Ik dacht eerst jaaa leuk. Mja toen dacht ik wedden dat dat eerste experiment dan met een band is waar ik niks mee heb. Plus die kaartjes zijn takke duur…
Wie wat waar?? Wat heb ik gemist
Of bedoel je die “1.5 meter afstand blijf bij je tafel”? Dat is toch geen feestje
Feestjes met 100 man
Oh ja die heb ik niet eens geregistreerd als zo vind dat inderdaad ook geen doen, alles (zoals “vroeger”) of niets
Wat erg, ik was dit gewoon alweer vergeten zowat. Het voelt alsof dat soort dingen compleet langs me heen zijn gegaan en niet bestonden, omdat ik er zelf niet aan mee deed. Maar nu je het over die beelden en “gesloten” kroegen hebt begint er wat te dagen. Een jaar als dit doet wat met je, het was echt een blur
Dat eerste was gewoon legaal en goed geregeld, dat tweede niet. Wel een verschil
Maar bij lange na niet hetzelfde als een echt concert natuurlijk.
Nee joh, zul je zien dat ze dan Kensington laten spelen. Mij niet bellen.
Ik hoor mijn buur vaak seksen, het lijkt me echt vreselijk als dit mijn broer/zus zou zijn
Haha O absoluut. Zeker bij spannende of lange mails
Vooral ff checken of er toch echt geen gekke foto per ongeluk is meegestuurd (na 80 dubbelchecks voor het verzenden)
Hahaha ja en achteraf denk ik altijd kut had dit of dat er nog bij kunnen zetten
Dit heeft me gemotiveerd om me op zijn minst aan te melden bij Sanquin voor bloeddonatie, dus thanks hiervoor!
Uiteindelijk misschien ook stamceldonatie, maar vind dat nu nog wat eng?
Ik las het als ‘test’ concert, als in x proefkonijnen die lekker naar een concert gaan en dan zie we achteraf wel of en hoeveel er Coroon krijgen. Daar bedankt deze Slippers voor. Al die tijd minimaal sociaal contact en dan straks bij een medium concert alsnog het te krijgen, no Thank You.
Haha ja ik dacht ook dat dit de bedoeling was inderdaad!
Bij een salarisverhoging zonder cao hoeveel krijg je erbij: (anoniem)
- 0-25 euro
- 25-50 euro
- 50-100 euro
- 100-150 euro
- 150-200 euro
- 200-400 euro
- 400-600 euro
- Meer dan 600
- Ik zit wel aan een cao vast/geen werk/geen verhoging
0 stemmers
Geen idee of dit een goed te beantwoorde vraag is, maar dan heb ik een idee wat normaal is haha.
Ik heb twee jaar achter elkaar 375 gekregen (promotie en een nieuw contract) en volgend jaar krijg ik 275 en een aandeel. Een collega op een andere functie die geen promotie kreeg zat op de 200.
Oeh dat is lekker!
Wie zijn deze mensen? Want ik laat je gewoon in een hoekje op de grond liggen met je dronken harses.
Ja eigenlijk altijd wel. Ik gaf ook heel vaak complimenten toen ik nog bij de kassa van een poppodium werkte. Kreeg ik ook altijd vet leuke reacties op