Stel je persoonlijke vraag #23

Ik vind koud afdouchen achteraf altijd wel fijn, maar dat doe ik dan een paar keer en daarna kan ik me er weer niet meer toe zetten want ik HAAT kou/me oncomfortabel voelen haha

1 like

Hahah ik weet nu meteen over welke je het hebt. Met zo’n man redelijk wat borsthaar in z’n zwembroekkie die het water uitloopt? Niet gelezen, dus thanks voor de samenvatting

1 like

Nee ik vind fietsen en wandelen wel genoeg 60+ activiteiten.

2 likes

Ik zwem ook graag het hele jaar door in de zee/koud water. Voel mij direct daarna altijd on top of the world en intens gelukkig, maar de rest van de dag ben ik kapot moe.

3 likes

Hoe betaal jij je zorgverzekering?

• per maand
  • per kwartaal
  • per half jaar
  • per jaar
  • ik heb geen Nederlandse zorgverzekering
  • je bent een optie vergeten, namelijk

0 stemmers

Heb jij een kort lontje
  • Ja
  • Nee ik ben de rust zelve
  • Ik heb geen eens een lontje.

0 stemmers

En korting op wandelschoenen :thumbsup:

1 like

Ik raak vanbinnen mega snel opgefokt maar het duurt soms even voordat de bom barst. Dus als dat gebeurt, gebeurt het ook goed :thumbsup:

2 likes

Ik vind opeens een “u was er niet”-briefje van de post met de mededeling dat mijn pakketje bij een paar huizen verderop ligt, waar ik nooit kom/die ik niet ken. Het is van een klein drankpakketje van mijn werk waarvan ik niet wist dat ie kwam (en later dacht dat ie niet bij mij bezorgd was). Vermoedelijk ligt dat pakket er al 3 weken of langer. Ik vind het echt super gĂȘnant dat het daar al die tijd ligt en twijfel nu wat te doen.

• Langsgaan, excuses maken en vragen of ze het nog hebben
  • Niet langsgaan, dat hebben ze inmiddels wel weggegooid of opgedronken
  • Anders

0 stemmers

Is het niet hebben van een lontje erger of minder erg dan een kort lontje? Ik heb namelijk geen lontje, ik ontplof direct

1 like

Niet langs gaan is pas asociaal! Iets over het hoofd zien/vergeten kan gewoon gebeuren :slight_smile:

3 likes

Het niet hebben van een lontje is erger haha

3 likes

Soms!

@Evert oke thanks, heb bij ze aangebeld maar deed niemand open. Probeer het later wel nog eens en als het dan weer niet lukt dan schrijf ik wel een excuusbriefje

4 likes

Ze hadden ook even zelfs langs kunnen gaan toch? Ik zou wel verbaasd staan te kijken als mn buren mijn pakketje open zouden maken en op zouden drinken.

2 likes

Via mijn salaris.

2 likes

Ik dacht dat ik wel wist hoe groot een mol was, maar wat zijn ze klein :hushed: zo schattig!

1 like

Ik had in de kleuterklas een soort dag waar we ergens heen gingen om te leren over een mol. Daarom ben ik nu molexpert.

Ik weet alleen nooit wie nou de mol is.

12 likes

Ja zo cute :smiling_face_with_three_hearts: Nu wil er een in het echt zien.

Mijn vriend noemt mij altijd molletje als ik mijn lenzen niet in heb, omdat ik dan met dichtgeknepen ogen rondloop.

1 like

Ik had een kort lontje, maar ik heb wel geleerd om niet meer snel te ontploffen.

Uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee

4 likes