Zelfs in het zogenaamd ‘vernietigende’ onderzoeksrapport komt nauwelijks de rol van racisme naar voren, er wordt enkel een paar keer tussen neus en lippen door genoemd dat het criterium van nationaliteit waar de Belastingdienst op selecteerde onrechtmatig en discriminerend was. Maar dat is zeg maar 1 of 2 zinnen in een rapport van 130 pagina’s.
Dit ook, bizar toch
Ja dat “zwartjes” is me echt goed bijgebleven nadat ik dat las. Echt ongelofelijk.
Ik vind “een nest Antilianen” Fucking heftig
Klinkt alsof ze het over ratten hebben ofzo
Wat mij betreft mag naast het kabinet, sowieso ook flink de bezem door de Belastingdienst.
Krijg ik nog een nieuwjaarscadeau voor 2021 van m’n werk? Ik heb vorige week een nieuwjaarskaart gekregen (zonder geld oid), en geen kerstpakket en er is niks over gecommuniceerd. Normaal krijgen we een bedrag van rond de 200 euro of een cadeau van die waarde.
- Nee meit, geef de hoop maar op
- Misschien krijg je toch nog wel wat, het is pas 15 januari
0 stemmers
@Marsepein love je hoopvolle inborst
Volgende vraag:
Als je vitaminepillen oid in de Kruidvat/Etos gaat kopen, koop je dan huismerk of Davitamon ofzo? Ik ken volgens mij echt niemand die A merk vitamines koopt.
- Ik leef dat a-merk leven
- Huismerk is mien merk
0 stemmers
Ik heb op merk gestemd, maar ik koop vitamines altijd online. En doe dan onderzoek naar de best opneembare vorm enz.
Edit: Huismerk kan daar ook onder vallen.
Bij mij staat er een mixje in de kast… ik vind van het een huismerk fijn en van het ander a-merk.
Ja het is puur als je voor het schap staat in de winkel dus
Nooit bij stil gestaan dat er nog een verschil in opname kan zitten
In de drogist ga ik voor amerk maar als ik bij de AH ofzo ben is er altijd wel iets duurs in de aanbieding en dan neem ik die!
En @Gelatelli Wilde bijna m’n antwoord aanpassen, maar had al ingevuld dat ik nooit m’n stem aanpas.
Kauai, als je werk altijd zo gul is geweest en je sector niet hard geraakt is door de coronacrisis zou ik het wel vreemd vinden als er niks komt.
Ik heb een A merk, maar dat is omdat die vegan is en zonder suikers enzo. Als een huismerk die eigenschappen had gehad had ik net zo goed die gekozen
Omdat ik een maagverkleining heb gehad, moet ik vitaminepillen slikken waar 10 miljoen keer de ADH in zit, dus bestel altijd van die speciale (dure)
Stel je hebt een date en die blijkt een verschrikkelijke stem te hebben. Het ligt niet aan een accent maar bijv. Zo’n stem als Toby of Kevin van the office us. Kom ik weer aan met mn the office maargoed. Zou je daar op afknappen? Je vindt hem verder wel leuk.
- Nee geen moeite mee
- Ja daar zou ik op afknappen
- Het is wel ee afknapper maar ik zou niet daarom iemand geen kans meer geven
- Anders nl:
0 stemmers
Een lelijke stem is op zich geen afknapper, maar als ik een stem echt onaantrekkelijk vind is het voor mij wel afgelopen. Stemgeluid kun je ook onmogelijk veranderen, dus daar zit je dan ook weer de hele relatieduur lang mee opgescheept!
Als ik bloemkool klaar maak, eet ik ook altijd wat bloemkoolroosjes rauw. Zijn maar een paar roosjes (durf niet veel te eten, bang dat ik buikpijn krijg) Ik ken niemand anders die dat lekker vind.
Wie eet nog meer bloemkool rauw. Met gekookt bedoel ik ook verder verwerkt, zoals in een curry.
- Eet bloemkool altijd rauw
- Eet bloemkool af en toe rauw, meestal gekookt.
- Eet bloemkool altijd gekookt
- Lust geen bloemkool
- Anders
0 stemmers
Maar vind de stronk eigenlijk lekkerder! En dan met name die van broccoli.
Edit: om rauw te eten dan.
Ik vind rauwe bloemkool echt heel lekker! Heb ook weleens gewoon een losse bloemkool gekocht om tussendoor te snacken met hummus bijvoorbeeld. Had ik ineens binnen een paar dagen een hele bloemkool op
Dat ga ik binnenkort eens proberen! Kook wel altijd de stronk mee, ivm extra voedingsstoffen.