreeuwende koalas

3 likes

Anonieme polls

Heb je het afgelopen jaar iets gejat van een winkel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je het afgelopen jaar iets in de publieke ruimte kapot gemaakt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je het afgelopen jaar op een lockdown feestje geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dat knisperen van sneeuw als je er doorheen loopt

26 likes

Regen

14 likes

Ben ongeveer 3x buiten geweest het afgelopen jaar, heb nauwelijks gelegenheid gehad om me te misdragen

21 likes
1 like