Stel je persoonlijke vraag #23

Ja, ik wil geen leven zonder in bed eten. Dus wel mn verdiende loon denk ik .

En wat zijn dekbedden duur wtf. Mn moeder gaf me een dekbed mee, want die had ze nog thuis liggen? zat nog helemaal in de verpakking, gewoon een zomerdekbed en daar stond op 229euro? Wtf. Waaaat een onzin.

Waarom mochten ze het niet?

Oh wow

Wat lust jij niet?

• Champigons
  • Komkommer
  • Augurk
  • Paprika
  • Tomaat
  • Olijven
  • Avaocado
  • Blauwe Kaas
  • Dadels
  • Roggebrood
  • Prei
  • Spruitjes
  • Asperges
  • Kiwi
  • Ananas
  • Boter
  • Courgette
  • Mais
  • Radijs

0 stemmers

Wat lust je niet?
  • Koffie
  • Munt thee
  • Melk
  • Karnemelk
  • Chocolademelk
  • Bier
  • Witte wijn
  • Rode wijn
  • Wodka
  • Whiskey

0 stemmers

De Franse keuken! :baguette_bread::croissant::cheese:

5 likes

Ik ben nu kieskeurig als in dat ik alles biologisch, lokaal en zonder toevoegingen wil. Wat lang niet altijd lukt, maar ik doe m’n best haha

1 like

lust alles hiervan!

14 likes

Hoe de fuck lusten zoveel mensen wodka?! Ik wil niet zeggen dat ik dat nooit drink, maar dat doe ik dus absoluut niet voor de lekker :crazy_face:

Haha hier nog één! Daar ga ik dan op selecteren.

2 likes

Mixen

4 likes

Het hangt er heel erg vanaf welke wodka je hebt! Sommigen vind ik puur ook niet lekker hoor.

1 like

Zooo lekker met appelsap of met cassis :smiling_face_with_three_hearts:

Ik drink wodka als een oude Russische man

Drink t op m’n gemak en dan meer. Vind het serieus echt lekker. Whiskey vind ik veel minder lekker, maar lust het wel.

3 likes

Echt lussen met je neus ertussen

Hussen toch?

1 like

Ik denk altijd dat ik een moeilijke eter ben maar ik lust bijna alles uit de polls. Ik eet het gewoon niet graag :joy:

12 likes

Houd wel echt van whisky, maar mss nog meer van Tequila & Mezcal, drink ik in cocktails maar ook puur. Wat voor vodka is lekker om zo los te drinken? Gebruik het nu enkel in cocktails.

Haha mijn eis is ook dat mijn partner alles lust en eten ook belangrijk vind. Voor mij is dat het wel en ik lust ook echt alles(eet alleen vegan) en experimenteer graag. Ik denk dat een moeilijke eter echt bij de eerste date al zou afvallen :sweat_smile:

1 like

Ohhh lastig!!! Zeker met het oog op de aankomende verkiezingen. Ik vind eigenlijk van wel, maar wat ik begrijp is het vanwege de verkiezingen minder ingrijpend. Ik vind eigenlijk dat de ministers die nu nog actief zijn en betrokken waren moeten aftreden.

Ik vind trouwens wel dat zelfs nu alles nog te lang duurt met compensatie voor de betrokken partijen

2 likes

Hoe meer ik erover lees hoe bozer het me maakt.
Ik kwam toevallig net dit hele oude nieuwsbericht tegen.

“Blijkbaar is dat nu wettelijk gezien niet mogelijk. Het is hoog tijd om de wet te veranderen.”

1 like