Stel je persoonlijke vraag #23

Rutte die fiets overal onderuit. ‘Ja beginnen met vaccineren duurde inderdaad te lang’ en ook met die toeslagenaffaire. En die hork zit straks weer op de troon? Ik vind de VVD sowieso een verschrikking en ik zou er NOOIT op stemmen, maar ik vind het zo fucking treffend dat deze eeuwige corpsbal straks gewoon weer MP wordt. Eus tweette het al: we krijgen de regering die we verdienen. Een kutte dus :woman_shrugging:

19 likes

Val niet op mannen maar vind het wel leuk als mannen zoiets doen. Zou het sowieso aantrekkelijk vinden als een man zich niets aantrekt van dingen die traditioneel als vrouwelijk worden gezien.

Zie nu op tik tok bijv veel mannen die experimenteren met rokken en jumpsuits en het staat ze oprecht goed.

5 likes

Ik hou er van als mannen allemaal tekentjes enzo op hun nagels hebben van wat ze leuk vinden.

Bier, vlees, super mario en auto’s?

Nee maar hoe ziet dat er uit? Nog nooit gezien!

4 likes

afbeelding

26 likes

Ja dit vind ik :sparkles:SEXY :sparkles: Sowieso vind ik het leuk staan maar de middelvinger naar toxic masculinity doet het hem echt voor mij

6 likes

Nee gewoon op elke vinger een zinnetje. " Bek houden bitch"
“Ga eens koken kut”
Dat soort dingen. Nee ik zal eens voorbeelden zoeken

5 likes

Zoho dit wil ik per direct uit mijn geheugen hebben

4 likes

17 likes

Oh ja bretmanrock brengt me de laatste tijd wel eens in de war als ie zo sweaty aan het trainen is zonder shirt :flushed::exploding_head:

5 likes

Hahah same. Heb gewoon een crush no shame

2 likes

Oke nu ben ik wel echt benieuwd waarom jij de vvd als serieuze optie ziet om op te stemmen in maart. Vind je dan dat er niet zoveel mis is met dit soort beleid (en de toeslagenaffaire die daar direct uit voortgekomen is)?

(Ik stalk je niet hoor, ik was heel chagrijnig over Mark Rutte die overal mee weg schijnt te komen en toen keek ik deze poll nog eens terug om te zien hoeveel forummers er eigenlijk vvd stemmen en toen zag ik jou ertussen staan.)

Ik vind het eerder een goed plan dan een slecht plan maar ben er nog niet uit of dit echt goed gaat werken.

edit: overigens denk ik dat (bijna) gratis kinderopvang een stuk beter zou zijn.

7 likes

Mijn favo zanger heeft altijd nagellak en ik vind het bij hem zoooo sexy. Maar ik val in het normale leven op totaal andere mannen die dit denk ik nooit zouden dragen :joy:

Ik vind dit op zich een goed idee, maar ben bang dat er dan andere, broodnodige ondersteuning gaat wegvallen onder het mom van “maar iedereen heeft toch een basisinkomen”.

1 like

Dit idee komt geloof ik van een scandinavisch land toch? Ik heb het idee dat ze daar toch meer naar de overheid luisteren enzo. En dat ze dr daar dus geen misbruik van maken. Of dat idee in Nederland werkt weet ik niet.

Ja dacht ik ook. Maar volgens mij heeft het daar ook niet goed gewerkt, dus heb daarom op slecht idee gestemd.

Gevonden: https://www.ewmagazine.nl/economie/achtergrond/2019/02/basisinkomen-blijft-weinig-succesvol-ook-finland-stopt-ermee-671708/

1 like

Waar moeten we nog misbruik van maken als toch iedereen een basisinkomen krijgt? :grinning:

6 likes

Maar je kan er dus niet echt misbruik van maken want iedereen krijgt het gewoon en heeft er recht op. En er wordt sowieso heel weinig ‘misbruik’ gemaakt nu al van onze voorzieningen voor particulieren. Die multinationals die hier lekker belastingparadijsje komen spelen daarentegen is een ander verhaal.

13 likes

Maar hoe kun je misbruik maken van een basisinkomen, het is juist precies een systeem waar geen misbruik van kan worden gemaakt omdat iedereen hetzelfde krijgt.

Ik vind het wel een goed plan maar ik ben benieuwd naar de precieze uitwerking ervan. Er wordt vaak 1.000 euro genoemd maar voor (tijdelijk) werklozen met verder geen inkomen is dat nooit genoeg. Dus of je dan nog extra krijgt.

1 like