Favoriete Kledingstuk?
- Broek
- Joggingsbroek
- Rok
- Jurkje
- Shirt
- Hemd
- Trui/Hoodie
- Blouse
- Vest
- Blazer/Jasje
- Andersā¦
0 stemmers
Favoriete patroon op kledingstukken? (de bassis)
- Strepen
- Stippen
- Ruiten
- Hartjes
- Sterren
- Bloemen
- Dieren
0 stemmers
Favoriete Kledingstuk?
0 stemmers
Favoriete patroon op kledingstukken? (de bassis)
0 stemmers
ik dacht āneeee is echt overdreven echt wel meer mensenā
nope, I was wrong
Waarom vind je dat promotie maken niet loont als je meer belasting moet betalen? Je betaalt sowieso pas 49 procent belasting over het bedrag dat je boven de 68K per jaar verdient, dus je houdt onder de streep wel altijd extra geld over. Als je hele inkomen in ƩƩn schijf zou vallen zou je een punt hebben maar nu niet vind ik.
Wat ik wĆ©l heel krom vind is dat er een inkomen is (volgens mij rond de 30K per jaar) waarbij je bij salarisverhoging er netto op achteruit gaat omdat je dan geen recht meer hebt op toeslagen. Je ziet ook dat mensen dan soms parttime gaan werken om wel recht te houden op toeslagen en hoewel dat kortetermijndenken is kan ik dat wel begrijpen. Maar volgens mij is dat probleem nu minder geworden omdat ze nu een glijdende schaal hanteren bij toeslagen in plaats van recht op ā¬0 toeslag als je ā¬1 per jaar boven de toeslaggrens verdient.
Maxi-jurk.
Dit zijn wel nettobedragen.
Okeee
ik heb een lange week gehad
Oh haha had ik ook niet door, daās wel een groot verschil ja.
Blijft chips ook altijd zo vreselijk irritant in je kiezen zitten bij jullie?
0 stemmers
Hoezo staat ruitpatroon zo laag?!?!?!
Stel je hebt een hele mooie dure broek gekocht. Maar je past hem niet omdat je een paar kilo bent bijgekomen. Wat doe jij?
0 stemmers
Meer: in de kast laten liggen in de hoop dat ik ineens weer ben afgevallen en de broek pas
Ugh, vorig jaar een dure broek gekocht en nu past die niet meer. Over 2 maanden móet die passen!
HAHA zo eindigt het waarschijnlijk bij mij ook
Knoop gaat nog wel dicht maar hij zit oncomfortabelll strak. Dilemmaatje.
Ligt eraan waarnaar ik hem moet retourneren, bij grote webshops houdt het waarschijnlijk in dattie dan verbrand wordt. Dus dan verkoop ik hem liever of bewaar hem, of geef hem aan een vriendin ofzo.
Vind het trouwens ook wel verbazend dat 50+% hier nooit last van heeft. Dacht dat iedereen dit had.
Mijn favoriete kledinstuk is een panterprint leren jasje van ASOS die ik 10 jaar heb en lelijk begint te worden maar ik blijf het dragen totdat het uit elkaar valt.
Over broeken gesproken: voor de mensen met een appelfiguur (dikkere buik en dunne benen) wat dragen jullie voor spijkerbroek?
0 stemmers
Ik heb zelf een appelfiguur. Heb een dikke buik en een muffintop, maar geen kont en heupen en hele dunne benen. Ik heb eigenlijk al jaren geen broek aangehad die echt lekker zat. Maar weet niet of ik juist wat hoger moet kopen met het risico eruit te zien als Obelix of juist wat lager met het risico dat het afzakt.
Stel je ligt in bed en je kijk naar je gordijnen: er zit een kier tussen. Ga je dan weer uit je warme(re) bed om 'm dicht te doen?
0 stemmers
Ik geef mijn vriend de opdracht om de gordijnen dan beter dicht te doenš is aan zijn kant van het bed.
Ik heb twee wasknijpers waarmee ik die kier altijd dicht. Het moet echt goed donker zijn omdat hier vlakbij een lantaarnpaal staat.