Stel je persoonlijke vraag #23

Dat er nooit iets aan hem blijft plakken. Dus dat ook deze toeslagaffaire waarschijnlijk geen effect heeft op zijn populariteit.

24 likes

Haha mijn (niet-Nederlandse) vriend kwam hier gisteren ook opeens mee, van een Engelse nieuwswebsite. Had het inderdaad ook nog nooit gehoord in de Nederlandse media.

Hahaha ja same, maar dan met het litteken van m’n knip. Voel hem nu dus ook, heel irritant.

2 likes

Zo kut ik ook hahaha. Nu maar hopen op sneeuw!

Hoe makkelijk geef jij geld uit?

• Ik heb geen geld om uit te geven
  • Moeilijk
  • Ligt eraan waaraan
  • Makkelijk
  • Ik heb een gat in mijn hand

0 stemmers

Ik heb zelf echt moeite om geld uit te geven aan dingen die niet nodig zijn. Ik geef makkelijk honderden euros uit aan een bril, maar ik heb moeite om geld uit te geven aan bijv. een massage

2 likes

Als het alleen de muziek was prima. Maar ik heb altijd buren die hun muziek zo aan hebben dat ik alleen maar in hun bass dreunen zit. Echt haat aan dat :face_with_symbols_over_mouth:

Thierry vind veenmollen wel leuk.

Samenvatting

(Ik vond ze laatst allemaal in mn dropbox)

9 likes

Ja best moeilijk! Ik ben ook opgevoed in een arm gezin waar de meeste dingen het niet waard waren om geld aan uit te geven. Ik heb nu veel geld, maar vind het zo moeilijk om zomaar ergens geld aan uit te geven! Met eten en drinken ben ik daar nu wel makkelijker in geworden trouwens!
Daarnaast ben ik altijd bang voor een miskoop, dus ik twijfel ook heel lang over iets.

3 likes

Ik hoop dat ze dit weekend weer opengaan, want dan gaat de burgermeester het restaurant definitief sluiten :put_litter_in_its_place:

18 likes

We hadden ooit een heel topic over hem op egf. En er zijn meerder plaatjes. We hebben nog nooit wat van hem gehoord (vgm was dat allemaal in 2017 ofzo)

2 likes

Herkenbaar. Ik ben opgegroeid met het idee dat sparen belangrijk is en dat je geen geld moet uitgeven aan nutteloze dingen.

1 like

Is het eerste wat jij vanmorgen gedaan hebt ook de gordijnen opentrekken om te kijken of het gesneeuwd heeft?

• Jazeker
  • Nee

0 stemmers

Viel een beetje tegen vanmorgen

:disappointed:

2 likes

Mijn onderbuurvrouw (gelukkig is ze verhuisd) was echt vreselijk hiermee. Uuuuren stond de bass zo, ik heb meerdere keren geklaagd en dan ging het even zachter en dan weer vol die bass open. En ik zat dan met rinkelend servies, rinkelende ramen, trillende muren en misselijk op de bank er van. Maar nu gelukkig geen last meer van :raised_hands:t5:

2 likes

Ik las op internet veel mensen die zeiden dat ze het een eigen risico vinden, maar dat vind ik zo stom. Die mensen die dan misschien besmet worden zullen ook weer andere mensen besmetten die er niet voor hebben gekozen.

9 likes

Ik moet wel sms’en, want mijn vriend, vader en schoonmoeder hebben geen WhatsApp. Mijn vriend gebruikt mijn oude nokia van toen ik 14 was. Oude man in een jong lichaam is het soms :purple_heart:

Nee want het zou pas einde van de middag vandaag gaan sneeuwen had ik gelezen

6 likes

Ik vind bass geluid echt het ergste overlast.

Ik vraag mij ook altijd af of ze ook echt steeds het zelfde nummer luisteren (omdat het zo klinkt) of dat elk nummer gewoon dezelfde bass toon wordt omdat die bass zo kut staat.

3 likes

Nee want ik denk dat het alleen vanmiddag sneeuwt en morgen alweer weg is.

Als er 's nachts al sneeuw voorspeld was was ik zeker eerst naar mn raam gegaan vanmorgen haha.

1 like

:star_struck:

Het gaat alleen later vannacht regenen dus morgenochtend zal er weinig van over zijn

2 likes

Ik stond in de badkamer en zag een witte waas (dat raam heeft een soort structuur dat je niet naar binnen/buiten kan kijken). Dus ik dacht omg sneeuw?! Ik snel naar de andere kamer en het luik gaat langzaam omhoog, ik kijken, ligt er helemaal niks haha. Was dat witte gewoon een wit busje :frowning_face:

18 likes