Het kraken van natuurijs als je eroverheen schaatst!
Het lage stemgeluid van een vriend van me. Word altijd blij als hij een voicememo inspreekt. Hij heeft echt een stem van een opa die luisterboeken kan inspreken.
Ik kwam deze vraag toevallig tegen en was benieuwd.
Hoe noem jij je vagina?
- Vagina
- Kut(je)
- Poes(je)
- Doos
- Muts
- Anders,namelijk…
0 stemmers
En wat heeft een man tussen zijn benen hangen?
- Penis
- Piemel
- Pik
- Plasser
- Lul
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Een spinnende kat (vooral die van mij ).
Mijn ervaring in het ziekenhuis na operaties is dat die hoge pijngrens echt niets zegt. Precies dit: hoe vergelijk je het?
Of vulva
Ja de enige correcte benaming staat er niet tussen :p?
Toen ik klein was heb ik altijd poenie gezegd/geleerd om te zeggen. Nu zeg ik meestal vajayjay (dankzij oprah) of poenie.
Auto’s en motoren die even flink gas geven als ze bij het stoplicht wegrijden. Love it.
Ik dacht dat dit een antwoord was op de vraag hoe je je vagina noemt
Bijen vallen onder bugs, toch? Want dan is mijn superheldenmasterplan om alle overleden bijtjes tot leven te wekken en de wereld van uitsterven te behoeden
HAHAHAHA dat zou wat zijn Misschien dat ik die in de toekomst wel ga gebruiken!
Ik vind piemel echt een gezellig woord.
Eh. Compleet afhankelijk van setting en persoon haha
Ik had een enemy with benefits. Wat een bekakt kutjoch was dat, en toch goeie seks. Ervoor en erna veel discussies hahah
Dierenarts, werd een heel geschil in de maatschap (met zijn partners) toen ze erachter kwamen.
Een van die andere dierenartsen kwam toen op het kantoor waar ik destijds werkte juridische bijstand vragen. Echt een rare zaak
onze latijnleraar moest na een jaar bekennen dat hij toch niet zijn lesbevoegdheid had gehaald en werd ontslagen.
Heb je ooit een grote witte haai in het wild gezien?
- Ja, ik heb met ze ‘gezwommen’ terwijl ik zelf veilig in een kooi zat
- Gewoon ja
- Nee nooit gezien
- Geen witte haai maar wel een ander soort haai
- Anders
0 stemmers
Lijkt me doodeng
Ze zijn doodeng en fascinerend tegelijk. Vind ze echt prachtig. Zou echt niet in een zee durven zwemmen waar ze veel voorkomen