Het maakt niet uit of Rutte hier wel of niet van op de hoogte was, want in ons systeem zijn bewindspersonen politiek verantwoordelijk. Zelfs voor gebeurtenissen die voor hun ambtstermijn hebben plaatsgevonden. En los daarvan stond hij aan het hoofd van een werkgroep die fraude op een zeer strenge manier aanpakte.
zo waar. dit is echt waar ze voor staan.
Daarnaast was het beleid van Rutte om zo min mogelijk te delen en dus de tweede kamer tegen te werken.
Ik vind dat echt aan hem zelf en de VVD, mensen weten waarop ze stemmen.
Als hij aanblijft mag dat maar het risico is dan dat mensen niet op hem zullen stemmen.
Als het om iets zou gaan wat zijn portefeuille betreft en ondanks dat hij volgens anderen hoofdverantwoordelijk is als premier zie ik dat toch anders, want politiek Den Haag bereiken als ambtenaar is gewoon niet zo makkelijk dat is ook wel gebleken bij de ondervraging tijdens de POK.
Ja, Hoekstra wist het ook maar die gaat ook door als lijsttrekker.
@anon3765766 dat klopt maar na die Bulgarenfraude zijn ze gewoon doorgeslagen. Ik hoop dat de gedupeerde ouders snel gecompenseerd gaan worden.
Dit weekend dus eindelijk sneeuw dat blijft liggen
- Zin in
- Rot op
- Eerst zien dan geloven
0 stemmers
Je (hypothetische) mannelijke partner draagt nagellak:
- Turn on
- Turn off
- Neutraal
- Ik val niet op mannen
0 stemmers
Rutte die fiets overal onderuit. ‘Ja beginnen met vaccineren duurde inderdaad te lang’ en ook met die toeslagenaffaire. En die hork zit straks weer op de troon? Ik vind de VVD sowieso een verschrikking en ik zou er NOOIT op stemmen, maar ik vind het zo fucking treffend dat deze eeuwige corpsbal straks gewoon weer MP wordt. Eus tweette het al: we krijgen de regering die we verdienen. Een kutte dus
Val niet op mannen maar vind het wel leuk als mannen zoiets doen. Zou het sowieso aantrekkelijk vinden als een man zich niets aantrekt van dingen die traditioneel als vrouwelijk worden gezien.
Zie nu op tik tok bijv veel mannen die experimenteren met rokken en jumpsuits en het staat ze oprecht goed.
Ik hou er van als mannen allemaal tekentjes enzo op hun nagels hebben van wat ze leuk vinden.
Bier, vlees, super mario en auto’s?
Nee maar hoe ziet dat er uit? Nog nooit gezien!
Ja dit vind ik SEXY
Sowieso vind ik het leuk staan maar de middelvinger naar toxic masculinity doet het hem echt voor mij
Nee gewoon op elke vinger een zinnetje. " Bek houden bitch"
“Ga eens koken kut”
Dat soort dingen. Nee ik zal eens voorbeelden zoeken
Zoho dit wil ik per direct uit mijn geheugen hebben
Oh ja bretmanrock brengt me de laatste tijd wel eens in de war als ie zo sweaty aan het trainen is zonder shirt
Hahah same. Heb gewoon een crush no shame
Oke nu ben ik wel echt benieuwd waarom jij de vvd als serieuze optie ziet om op te stemmen in maart. Vind je dan dat er niet zoveel mis is met dit soort beleid (en de toeslagenaffaire die daar direct uit voortgekomen is)?
(Ik stalk je niet hoor, ik was heel chagrijnig over Mark Rutte die overal mee weg schijnt te komen en toen keek ik deze poll nog eens terug om te zien hoeveel forummers er eigenlijk vvd stemmen en toen zag ik jou ertussen staan.)
Ik vind het eerder een goed plan dan een slecht plan maar ben er nog niet uit of dit echt goed gaat werken.
edit: overigens denk ik dat (bijna) gratis kinderopvang een stuk beter zou zijn.