Vagina is het inwendige deel. Weet niet of je dat bedoelt maar het uitwendige deel waar meestal haar groeit noem je vulva.
Sorry als dit je niet uitmaakt
Vagina is het inwendige deel. Weet niet of je dat bedoelt maar het uitwendige deel waar meestal haar groeit noem je vulva.
Sorry als dit je niet uitmaakt
Ik heb geen idee wat deze woorden betekenen
Echt wel een afknapper. Is voor mij wel echt heel belangrijk. EĂ©n van de eerste dingen die mij opvielen aan mân vriend was zân stem
Als het echt een irritante stem is knap ik er wel op af ja.
Mijn vriend is stotteraar en heeft af en toe beetje vreemde intonatie, maar dat vind ik dan weer niet zo erg.
Ohja, suf van me! Bedoelde uiteraard vulva maar werd ten tijde van schrijven gemarteld door mân baarmoeder dus was er niet helemaal bij haha
Alleen korte series eigenlijk.
Haha, ik heb geen tijd voor dingen die al opgelost zijn laat me met rust met je info
Mijn vriend stottert weleens bij woorden die met een k beginnen, kan ie vast niks aan doen. Maar ik stoor me daar zo aan, echt een turn off als dat gebeurt.
Ik praat veel tegen/met mezelf. In halve zinnen, want de rest gebeurt in mn hoofd. Denkt gewoon lekkerder. Vindt hij, zeker met thuiswerken, heel irritant. Dus staan we weer gelijk
Jij woont op 7 hoog. De lift is kapot dus je moet lopen. Op welke verdieping stop je om even op adem te komen?
0 stemmers
Ik loop langzaam maar wel in één keer, als ik stil blijf staan wil ik niet meer en blijf ik gerust een halfuur wachten.
Er zijn wel apps die je kunt downloaden zodat je die verwijderde berichten alsnog kunt lezen.
ja ik heb max 6 stemmen gedaan dus je kunt ze allemaal aanklikken!
Oh man meteen flashbacks naar ons oude kantoor op zeven hoog, zoân hel als de lift het eens niet deed.
Altijd wel lekker doorstappen, maar dan moest ik wel even bijkomen op de zevende hoorâŠ
Naar aanleiding van de persco en het nieuws, actualiteiten en politiek topic ben ik wel benieuwd hoe ook de mensen die niet zo in de toeslagenaffaire zitten hierover denken:
Vind jij dat Rutte zich moet terugtrekken als lijsttrekker van de VVD?
0 stemmers
Ik kan films echt heel vaak opnieuw kijken
Ik heb hier echt te weinig verstand van om er iets van te vinden dus heb nee gestemd want mis de optie geen mening
Als ik aan het koken ben, zit ik tussendoor op van alles te kauwen, daar valt rauwe bloemkool ook onder
Ja, ik was ook benieuwd naar de meningen van mensen die er niet veel vanaf weten. Ik denk dat een groot gedeelte van de stemmers in Nederland niet perse mensen zijn die zich heel veel verdiepen in politieke kwesties dus dan is het een betere afspiegeling als je ja of nee moet kiezen.
Die ministeries hebben niet voor niets allemaal een aparte minister en staatssecretaris. Ik vind niet dat Rutte hier verantwoordelijk voor is, want hij is met zoveel dingen bezig je kunt als premier zijnde niet overal van op de hoogte zijn. Ik ben wel benieuwd of er na de volgende verkiezingen weer een kabinet Rutte komt.
Wanneer vind je dan dat een premier wel verantwoordelijk zou zijn voor kabinetsbeleid? Zou er een situatie denkbaar zijn waarin je wel vindt dat Rutte zou moeten terugtreden?