Stel je persoonlijke vraag #23

Omdat ik een maagverkleining heb gehad, moet ik vitaminepillen slikken waar 10 miljoen keer de ADH in zit, dus bestel altijd van die speciale (dure) :frowning_face:

Stel je hebt een date en die blijkt een verschrikkelijke stem te hebben. Het ligt niet aan een accent maar bijv. Zo’n stem als Toby of Kevin van the office us. Kom ik weer aan met mn the office maargoed. Zou je daar op afknappen? Je vindt hem verder wel leuk.

• Nee geen moeite mee
  • Ja daar zou ik op afknappen
  • Het is wel ee afknapper maar ik zou niet daarom iemand geen kans meer geven
  • Anders nl:

0 stemmers

Een lelijke stem is op zich geen afknapper, maar als ik een stem echt onaantrekkelijk vind is het voor mij wel afgelopen. Stemgeluid kun je ook onmogelijk veranderen, dus daar zit je dan ook weer de hele relatieduur lang mee opgescheept!

1 like

Als ik bloemkool klaar maak, eet ik ook altijd wat bloemkoolroosjes rauw. Zijn maar een paar roosjes (durf niet veel te eten, bang dat ik buikpijn krijg) Ik ken niemand anders die dat lekker vind.

Wie eet nog meer bloemkool rauw. Met gekookt bedoel ik ook verder verwerkt, zoals in een curry.

• Eet bloemkool altijd rauw
  • Eet bloemkool af en toe rauw, meestal gekookt.
  • Eet bloemkool altijd gekookt
  • Lust geen bloemkool
  • Anders

0 stemmers

Maar vind de stronk eigenlijk lekkerder! En dan met name die van broccoli.

Edit: om rauw te eten dan.

6 likes

Ik vind rauwe bloemkool echt heel lekker! Heb ook weleens gewoon een losse bloemkool gekocht om tussendoor te snacken met hummus bijvoorbeeld. Had ik ineens binnen een paar dagen een hele bloemkool op :woman_shrugging:

2 likes

Dat ga ik binnenkort eens proberen! Kook wel altijd de stronk mee, ivm extra voedingsstoffen.

1 like

Ja tijdens het koken! Zoooo lekker vind ik dat :heart_eyes:

1 like

Ja ik vind het ook vreemd! De sector is niet hard geraakt en er staan ook genoeg vacatures open die zijn gericht op groeien. Tja :woman_shrugging:

Ik koop enkel vitamines bij tekorten, en dan schrijft de huisarts me iets van de apotheek voor.

1 like

Ik eet het zelf nooit rauw, maar volgens mij is dat best normaal toch?
Ook typisch zoiets dat als vroeger als rauwkost met een dip of feestjes stond

9 likes

Ik eet bloemkool nooit letterlijk gekookt, altijd uit de oven of van de grill met nog wel wat bite. Maar niet rauw.

1 like

Ik zou er sowieso op afknappen. Het is eigenlijk te oppervlakkig maar mn vriendin die single is stuurde een voicememo door en echt die stem. Niet te doen. Alhoewel je het misschien minder gaat merken uiteindelijk? Oh nee het was echt vreselijk.

Nog nooit bij iemand anders rauwe bloemkool gehad. En iedereen die dat voor het eerst ziet, zegt dat ze niet wisten dat bloemkool rauw gegeten kon worden of het niet lekker vinden.

Ja dit inderdaad, en welke de juiste therapeurische dosis heeft enzo.

Stond bij ons vroeger standaard bij een borrelplank met groenten: selder, wortel, tomaat en roosjes bloemkool. (sorry voor dubbelpost)

1 like

Ja vreemd
Maar ik denk dus dat je niet bang hoeft te zijn er buikpijn van te krijgen, want het wordt dus letterlijk als snack geserveerd zoals @Mees ook zegt

3 likes

Kijk jij wel eens dingen expres opnieuw?

• Nee (bijna) nooit
  • Ja, films
  • Ja, series
  • Ja, reality series/spelprogramma’s
  • Ja, concerten/shows
  • Ja, documentaires

0 stemmers

Thuiswerken:

• Ik verpieter
  • Ik floreer
  • Ik heb de vraag verkeerd gelezen

0 stemmers

Ligt aan het soort thuiswerken.

Als docent vind ik het verschrikkelijk, maar voor mijn andere werkzaamheden heerlijk.
Maar dan geen werkzaamheden waar je de hele dag met je gezicht in beeld hoeft.

2 likes