- Ja
- Nee
0 stemmers
0 stemmers
Gisteren kwamen hier wat vragen over stelen en daardoor vroeg ik mij het volgende af:
Als je zelfscant bij de Albert Heijn, scan je dan bewust een artikel minder?
0 stemmers
Zie je dit als stelen?
0 stemmers
Polls zijn anoniem
Hahaha ja, mijn briefing is heel lang en saai.
Er staat Albert Heijn, maar bedoel natuurlijk elke supermarkt
Het is wel stelen maar im not morally opposed
Computer gebruik andersom haha, dat hev ik hen geleerd (en nog steeds ben ik regelmatig vraagbaak)
Hm nee eigenlijk helemaal niks. Hoewel ik laatst van mn vader geleerd heb hoe je een kettingzaag start. Maar dat was alleen omdat ik wilde flexen dat ik het heus wel kon en hij zei van niet. Ik kon het wel
Hoe krijg je liever corona?
0 stemmers
Ik heb weleens iets meegenomen wat ik niet had gescand. Streepjescode deed het niet en ik had op de âvraag om hulpâ knop gedrukt. Paar minuten gewacht en ondertussen de rest van mijn boodschappen gescand, maar er kwam niemand. Toen heb ik het uiteindelijk meegenomen
Als ik niets proef of ruik krijg ik vanzelf minder zin in eten en dat lijkt me wel handig.
O dat lijkt me echt heel kut, eten is zo ongeveer de enige hobby die je nu nog kunt uitvoeren. Lijkt me echt vreselijk saai. Dan is er al helemaal niks meer om naar uit te kijken op een dag.
Als het een half jaar is vind ik het wel een goede deal. Langer niet.
Ik vind dat mijn ouders me echt te weinig hebben geleerd. Ik zou mijn toekomstige kinderen echt willen leren koken, al is het maar iets simpels. Toen ik ongesteld werd dacht ik dat het maar 1x was in je leven en je daarna gewoon kinderen kon krijgen. Beetje jammer toen ik erachter kwam dat dat niet zo was toen mijn moeder vroeg wat ik bedoelde
Naaien zou ik ook handig vinden, om broeken in te korten bijvoorbeeld. Maar dat had ik dan bij mijn oma moeten vragen, als mijn moeder dat ding ooit tevoorschijn haalde was ze alleen maar aan het vloeken omdat het niet wilde.
Ik stel me nu voor dat jij nu al dit hele programma aan het doorlopen bent met je baby. âEn dit is dus een klopboorâŠâ
I.v.m. de haaien -> 2 jaar geleden heb ik in Kaapverdië in de zee gestaan waar citroenhaaien zwemmen, de grote zwommen verder weg maar de kleintjes zwommen tussen onze benen (ze hadden wel op voorhand gezegd dat ze nies gingen doen).
I.v.m. het leren van ouders -> mijn moeder heeft me nooit geleerd hoe ik moet koken, ik merk dat ik het nu heel lastig vind, als ik een recept kan volgen van internet lukt dat heel goed maar als ik traditioneel kook (vlees, aardappel, groenten) dan weet ik nooit wat ik eerst moet opzetten zodat alles samen gaar is. Mijn kookkunsten qua vlees beperken zich ook tot gehakt en kip.
Ook naaien/verstellen van kleding had ik wel graag geleerd.
Fietsen hebben mijn tante en neven mij geleerd en ook zij hebben me geholpen met mijn huiswerk.
Zou het anders zijn als je een maand echt super ziek bent? Dus naast alle pijnlijke klachten ook benauwdheid en zo, maar net niet ziek genoeg om opgenomen te worden.
0 stemmers
Klussen en schoonmaken. Mijn vader kan letterlijk alles in huis of buitens huis repareren, maar heeft me nooit iets daarover geleerd, behalve zeggen dat hij ook maar wat doet. Schoonmaken moest ik thuis natuurlijk wel doen, maar ik had liever expliciete instructie gehad over hoe je nou echt goed schoonmaakt ipv maar een beetje een doekje ergens overheen halen
Zouden jullie gauw op een partij stemmen die nog geen zetels heeft? Of zijn jullie dan bang dat ze weer geen zetels krijgen?
0 stemmers
(Gaat me om de partij Bij1, moet me ook nog wat meer inlezen in andere partijen maar deze spreekt me wel heel erg aan)
Is dit voor jullie ook de eerste keer dat je voor de tweede kamer verkiezingen mag stemmen?
0 stemmers
De vorige keer was ik net 2 maanden erna 18 haha, heb wel nog een keer gestemd op iets over waterschappen en voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Ja wel goed dat je hierover nadenkt, ik heb ook niet zoveel geleerd van mijn ouders. Nu ik richting de 30 loop begint het toch wel een beetje gĂȘnant te worden dat er nog steeds elke keer een vader gebeld moet worden als er iets geboord moet worden.
Je maakt het bij deze pol wel dramatischer haha, je gaat van 2 weken goed ziek naar een maand vreselijk pijnlijke klachten. Als het een maand goed ziek is zou ik het wel doen, maar een maand vreselijk pijnlijke klachten lijkt me niet zoân succes.