Stel je persoonlijke vraag #23

Ja tijdens het koken! Zoooo lekker vind ik dat :heart_eyes:

1 like

Ja ik vind het ook vreemd! De sector is niet hard geraakt en er staan ook genoeg vacatures open die zijn gericht op groeien. Tja :woman_shrugging:

Ik koop enkel vitamines bij tekorten, en dan schrijft de huisarts me iets van de apotheek voor.

1 like

Ik eet het zelf nooit rauw, maar volgens mij is dat best normaal toch?
Ook typisch zoiets dat als vroeger als rauwkost met een dip of feestjes stond

9 likes

Ik eet bloemkool nooit letterlijk gekookt, altijd uit de oven of van de grill met nog wel wat bite. Maar niet rauw.

1 like

Ik zou er sowieso op afknappen. Het is eigenlijk te oppervlakkig maar mn vriendin die single is stuurde een voicememo door en echt die stem. Niet te doen. Alhoewel je het misschien minder gaat merken uiteindelijk? Oh nee het was echt vreselijk.

Nog nooit bij iemand anders rauwe bloemkool gehad. En iedereen die dat voor het eerst ziet, zegt dat ze niet wisten dat bloemkool rauw gegeten kon worden of het niet lekker vinden.

Ja dit inderdaad, en welke de juiste therapeurische dosis heeft enzo.

Stond bij ons vroeger standaard bij een borrelplank met groenten: selder, wortel, tomaat en roosjes bloemkool. (sorry voor dubbelpost)

1 like

Ja vreemd
Maar ik denk dus dat je niet bang hoeft te zijn er buikpijn van te krijgen, want het wordt dus letterlijk als snack geserveerd zoals @Mees ook zegt

3 likes

Kijk jij wel eens dingen expres opnieuw?

• Nee (bijna) nooit
  • Ja, films
  • Ja, series
  • Ja, reality series/spelprogramma’s
  • Ja, concerten/shows
  • Ja, documentaires

0 stemmers

Thuiswerken:

• Ik verpieter
  • Ik floreer
  • Ik heb de vraag verkeerd gelezen

0 stemmers

Ligt aan het soort thuiswerken.

Als docent vind ik het verschrikkelijk, maar voor mijn andere werkzaamheden heerlijk.
Maar dan geen werkzaamheden waar je de hele dag met je gezicht in beeld hoeft.

2 likes

Vagina is het inwendige deel. Weet niet of je dat bedoelt maar het uitwendige deel waar meestal haar groeit noem je vulva.

Sorry als dit je niet uitmaakt

4 likes

Ik heb geen idee wat deze woorden betekenen :joy:

Echt wel een afknapper. Is voor mij wel echt heel belangrijk. EĂ©n van de eerste dingen die mij opvielen aan m’n vriend was z’n stem

1 like

Als het echt een irritante stem is knap ik er wel op af ja.

Mijn vriend is stotteraar en heeft af en toe beetje vreemde intonatie, maar dat vind ik dan weer niet zo erg.

1 like

Ohja, suf van me! Bedoelde uiteraard vulva maar werd ten tijde van schrijven gemarteld door m’n baarmoeder dus was er niet helemaal bij haha

2 likes

Alleen korte series eigenlijk.

2 likes

Haha, ik heb geen tijd voor dingen die al opgelost zijn :smiley: laat me met rust met je info

2 likes