Want het is alleen racisme als het voor 100% dubbele nationaliteiten zouden zijn geweest?
Waarom doe je zo lullig de hele tijd? @Sjern zegt toch dat ze het verkeerd had begrepen. En ze zegt nergens wat jij nu beweert hierboven.
Waar ontken ik racisme dan?
Ik ben het met je eens dat er altijd meer op het racisme aspect mag worden ingegaan, maar ik vind het toch wel bijzonder hoe je dit kunt hebben gemist.
Ben jij op de hoogte van de toeslagenaffaire?
- Ja, ik weet precies waar dit over gaat
- Mwah, een beetje (ik ben niet helemaal op de hoogte)
- Wel eens van gehoord maar nooit in verdiept
- Ik hoor dit nu voor het eerst
0 stemmers
Dat valt hard tegen hoor. In de paar nieuwsartikelen die ik er over heb gezien/gelezen waar een gedupeerd gezin werd geĆÆnterviewd of gefilmd, zag ik alleen maar witte Nederlandse gezinnen. Pas als je zelf iets verder gaat zoeken kom je er achter dat dit geen representatieve groep is omdat tussen de echte gedupeerden inderdaad wel wat, maar relatief heel weinig witte mensen met een Nederlandse achternaam zitten. Ik vind het dus niet heel vreemd dat mensen dit niet direct weten als ze zich baseren op traditionele media.
Ik had het destijds wel meegekregen op t nieuws en ook dat het over racisme ging. Maar ik leer nog wel dingen bij erover op t forum bijv haha
Zelfs in het zogenaamd āvernietigendeā onderzoeksrapport komt nauwelijks de rol van racisme naar voren, er wordt enkel een paar keer tussen neus en lippen door genoemd dat het criterium van nationaliteit waar de Belastingdienst op selecteerde onrechtmatig en discriminerend was. Maar dat is zeg maar 1 of 2 zinnen in een rapport van 130 paginaās.
Dit ook, bizar toch
Ja dat āzwartjesā is me echt goed bijgebleven nadat ik dat las. Echt ongelofelijk.
Ik vind āeen nest Antilianenā Fucking heftig
Klinkt alsof ze het over ratten hebben ofzo
Wat mij betreft mag naast het kabinet, sowieso ook flink de bezem door de Belastingdienst.
Krijg ik nog een nieuwjaarscadeau voor 2021 van mān werk? Ik heb vorige week een nieuwjaarskaart gekregen (zonder geld oid), en geen kerstpakket en er is niks over gecommuniceerd. Normaal krijgen we een bedrag van rond de 200 euro of een cadeau van die waarde.
- Nee meit, geef de hoop maar op
- Misschien krijg je toch nog wel wat, het is pas 15 januari
0 stemmers
@Marsepein love je hoopvolle inborst
Volgende vraag:
Als je vitaminepillen oid in de Kruidvat/Etos gaat kopen, koop je dan huismerk of Davitamon ofzo? Ik ken volgens mij echt niemand die A merk vitamines koopt.
- Ik leef dat a-merk leven
- Huismerk is mien merk
0 stemmers
Ik heb op merk gestemd, maar ik koop vitamines altijd online. En doe dan onderzoek naar de best opneembare vorm enz.
Edit: Huismerk kan daar ook onder vallen.
Bij mij staat er een mixje in de kast⦠ik vind van het een huismerk fijn en van het ander a-merk.
Ja het is puur als je voor het schap staat in de winkel dus
Nooit bij stil gestaan dat er nog een verschil in opname kan zitten
In de drogist ga ik voor amerk maar als ik bij de AH ofzo ben is er altijd wel iets duurs in de aanbieding en dan neem ik die!
En @Gelatelli Wilde bijna mān antwoord aanpassen, maar had al ingevuld dat ik nooit mān stem aanpas.
Kauai, als je werk altijd zo gul is geweest en je sector niet hard geraakt is door de coronacrisis zou ik het wel vreemd vinden als er niks komt.
Ik heb een A merk, maar dat is omdat die vegan is en zonder suikers enzo. Als een huismerk die eigenschappen had gehad had ik net zo goed die gekozen