Stel je persoonlijke vraag #23

Iets aan mijn fiets moest afgezaagd worden, dus toen ben ik naar de motorgarage op de hoek gegaan omdat ik zelf niet zo’n zaag had en die man heeft het super netjes gratis gedaan :slight_smile:

Haha en ik heb laatst mijn antwoord in een poll aangepast omdat ik als enige niet wist wat een fwb was. Dus toen heb ik maar even iets langer nagedacht en toen kon ik met de massa mee stemmen.

2 likes

Nee haat aan makelaars

nee grapje :heart: onze makelaars maar probeer gewoon een huis te kopen en het is niet leuk meer :cry:

oh en fuck iedereen die nieuwbouw omschrijft als ‘Amsterdamse school’. Opdonderen

1 like

En heb jij dit jaar iets aardigs voor een onbekende gedaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

TE LAAT MEID

2 likes

GOFFER

1 like

Huis en huis?

Ik heb m’n poll verwijderd zodat ik in jouw poll kan stemmen dat ik iets aardigs voor een vreemde heb gedaan.

28 likes

Het jaar is pas 2 weken bezig. Het enige aardige wat ik nog heb kunnen doen is mensen in de supermarkt niet verrot schelden.

21 likes

Ja, dit is verduidelijk een middenvilla en als er 1 steen aan de zijkant niet vastzit aan een buur is het vrijstaand!!!1!1

1 like

Wel mega kut dat je dan altijd die stress hebt om positief te testen. Kijk je maandenlang uit naar een festival, test je positief en moet je terug naar huis. :slightly_frowning_face:

4 likes

Ja joh, sta je eerst ook nog eens 3 uur in de rij met al je zooi op je rug, in de brandende zon, horror

Zou beter zijn als ze 2 ingangen maken; links voor gevaccineerden en rechts voor niet gevaccineerden, alleen zij moeten dan verplicht testen

1 like
Mensen die bovenaan/onderaan een trap/roltrap blijven staan om te bedenken welke kan ze op willen…
  • Fucking irritant
  • Wel grappig
  • Vervelend
  • Aandoenlijk
  • Alleen acceptabel als het ouderen zijn
  • Dat doe ik zelf wel eens
  • Daar ben ik wel eens tegenaan geknald
  • Vind ik niet erg
  • Maken me boos
  • Moet ik wel om lachen
  • Heb ik nog nooit meegemaakt
  • Geef ik een duw
  • Blijf ik rustig even op wachten (wel lastig op een roltrap :sweat_smile:)
  • Daar heb ik geen mening over
  • Heb ik eens ruzie mee gemaakt
  • Spreek ik hier vriendelijk op aan/vraag of ik er even langs mag
  • Iets anders

0 stemmers

Nou ja vriendelijk… laten we zeggen vriendelijk met zeker een scherpe ondertoon van opsodemieteren

2 likes

Als ik dit een x niet doe en ik val he… ik bel de politie en geef jou de schuld.

8 likes

Ahw mijn moeder heeft ooit eens gehad toen ze in haar lange gewaden periode zat dat haar rok ooit eens bleef hangen in de roltrap van de v&d. Stond ze daar in haar ondergoed aan dat ding te trekken. Zoo kut.

Ok heeft niets met de vraag te maken, maar moest eraan denken

20 likes

Ohhh noo :scream:

Ik heb dit een keer op Schiphol met m’n schoenveter gehad, ging onderaan op m’n bek en vijf mensen moesten me helpen met opstaan en m’n schoen uit die roltrap trekken :cry:

8 likes

:scream: Ik moest dus ook gelijk denken aan mijn moeder die in haar lievelingsjurk bleef haken tussen de roltraptreden, maar dat mijn vader door snel handelen gewoon de onderkant kapot heeft gescheurd.

Echt de hel dat je in je ondergoed in de winkel staat :sob: Sowieso de dag dat ik dan een afzichtelijke onderbroek heb aangetrokken.

9 likes

Ja mijn moeder was dus alleen met haar twee kleine kinderen, geen snel handelen door mij of mijn broertje dus! Ik weet nog wel dat iemand anders probeerde te helpen, maar het was echt heel kut. Was een hele elastische rok, dus die werd gelijk meegetrokken. En dat ze inderdaad een vrij onflatteuze witte slip aanhad.

4 likes

Little house on the Prairie is weer dagelijks op tv. Echt leuk, zo kneuterig :sweat_smile:

• Leuk!
  • Stom
  • Nog nooit gezien
  • Ik ken het niet
  • Anders

0 stemmers