Ik heb 8 in dezelfde kleur dus dan kan ik eind van de week er 1 was mee draaien. Ik heb de hema hotel handdoeken ook die zijn volgens mij nu in de aanbieding!
6:
Berekend met: 3 afdroogbeurten per handdoek en om de dag douchen. Dan doe je 18 dagen met 3 en heb je nog één voor als je wat vaker tussendoor wilt douchen voor belangrijke gebeurtenissen. De vijfde is voor als je de was doet (na 14-18 dagen kun je ook precies je beddengoed erbij mee wassen, dus net handig). En de zesde is voor de zekerheid (als er één kapot gaat, je gasten krijgt of wat dan ook).
Deze berekening kwam tot stand na een fles wijn, dus sue me als het nergens op slaat.
Nee volgens niet helemaal puur maar ook appels en citroen maar het is wel een echte typische gembershot
Je kan mij er in de nacht voor wakker maken
Zee als ik op vakantie ben en er is van dat mooie, helderblauwe water. Niet in die gore zandbak die we de Noordzee noemen.
Ik hou echt super erg van zwemmen en zwem echt overal in, hoe koud dan ook. Enige waarmee ik niet fuck is stilstaand water met warme temperatuur, maar anders maakt het me echt niet uit of het een kernreactor is.
Vind ook niks zo erg als al maanden niet gezwommen hebben aka nu
[/poll][poll name=poll2 type=regular results=always public=true chartType=bar]
Hoelang doe je met 1 handdoek?
- 1x douchen
- 2x
- 3x
- 4x
- Ik was ze nooit
- Ik gebruik ze niet
[/poll]
Waarom doet mijn poll het niet??? Kan iemNd anders m aanmaken ben oprecht benieuwd
Ik heb mijn vriend pas over het forum verteld haha en was voor mij een heel ding, hij was mega onverschillig⊠maar deed me denken aan deze polls
Edit: excuuuuus, had de poll partnergender neutraal willen maken maar mis gegaan, maar mag nog niet veranderen
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Direct eerste date
- Ergens toen we officieel een relatie hadden
- Na enkele maanden/toen ik wist dat het goed zat
- Na jaren
- Mijn partner weet van niks
- Ik weet het niet meer
0 stemmers
- Volledige open- en eerlijkheid over wie ik ben en wat ik doe
- Ik wilde iets leuks/grappigs/interessants delen
- Hij kwam er zelf achter
- Mijn partner weet van niks
- Joh weet ik veel, gewoon
0 stemmers
- Nee omg stel je voor
- Ja
- Ja hij heeft zelfs een account
0 stemmers
- Ja
- Een beetje
- Nee boeiend?
0 stemmers
Als ze een beetje muf ruiken of ik het idee heb dat ze al een paar dagen hangen, ik tel het niet ofzo
Niet iedereens partner is een hij
Ik had de relatie al toen ik ging forummen. En op een gegeven moment vroeg hij wat ik nou steeds zat te doen op mân telefoon
Sorry nee dat weet ik! In automatisme vanuit mijn eigen situatie de opties gemaakt. Ik ga m aanpassen maar dan zijn wel de stemmen weg haha fuck
Edit: mag de eerste 50 min niet aanpassen
Het is gewoon nooit ter sprake gekomen maar als dat wel gebeurt ga ik het ook niet verbergen ofzo
Ik ben pas op het forum beland toen we al jaren een relatie hadden
We hadden al een aantal jaar een relatie (was nog in de tijd van het ellegirlforum)
Al mn vrienden weten het en ik refereer ook echt vaak naar âhet forumâ, maar hell no dat ik ze de naam ga vertellen. Weet zeker dat ze me dan meteen herkennen
Mijn vriend forumde (gameforum, geen Dutch body builders ofzo gelukkig) zelf ook, dus had weinig schaamte.
Als ik zit te gniffelen naast hem op de bank en hij vragend opkijkt, laat ik hem ook wel eens posts lezen haha.
Bedenk me net wel een gĂȘnant moment. Hij wilde een tijd geleden een keer zien waarover ik dan praatte. Ik dacht dat ik niks te verbergen had en liet mân laatste posts zien, stond daar mân diepste gedachten en wensen over een ex van me (voor wie ik duidelijk nog gevoelens had, bleek wel uit die post).
Thanks hahaha
Mijn vriend wordt op festivals vaak aangesproken door Nederlanders dat hij de jongere versie van Ruben Nicolai is. Als Belg hadden we tot voordien nog nooit van hem gehoord, maar ondertussen kennen we alle afleveringen van de Lamaâs vanbuiten
Ik zie het om me heen ook opeens overal opduiken. Ik vraag me af waarom dit opeens zo populair is! Mij krijg je met deze temperaturen de zee niet in.
Dat is toch gewoon Wim Hof cursus/methode?
Ik douche het hele jaar koud en als ik dichterbij zee zou wonen, zou ik daar ook hele jaar door in zwemmen, denk ik.