Ik ben er echt heel erg slecht in. Ik heb ooit driekwart jaar zonder laptop geleefd terwijl ik wel geld had er een te kopen. Zo heb ik ook vorige week eindelijk mijn flink lekke waterkoker weggedaan, die ik al een jaar wilde vervangen. Zuinig leven sla ik soms een beetje in door.
Ik dacht echt wtf is dit voor date rape spel nee natuurlijk niet, maar zag toen pas je zin daaronder
In de kerk alleen voor m’n eigen wensen. Ik ga dan proberen te focussen op wat ik graag wil in het leven (meestal iets van 'ik hoop dat naam vriend en ik nog heel lang gelukkig samen zijn).
Thuis heel vaak voor anderen. Stuur dan ook een foto van het kaarsje naar diegene met een tekstje. Zou er zelf echt veel aan hebben als iemand dat voor me deed. Voelt toch als een soort steun.
Ik boycot die tent sowieso want hun eten schijnt super lekker te zijn dus ik heb al 3 keer geprobeerd iets te bestellen, en dan ook mn bestelling betaald, en dan kreeg ik steeds een bericht dat het nu niet mogelijk was er iets te bestellen dus had ik en geen vreten en moest ik een paar dagen op mn geld wachten. En nu ze dit doen denk ik helemaal joeeeeee stik in je loaded Fries die er fucking lekker uit zien
Ja ik vind dit echt vet leuk, op choices heb je gewoon hele leuke verhalen en niet per se romantische. De reclames die je daarvan ziet lijken echt totaal niet op de verhalen die je kan spelen.
Ja, het The Walking Dead-spel van Telltale op de iPad. Was echt heel cool.
Ik vond sommige verhalen van Choices zo leuk dat ik gewoon zo’n VIP abo heb genomen haha, niet eens spijt van gehad want ik heb me er echt uren mee vermaakt. Vind Blades of Light and Shadow, The Elementalists, Open Heart, The Crown and the Flame en Queen B echt aanraders.
Oh dus Voicemail gebruikt ook I-message en geen sms?
Nee en ben er helemaal onrustig van, zit elke x uit het raam te kijken
Ja net een paar minuten maar het blijft al wel liggen. Dus hoop dat er over een half uurtje een eerste laag ligt en we naar buiten kunnen.
Heb er speciaal een slee voor aangeschaft haha
Ik stemde nee, keek naar buiten en toen bleek het ja.
Spoilers
- Zoek ik op
- Zoek ik niet op, maar vermijd ik ook niet
- Probeer ik zoveel mogelijk te vermijden
- Vind ik handig
- Vind ik kut
- Ik spoil weleens films/series etc voor de lol
- Ik heb weleens een gespoild
- Ik spoil alleen films/series etc die ik de moeite niet waard vind
- Ik wist het einde van de Sixth Sense, omdat iemand die gespoild had
0 stemmers
Ik zoek eigenlijk vooral spoilers op als ik iets te spannend vind om te kijken (bijv. Haunting of Hill House), want als ik dan de afloop weet valt het me weer allemaal mee :’)
Als jij middenin een droom wakker wordt, gaat jouw droom dan verder als je weer in slaap valt?
- Ja altijd, de droom gaat gewoon verder
- De droom heeft dan nog wel dezelfde mensen/dieren/dingen etc. alleen het ‘verhaal’ is anders
- Die droom ben ik dan kwijt (daarna droom ik totaal iets anders)
- Ik onthoud dromen nooit, dus zou het niet weten
- Anders
0 stemmers
Sta jij in de douche met je gezicht:
- Naar de kraan toe
- Van de kraan af
0 stemmers
Ik ben altijd veel te ongeduldig om te weten hoe het afloopt als ik een boek lees en sla dan vaak stukken over om zsm bij het einde te zijn. Dus ik zoek regelmatig het einde op, want dan kan ik me veel beter concentreren en meer genieten van het boek.
Heb jij de afgelopen 10 maanden gehuild door iets coronagerelateerds?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik las te snel, ik dacht dat er afgelopen 10 minuten stond. Toen ik nee had gestemd dacht ik wow, heb ik iets gemist in het nieuws dat zoveel mensen op ja hebben gestemd? Maar nee, beter lezen dus.
Naar de kraan toe snap ik echt niet. Ik hoef niet gewaterboard te worden door mijn eigen douche. Maar heb ook niet zo’n douche die recht boven je hoofd hangt.