geld lol
Hahahahaha dat is ook een quiz. Beau presenteert die.
Same. En vind het ook de OG quiz.
Mij kennende geef ik iedereen een zesje voor de moeite, aka op komen dagen.
Hopjesvla, deze vla heeft een karamel- en koffiesmaak. (Ook als die vega(n) gemaakt zou kunnen wordenâŠ
- Flop
- Hop naar de supermarkt om het te proberen
- Middelmatige vla-specialiteit
0 stemmers
- Ken ik alleen van naam
- heb ik wel eens gelezen
- lees ik soms bij andere mensen of bijvoorbeeld bij de tandarts
- Whatâs in a name???
- Nooit van gehoord.
0 stemmers
Catherine Keyl
- De 5 uursshow forever
- heeft een kek montuurtje
- stemt zeker ook 50plus
- Het zal je schoonmoeder maar zijn
- Wie???
- Ik was meer van Viola Holt en The Bold (and the beautiful)
- No comment
0 stemmers
- Ja
- Ja en toen keek ik de 5uurshow
- Misschien heeft Catherine Keyl deze wel
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Een vriendin van mij is 85 en leeft in het lichaam van een 30-jarige. Zij heeft zoân stoel thuis en heeft het er altijd over hoe het haar leven verrijkt. Ik sta niet verbaasd te kijken als ze de volgende keer met de scootmobiel in plaats van met de fiets langskomt.
Mag toch ook wel als je al 85 bent?
Ik denk dat @Kauai bedoelt dat ze 30 is, maar zich gedraagt als 85-jarige? Anders idd niet zo vreemd als ze echt 85 is
Hahahah ja dat denk ik ook
Zwem jij graag in natuurlijk water?
- Ja, zee
- Ja, rivier
- Ja, meer
- Ja, zwemvijver
- Nee, enkel zwembad
- Nee, ik zwem nooit graag
0 stemmers
Haha ja sorry ik plaag haar altijd met deze bewoording
Ik zwem alleen graag in de zee als ik ga duiken of snorkelen. En het water warm genoeg is.
Is dat meestal echt 100% gember? Op mijn werk persen we straight up gember en door mân jus of wortelsap vind ik het lekker maar zo los vind ik het echt niet te doen.
meer dan 15 zelfs! liggen er zelfs nog een paar bij mân ouders die nog in een tas zitten. die ga ik pas gebruiken als deze aan vervanging toe zijn haha
Die ik echt gebruik 4, en dan nog zeker 10 oude die niet in de badkamer liggen. Die gebruik ik voor van alles behalve afdrogen
Stuk of 15-20 van normaal formaat en 10 badlakens. En nog 4 microvezel dingen voor mijn haar.
4 grote (lijf) en 4 kleine (haar) voor mezelf volgens mij (en nog wat nood oude handdoeken (oa voor na haarverf oud) of van die mega grote zwembad handdoeken als ik mn was ff niet deed).
Ik second @desecretaris met de Hema tip! Zijn echt top.
Ik heb er 12 in de juiste kleur maar dat is soms nog te weinig dan moet ik handdoeken wassen, omdat er niets meer ligt en de wasmachine nog niet vol is. Dan pak ik maar een andere kleur handdoek.
Komt ook omdat ik soms 2 keer op een dag douche en altijd een schone pak.
Hoe groot is jouw wasmachine dat ie na 12 handdoeken niet vol is?
7 kilo ofzo, maar gebruik kleine handdoeken en prop dat ding helemaal vol.
ik heb 4 strandlakens en die gebruik ik gewoon na het douchen en dan nog een aantal kleinere handdoeken maar die gebruik ik enkel voor mân haar of na een voetenbadje ofzo