Stel je persoonlijke vraag #23

ah joh zes maar, kan best die poll opnieuw maken hoor

1 like

Ik voel me net een student, rol echt om 8:55 uit mn bed, ff ontbijt maken om bij mn laptop op te eten en dan beginnen met werken

1 like

Mn standaarden voor hoe ik in calls zit wordt ook steeds lager.
In maart zat ik nog gewoon in blouse en pantalon, in mei werd dat een specifieke dagjoggingbroek en blouse. Altijd m’n haar gekruld en make up gedaan.
Inmiddels is het de pyjamabroek waar ik in sliep, een trui van de stapel die nog niet te verkreukt is, geur is geen criterium want ze ruiken me toch niet. Mn haar is op z’n hoogst geborsteld en make up fuck no.

32 likes

Haha random vraag maar geen idee waar het moet dus ik stel het maar hier want poll. Merken jullie verschil tussen chocomel (het merk) of huismerk chocolademelk?

• Drink ik nooit
  • Ik koop alleen maar huismerk dus geen idee
  • Ik koop alleen maar chocomel dus geen idee
  • Ja huismerk is lekkerder
  • Ja chocomel is lekkerder

0 stemmers

En ik hoor jullie bijna denken heh Fenayi waarom deze random vraag? Nou ik kocht steeds huismerk maar ik kocht van de week chocomel en dat smaakte gewoon nog veel lekkerder maar ik vraag me af of het beetje tussen mijn oren zit want merk of dat meer mensen het zo ervaren haha.

Niet alleen influencers hebben zo’n code, ik heb die ook, dat is gewoon vanuit de beleggingsmaatschappij om meer beleggers aan te trekken

Ik vind chocomel naar vla smaken. Ik heb dan liever een ander merk of van Jumbo de volle chocolademelk

1 like

Promotie voor beleggingsproducten vind ik slechts bij uitzondering oke.

1 like

Moet jij je uren bijhouden tijdens je werk?

• Ja, elke minuut moet declarabel zijn
  • Ja, maar niet tot op de minuut
  • Nee, als ik m’n werk maar af heb
  • Nvt

0 stemmers

Ik heb op dit moment twee banen (allebei deeltijd) en bij eentje moet ik tijdschrijven in een excelbestandje en dan moet je in ieder geval gewoon netjes uitkomen. Vind het echt verschikkelijk (ga binnenkort stoppen en dit is ook een grote reden daarvoor). EĂ©n van mijn collega’s houdt het op de minuut bij, ik word al gestress als ik naar haar overzichten kijk. Bij m’n andere werk hoef ik dat totaal niet, zolang ik m’n dingen maar uitvoer en dat is zoveel fijner.

Edit: één onderdeel van dat excellijstje is dan dus ook weer ‘tijdschrijven’. Wat een verspilling. Ik zet daar nu altijd een standaard getal neer, wil het eigenlijk heel hoog zetten als rebellie maar ben toch not te braaf. Maar haalt wel echt al mijn werkgeluk uit m’n dag.

3 likes

Ik krijg steeds meer de indruk dat het ze echt niks boeit hoelang ik aanwezig op een dag. Ik ga regelmatig na een uurtje weer weg want niks meer te doen en hoor ik nooit iets over. Als ik de wc’s maar heb schoongemaakt dan zijn ze blij volgens mij. :rofl: Ik krijg gewoon een vaste bijdrage per week voor wat ik doe en of ik daar nou fulltime mee bezig ben of een uurtje per dag dat maakt niet uit.

Ik sta ook tussen ieder schoonmaaklusje tussendoor te roken buiten om tijd te rekken, mag ook gewoon allemaal.

2 likes

Nee wij worden helemaal niet gecontroleerd, we kunnen ook rustig 5 uur op een bankje zitten en koeken eten

Ik snap het ook niet. Je bent toch zoveel productiever als je niet de hele tijd uren aan 't schrijven bent. Uiteindelijk gaat het er toch om dat je je werk af hebt

Zou echt stress krijgen als ik even 1 minuut uit een raam kijk

4 likes

Ik vind het prima, maar wel met de nadrukkelijke disclaimer dat beleggen niet zonder risico is en dat je je inleg kunt verliezen. Dat is ook gewoon verplicht toch? Staat in ieder geval wel duidelijk op de websites van brokers.

Sowieso is gaan beleggen zonder eeenig idee wat je aan het doen bent niet zo slim vind ik.

1 like

Ja het werkt voor mij echt nul en voor mijn collega’s ook niet, eentje doet het meestal allemaal achteraf en die ander dus op de minuut maar dat haalt ook alle vaart uit je dag. Vind het echt ellende, ben echt dagen aan het aftellen tot ik hier klaar ben. Doe nu meestal maar wat uit de losse pols, maar is alsnog tijdverspilling. En inderdaad, voel me ook een soort robot, alsof ik elke minuut productief moet zijn.

Edit: zit nu wel tijdens dat werk op het forum dus toch een beetje rebels :japanese_ogre: Ben op dit moment bezig met ledenadministratie dus dat is toch één groot zwart gat qua tijd, is niet echt te controleren.

1 like

Ik gebruik geen zuivel maar vind bijvoorbeeld Oatly chocomelk wel anders (beter) smaken dan Alpro chocomelk.

Gebruik jij wel eens een haar als flosdraad?

• Ja
  • Nee wtf
  • Dat is privĂ©

0 stemmers

Alleen als ik ergens ben waar ik geen flosdraad oid heb haha, niet dat ik altijd zit te flossen met m’n haar
Wel echt handig hoor

2 likes

Ja same
Alleen breekt ie soms af en dan heb je double Trouble :weary:

4 likes

Ja in noodgevallen inderdaad hahaha. Verder heb ik thuis gewoon flosdraad hoor.

Een koud blikje Chocomel :smiling_face_with_three_hearts: