Sms jij nog wel eens?
- Ja ik sms nog vaak/altijd
- Ja ik sms soms/niet vaak
- Nee ik stuur alleen berichtjes via apps zoals whatsapp
- Nee sms niet maar stuur ook geen berichtjes via whatsapp
- Je bent een optie vergeten
0 stemmers
Sms jij nog wel eens?
0 stemmers
Ja voor werk.
En iMessage van Apple kan als smsāen gezien worden denk ik.
Ik sms alleen op Lowlands, want daar heb je geen internet bereik haha
Alleen naar mensen die geen whatsapp hebben.
Ik vind een kaarsje aansteken voor iemand echt een super lief idee en doe het zelf ook, voor bijv overleden oma maar afgelopen week nog voor overleden moeder van een leerling.
Ik had vorige week gereageerd op een tiny house, maar vooral omdat het tiny house 10m2 groter is dan het huis waar ik nu met mijn partner woon .
Nee, iMessage is een internetdienst net als Whatsapp. Het ziet er voor de gebruiker hetzelfde uit (behalve de kleur van het bericht), maar de technologie is totaal anders.
Krijg jij hoofdpijn door weersverandering?
0 stemmers
Ik krijg een beetje het idee dat je, zonder direct te reageren, met zulke stellingen een oordeel uitspreekt over wat anderen hier posten
Ik heb ja gestemd omdat ik nu hoofdpijn heb, maar ik heb eigenlijk geen idee. Ik krijg van alles hoofdpijn ongeveer dus het zou me niks verbazen.
Ik vind die āwat een onzinā optie wel overbodig onaardig. Vraag dan gewoon of mensen denken dat dat kan met een ja/nee poll.
Weersveranderingen gaan eigenlijk ook altijd samen met een verandering van de luchtdruk dus het is ook helemaal niet gek als je daar hoofdpijn van krijgt. Er zijn ook mensen die hoofdpijn krijgen van het opstijgen en landen met een vliegtuig.
Ik kan me niet voorstellen dat je een paar dagen van tevoren aan je lichaam kunt voelen dat het gaat sneeuwen ofzo. Klinkt zo zweverig, maar blijkbaar hebben veel mensen dat
Mijn moeder heeft heftige reuma en die kan zowat met haar lijf het weer voorspellen, raar maar waar!
Nee, echt het weer voorspellen op basis van hoeveel hoofdpijn je hebt lijkt me inderdaad meer toeval haha. Maar luchtdruk en luchtvochtigheid hebben wel effect op je lichaam dus ik kan me zeker voorstellen dat mensen voelen dat er āietsā gaat veranderen. Sommige dieren gaan zich ook anders gedragen als er bijvoorbeeld een storm aankomt.
Dan maar zweverig maar ja ik voel dat aan, net zoals storm en onweer
Vind het geen aardige toon hebben aangezien ik dit dus in een ander topic postte
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoeveel mensen dat hebben, omdat ik zelf niemand ken en het niet zo vaak hoor en het klinkt voor mij zweverig maar ik zeg niet dat jij dat bent
Maar als iemand geen iMessage heeft of internet aan heeft staan dan komt het aan als bericht volgens mij.
Geen pijn maar het litteken van mijn keizersnede wordt trekkerig als het kouder wordt.
āTeflon Markā als bijnaam voor Mark Rutte
0 stemmers
Ik zit buitenlands nieuws te luisteren waar ze zeggen dat onze premier bekend staat als āTeflon Markā maar ik heb dat in onze media nog nooit gelezen of gezien? Maar wellicht ligt dat aan mijā¦
Wel gelezen maar weet niet wat het betekent