Nee same!!!
Het ging er op reddit over dat men daar alleen van de kraan af stond om haar uit te spoelen etc
Ik vind dat je 100% met je rug naar de kraan moet staan, hoe kun je anders de creepy moordenaars spotten die altijd achter het douchegordijn staan
Ik sta met m’n buik richting de straal maar m’n hoofd naar achteren. Dus het komt op m’n borst zeg maar maar niet in m’n gezicht, dat haat ik
Haha deze vraag werd hier laatst ook al gesteld, alleen het antwoord “naar de kraan toe” dan aangevuld met “net als in de film”. Dus elke keer als ik onder de douche sta moet ik hieraan denken en voel ik me filmster
Van welk merk is dit? Prachtig!
Hahaha laf it
Sommige cliënten die ik help met douchen (thuiszorg) vragen letterlijk of ik de douchekop even naar hun gezicht wil richten. Zal ik echt nooit begrijpen.
Meer over een bepaald persoon dan een periode
Als het bericht blauw is is het iMessage, groen is sms.
Stel, je doet mee aan bovenstaand programma. Welke rol wil je dan?
- Degene die het uiterlijk en de persoonlijkheid van 10 personen moet raten
- 1 van de 10 personen die beoordeeld moet worden
0 stemmers
Mij lijkt het allebei kut maar als ik echt moet kiezen zou ik in de rij van 10 gaan staan.
- Ja
- Nee
- Nooit geprobeerd
0 stemmers
Gember sowieso
Haha ben er verslaafd aan en vooral aan die gembershots
Ja lekker man
Jeetje wat kut haha, maar als ik als een van de laagste drie geplaatst zou worden zou ik daar denk ik echt jaren nog aan terug denken op momenten dat ik me lelijk voel, kan dat op dit moment echt niet aan
Ik dacht eerst het lijkt me wel leuk om gerate te worden, maar toen ik het filmpje had gezien wilde ik heel graag raten en kijken of ik persoonlijkheid een beetje zou kunnen aflezen van iemands uitstraling.
Ik dacht dat je vroeg of de pyjama blauw of zwart was. Zoals die jurk van eerder. Ik miste al de optie ‘boven = zwart, onder = blauw’.
Nooit geprobeerd maar weet wel zeker dat ik het goor vind. Veel te heftig bleh.
Aan welk spel/quizprogramma uit deze lijst zouden jullie het liefst meespelen en waarom?
- 50/50
- Weet ik veel
- Lingo
- Bankgiro miljonairs
- Beat the champions
- De slimste mens
- Met het mes op tafel
0 stemmers