Die 2e is toch gewoon een feit ?
Ik ben het er mee eens, maar genoeg tegenstanders die zeggen dat het niet erger of anders is dan vroeger; reclames, magazines etc.
Mond.
Lijkt me dan wel leuk ik als geit het spel 'wie het eerst een mens om kan duwen wint" te spelen.
zou echt overal gaan schijten
Ik ook en krijsende kinderen omver beuken
Als mensen mijn herder zijn word ik helemaal gek. Me opjagen. Toch niet leuk.
Ja, wat ik vooral met mensen met veel negatieve gedachtes merk, is dat ze overal problemen in zien en alles is te veel moeite en elk voorstel dat je doet is niet goed genoeg en dan hebben ze er geen zin in. Klagen en zeuren doet iedereen denk ik wel, maar dat moet ook in balans zijn.
Oh en daarin versterken ze elkaar ook nog. Ik vind het makkelijker om met mensen om te gaan die voornamelijk positief gestemd zijn
Alleen koe knuffelen lijkt me leuk. Lekker al mn geheimen aan een hoe vertellen en hem dan liefdevol aaien
Vind het wel een groot verschil of een beest op de kinderboerderij uit eigen beweging naar je toe kan komen als hij daar zin in heeft en zo niet dat het lekker in zijn hok kan blijven of min of meer verplicht elke dag tussen x en x uur als accessoire moeten dienen met/bij/op een groep mensen, ook als dat beest daar misschien helemaal geen trek in heeft een keer.
Ik ergerde me hier kapot aan bij een ex. Maar dan kon het een half uur zijn, een uur of hij kwam helemaal niet, of we moesten ergens heen en hij was er niet op tijd. Daar werd ik wel enorm pissig van. Die onduidelijkheid.
Mijn huidige vriend komt ook altijd te laat, maar ik ben eigenlijk maar ƩƩn keer geĆÆrriteerd geweest (toen we een uur voor iets hadden en door zijn te laat komen een half uur). De andere keren denk ik steeds: ok hij is een half uur later, het is ok. Helpt misschien ook dat ik zelf ook vaak te laat ben :ā) (al ergerde ik me dan wel aan mijn ex want ik kom niet langer dan half uur later aan kakken).
Ik zie het helemaal niet als: hij vindt me niet belangrijk genoeg. Meer als: hij heeft altijd moeite op tijd weg te gaan, nou prima. Ik anticipeer er ook gewoon op. Dan ga ik dat half uurtje nog de afwas doen ofzo.
Die appjes begrijp ik ook wel. Denk dat dat inderdaad komt omdat jij (en ik) dat zelf wel doen. Voor jou is dat een teken om te laten weten dat je aan hem denkt. Maar niet iedereen hecht waarde aan dezelfde dingen. Al zou ik hierbij wel eens zeggen (op een ander moment) dat je in zoān geval een appje of belletje wel zou waarderen omdat het belangrijk voor je is. In een relatie mag je ook wel dingen voor elkaar doen waarvan je zelf niet zo de waarde in ziet.
Als je ergens heen moet en iemand komt uren te laat of helemaal niet opdagen is idd geen kwestie meer van niet kunnen plannen en geen tijdsoverzicht hebben. Hoe vervelend.
Ik droom dus heel vaak (denk zoān 3 keer per week) over moord. Dat mensen achter mij aanzitten om me te vermoorden, of dat mensen om me heen vermoord worden. Maar ik word nooit wakker ervan, word ook niet bang. Alsof ik in mijn droom weet dat het niet echt is. Sommige mensen die denken dus tijdens hun droom of kort na het wakker worden dat het echt was. Wat hebben jullie?
- Ik ervaar mijn dromen als echt
- Ik weet altijd dat mijn dromen nep zijn
0 stemmers
Heb jij dit zelf allemaal geprobeerd? Is kaas met tahin een lekkere combi? Ben wel benieuwd geworden nu.
Hmm je hebt me benieuwd gemaakt. Ik heb volgens mij kaas en tahin. Laat straks weten hoe ik het vond.
Ik doe dat inderdaad ook altijd, dat van het ergste uitgaan. En aan de ene kant is het idd kut vanwege het zorgen maken. Aan de andere kant moet ik ook zeggen dat ik wel voorbereid ben als er inderdaad iets ergs gebeurt. Want ik bedenk me vaak niet alleen het ergste wat er kan gebeuren, maar ook direct een oplossing ervoor. Ik heb niet vaak dat ik me echt moet neerleggen bij een kutsituatie, omdat ik al lang iets heb bedacht. Dus dat vind ik dan weer de chille kant.
Een godin blijkbaar, waar valt dat onder? Ik heb lang gedacht dat t gewoon een bloemen/plantensoort was haha. Was ook logischer geweest in deze wijk
Kaas met pindakaas (en komkommer)!
sambal!!
Ik kan mān dromen ook sturen. Soms denk ik: 'wtf, jij bent naam persoon maar je hebt een heel ander gezicht? Hoe kan dat nou?
Of als ik een nachtmerrie heb dan kan ik het zo veranderen dat het niet meer eng is. Best handig